Beste autofreaks,
Ik ben van plan om op korte termijn een auto aan te schaffen, en als ik de websites van de automerken afschuim valt het mij op dat sommigen nu volop aan stockpromoties en -acties doen. Bvb bij Opel, Peugeot, Renault heb ik dit gezien. En uiteraard gelden deze promoties slechts tot 31/12/2009....
De strategie hierachter is dus duidelijk: veel mensen wachten tot het salon (met bijhorende saloncondities) om een auto te kopen en men wil dit tegengaan door nu al klanten te lokken met stevige kortingen om zo hun stock-overschot kwijt te geraken.
Nu vraag ik mij af: zijn die stockpromoties echt interessant, of wachten we toch beter tot de saloncondities waar men pas echt het grote geschut (qua kortingen) zal bovenhalen?
Wat is jullie mening? Shoot!
Ik ben van plan om op korte termijn een auto aan te schaffen, en als ik de websites van de automerken afschuim valt het mij op dat sommigen nu volop aan stockpromoties en -acties doen. Bvb bij Opel, Peugeot, Renault heb ik dit gezien. En uiteraard gelden deze promoties slechts tot 31/12/2009....
De strategie hierachter is dus duidelijk: veel mensen wachten tot het salon (met bijhorende saloncondities) om een auto te kopen en men wil dit tegengaan door nu al klanten te lokken met stevige kortingen om zo hun stock-overschot kwijt te geraken.
Nu vraag ik mij af: zijn die stockpromoties echt interessant, of wachten we toch beter tot de saloncondities waar men pas echt het grote geschut (qua kortingen) zal bovenhalen?
Wat is jullie mening? Shoot!
Comment