Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eigenlijk wordt er niet gemodereerd op dit forum...

3/4e van de replies gaan over randverschijnselen, over mensen die zeggen dat ze hun auto cash betaald hebben, etc etc

Terwijl de vraagstelling in het topic toch vrij expliciet is: hoeveel betaal jij af voor je bakske per maand?

Dat 0 euro ook een antwoord is gaat voorbij aan het doel van de vraag en dus aan het doel van het topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
      onderschat 'Hotel Thuis' niet, je staat er wellicht niet bij stil welke kosten je ouders allemaal betalen :

- onroerende voorheffing (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)
      - verwarming (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)
      - elektriciteit (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont, -het verbruik van jouw persoonlijke computer en tv gebruik)

- water (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont - jouw dagelijkse douche en wc water)
      - brandverzekering (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)
      - familiale verzekering (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)
      - de was en de plas (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont - jouw kleren)
      - eten/drinken (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont - jouw fret)
      - onderhoud huis (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)
      - vuilnisophaling (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont - 3 gele zakken minder op het jaar)
      - gemeentebelasting (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)
      - eventueel hun hypotheek (moeten ze ook betalen als jij er niet meer woont)

Als je vb 1500 EUR netto hebt (wat tegenwoordig al n deftig loon is !) en kun je voor 500 EUR per maand iets huren, je zou verschieten hoeveel je maar meer kunt overhouden op t einde van de maand !
      zo, even die opgelaten vlieger afgeknald
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik sluit me aan bij Roger. Al die zever van weet je wel wat je allemaal moet betalen... So? Als ik er niet meer ben, moet je dat nog altijd betalen...

Dat is geen geldige redenen om mij elke maand 500€ af te troggen, no way dat ik zoveel kost op een maand.

Comment

• Mijn kinderen later gaan ook de helft van hun pré mogen afdragen als ze thuiswonen, maar dat krijgen ze dan mee als dikke spaarboek als ze alleen gaan wonen...

verplicht sparen van thuis uit noem ik dat

Comment

• Mja dat is niet 'verloren' é.

Comment

• Als je vb 1500 EUR netto hebt (wat tegenwoordig al n deftig loon is !) en kun je voor 500 EUR per maand iets huren, je zou verschieten hoeveel je maar meer kunt overhouden op t einde van de maand ![/QUOTE]

Is 1500€ een deftig loon??
              Als pas afgestudeerde ja, of heb ik het zo mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                Als je vb 1500 EUR netto hebt (wat tegenwoordig al n deftig loon is !) en kun je voor 500 EUR per maand iets huren, je zou verschieten hoeveel je maar meer kunt overhouden op t einde van de maand !

Als pas afgestudeerde ja, of heb ik het zo mis.[/quote]

Nee nee hoor, jij gaat zeker meteen aan 1800€ mogen beginnen. Na een jaartje werken komt daar gewoonlijk nog eens 400 à 500€ bovenop.
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als pas afgestudeerde ja, of heb ik het zo mis.[/quote]

tijd voor in de echte wereld te beginnen leven

Comment

Als pas afgestudeerde ja, of heb ik het zo mis.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Nee nee hoor, jij gaat zeker meteen aan 1800€ mogen beginnen. Na een jaartje werken komt daar gewoonlijk nog eens 400 à 500€ bovenop.

Go Jochen

stamp er nog maar es eentje van zijn wolk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

Go Jochen

stamp er nog maar es eentje van zijn wolk

Dan zou je best voorzichtig eens uitkijken naar ander werk,want met 1500€ ben je niet zo goed bezig.

Comment

• Ik ga toch wel content zijn met 1.400€ om te starten als bachelor imo. Dat is zowat het bedrag dat ik hoor van afgestudeerden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                          mijn auto kost mij per maand:

Wegenbelasting: €85,33 euro
                          Verzekering: €44,- euro
                          Gemiddeld 4x per maand tanken a €97,92 per tankbeurt voor ca 60 liter.
                          3e kwartaal dit jaar ga ik minder aan verzekering betalen. weer een schadevrije jaar.
                          dan is het ca €34 euro per maand verzekering

Auto: 4.6 V8 Ford USA Thunderbird.
                          leeftijd 24.
                          Land: NEDER-Land.

maargoed, het kan altijd duurder

Gij hebt een gat in uw tank?

Comment

• vergeten de meesten hier dat een gemiddeld maandelijks inkomen ergens tussen de 1000 en de 1250€ ligt? En dat er mensen zijn die daar nogal hard voor mogen werken.

anyway: iedere auto cash betaald (telkens okkazie)
                            ik ben nu wel aan het twijfelen voor bvb een clio sport bij renault te halen met hun 0% financiering. op die manier vind ik het nog wel te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                              vergeten de meesten hier dat een gemiddeld maandelijks inkomen ergens tussen de 1000 en de 1250€ ligt? En dat er mensen zijn die daar nogal hard voor mogen werken.

ik ben nu wel aan het twijfelen voor bvb een clio sport bij renault te halen met hun 0% financiering. op die manier vind ik het nog wel te doen.
                              0% financiering??? Damn, superdeals i guess

Comment

vergeten de meesten hier dat een gemiddeld maandelijks inkomen ergens tussen de 1000 en de 1250€ ligt? En dat er mensen zijn die daar nogal hard voor mogen werken.

das wel redelijk weinig nie?
                                BMW X5 45e

Comment

Gemiddeld maandloon in België bedroeg in 2008 1.487,- EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    Nee dat zijn gewoon statistieken.

Het gemiddeld BRUTO loon in vlaanderen is afgerond 2500 euro.

Veel mensen hier moeten eens wat research doen ipv enkel te geloven wat ze in het café aan den toog te horen krijgen...

Blijkbaar zijn er hier een hoop mensen compleet wereldvreemd.
                                    Over wie heb je het nu eigenlijk?

Comment

• Eens 'die mensen' beginnen te werken zullen ze wel een reality check krijgen hoor
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Ik heb zoiets in mijn omgeving of die van mijn vriendenkring (en dat is een mooie mix van 'sociale klasses', al spreek ik die woorden liever niet uit, iedereen is gelijk voor mij) nog niet meegemaakt alleszins (toch niet dat er de helft tot 3/4de van een loon moet afgestaan worden). Als jij dat wereldvreemd wil noemen is dat ok voor mij.
                                        ik ga stoppen met zagen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                          had gewoon tegelijk met u gepost

kefkie zei: dat lijkt me zo weinig
                                          en ik antwoordde daarop "nee dat zijn gewoon statistieken"

en de wereldvreemden hier kan je herkennen aan hun posts op dit forum

Ik vind eerder diegenen wereldvreemd die verkeerde statistieken quoten!

Maar dat geheel terzijde...

Comment

Working...
                                          X