Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik geruster een 911 in 2dehands koop dan een Citroen Saxo.
    vind dit maar een zinloze reply
    waarom vergelijk je niet een rolls met een dacia.

meeste mensen zullen wel begrijpen wat ik bedoel, er moeten van soorten zijn blijkbaar

grtjs

Comment

• Edit.
      Last edited by ; 07/12/2009, 22:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
        vind dit maar een zinloze reply
        waarom vergelijk je niet een rolls met een dacia.

meeste mensen zullen wel begrijpen wat ik bedoel, er moeten van soorten zijn blijkbaar

grtjs
        ehm...?

Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
        dat is wel waar een sportievere (wagen met veel pks weet wel wat ik bedoel) wagen kopen in 2de hands is altijd meer risico dan een gwn autotjes,

Comment

• Lenen moet je met beleid doen, maar net zoals je maar 1 seconde hebt om een goed van 40k kapot te rijden, heb je ook maar 1 seconde nodig om van je zuur gespaarde geld nooit meer te genieten.

Die Z4M Roadster ervaring pakken ze mij niet meer af... Laat staan 2 ervaringen

Oh, en de auto wordt gefinancierd door de zaak. Ik ga zoiets niet privé afbetalen. Ben niet gek
          Last edited by ; 08/12/2009, 11:14.

Comment

• Vorige week een Volvo C30 gekocht en geleend.

Waarschijnlijk zal het ongeveer 320-400€ /maand worden. Afhankelijk of ik op 4 of op 5 jaar neem.

En wat betreft iedereen die hier zegt dat ze hun auto out-of-pocket betaald hebben: Ik verdien niet slecht maar ook niet super, dus dat bedrag is niet niks. Maar ik doe het lekker toch, want ik wil die auto, en ik wil hem nu, en niet binnen x aantal jaar wanneer ik dat geld zo op tafel kan leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hendrik_v Bekijk Berichten
              Vorige week een Volvo C30 gekocht en geleend. Waarschijnlijk zal het ongeveer 320-400€ /maand worden. Afhankelijk of ik op 4 of op 5 jaar neem.
              Sorry maar ... goed gek
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                Sorry maar ... goed gek
                Waarom? Je leeft maar ene keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Waarom? Je leeft maar ene keer
                  Dat maandelijkse bedrag is doenbaar. Maar die termijn? Vijf jaar afbetalen aan een auto? Nja ik zou het niet zien zitten
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                    Dat maandelijkse bedrag is doenbaar. Maar die termijn? Vijf jaar afbetalen aan een auto? Nja ik zou het niet zien zitten
                    Een zelfstandige bv. moet voor de belastingen zijn nieuwe wagen meestal afschrijven op min. 5 jaar. Waarom zou hij dan op minder jaar lenen?

Comment

• Weer veel gelul hier he
                      Wie zijn jullie nu ook weer al om een ander zen rekening te maken ?

on topic : betaald

Comment

• Ik wist dat zo'n reacties gingen komen, net daarom wou ik dit wel eens posten...
                        Trouwens, ik ben er nog niet uit of ik het op 4 of 5 jaar doe.

Je kunt ook pas een oordeel vellen als je iemands volledige maandelijkse kostenstructuur kent imo.

Comment

• voor mijn eerste heb ik geleend op de eenmanszaak, was 300 EUR/maand op 2,5 jaar
                          laatste is cash betaald na een jaartje keihard werken

iedereen doet wat ze willen ivm leningen en wagens, zijn mijn zaken niet, maar lenen is niet per se iets slecht, zoals al gezegd om afbetaling via eigen zaak, of om een reserve te houden ipv alles af te geven voor wagen... ook als beginnende kan ik maar al te goed begrijpen dat je geen auto zo kan kopen, mensen die al langer werken e.d. kunnen dat dan wel. ieder zijn eigen weg!

Comment

• Mijne zelf gekocht en volledig alleen betaald.
                            ook als beginnende kan ik maar al te goed begrijpen dat je geen auto zo kan kopen, mensen die al langer werken e.d. kunnen dat dan wel.
                            Lijkt me juist makkelijkste als je net beginnen werken bent om de auto cash te betalen.
                            de meesten wonen dan nog thuis en hebben minder kosten dan wanneer je enkele jaren werkt en alleen gaat wonen.
                            Bij mij was het althans zo, ik werkte 15 maand als ik men wagen gekocht heb, en betalen cash was geen enkel probleem.
                            binnen enkele jaren is dat wellicht niet meer zo vanzelfsprekend...
                            Last edited by ThomasT; 26/01/2010, 18:54.
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                              Mijne zelf gekocht en volledig alleen betaald.

Lijkt me juist makkelijkste als je net beginnen werken bent om de auto cash te betalen.
                              de meesten wonen dan nog thuis en hebben minder kosten dan wanneer je enkele jaren werkt en alleen gaat wonen.
                              Bij mij was het althans zo, ik werkte 15 maand als ik men wagen gekocht heb, en afbetalen cash was geen enkel probleem.
                              binnen enkele jaren is dat wellicht niet meer zo vanzelfsprekend...
                              Je hebt wagen dus helemaal zelf cash afbetaald?
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                Je hebt wagen dus helemaal zelf cash afbetaald?
                                foutje, moest 'betaald zijn'

Comment

• Ah ok. Dus jij had op 15 maanden genoeg gespaard om een nieuwe Seat Leon te kopen? Toch straf!
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Ah ok. Dus jij had op 15 maanden genoeg gespaard om een nieuwe Seat Leon te kopen? Toch straf!
                                    ruimschoots genoeg ja.
                                    Enige kosten die ik heb zijn de300€/maand huisgeld en men verteer in het weekend+ kosten aan auto nu(verzekering, brandstof, etc)
                                    Op die manier kan je dus meer dan genoeg sparen.

Comment

• amai das gemakkelijk dan, moest ik nu al werken moet ik thuis 1/3 afgeve aan ouders 1/3 voor huis te kopen en me de overschot "overleve" en sparen voor nen auto
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        amai das gemakkelijk dan, moest ik nu al werken moet ik thuis 1/3 afgeve aan ouders 1/3 voor huis te kopen en me de overschot "overleve" en sparen voor nen auto
                                        1/3 van uw loon afgeven om thuis te mogen wonen?Wat een dieven die ouders van tegenwoordig.

Ik zelf heb 2 jaar terug ook eens geleend,was ook een 350euro afbetalen,maar ben er vroegtijdig met gestopt en auto verkocht omdat ik ineens geen nood meer had aan een deftige wagen en andere prioriteiten kreeg.
                                        Geef mij nu dus maar een autoke van 3000euro ofzo en derest spaar ik wel voor een mooi huisje.

Het leven is zo al duur genoeg.

Comment

• Hier werken ze niet met percentages. Hier is het 500€/maand.

In ieder geval, dat kunnen ze toch mooi vergeten.

Comment

Working...
                                          X