Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    TETTEN !

*Niet voor geleend*
    Idem

Comment

• En doordat ik zo een hoge lening lopen heb op mijn huis kan ik nu niet meer lenen voor een auto

Voor de rest van mijn leven met de 535d rondrijden dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
        Ik werk er dan ook hard voor 7 op 7 en ik neem zogoed als nooit verlof. 3weken op een jaar max. Maar dat is uiteraard mijn keuze!
        En daar mag dan iets tegenoverstaan maar dat is enkel hetgeen de meeste mensen zien, niet wat je er voor moet doen

Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
        Ook de lening van men woning die +-1000 euro /maand kost wordt voor ongeveer 1/3 ingebracht in de zaak!
        Zoveel lukt bij ons niet (woning aan de zaak?)

Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
        Idd vorig jaar nog meegemaakt. Controle van de belastingen, volledig binnenstebuiten gedraaid zowel zaak als privé. En ze weten alles! echt alles!
        En die mannen vinden altijd iets om moeilijk over te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
          Geloof je dit nu zelf?
          Het enige voordeel van leasen tov aankopen met spaargeld is een eerste grote afbetaling die je integraal in kosten kan nemen.
          Als je diezelfde auto koopt met eigen geld, wordt hij afgeschreven, wat wil zeggen dat 20% van de waarde 5 jaar lang in kosten wordt genomen.

Het eventuele spaargeld wordt niet afgepakt.
          Zucht...

Het ging erover dat dragon zich een M5 permitteert aan +1000€ leasing per maand... Ofdat hij die wagen nu financiert, leased, huurt of cash betaalt maakt allemaal niks uit: het geld gaat naar de verkoper van de M5, en niet naar de staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            En die mannen vinden altijd iets om moeilijk over te doen.
            Je moet ze ook iets geven om moeilijk over te doen . Dat verbergt dan de andere flexibele aftrekposten

Comment

• En daar mag dan iets tegenoverstaan maar dat is enkel hetgeen de meeste mensen zien, niet wat je er voor moet doen

idd veel mensen zien alleen maar het de mooie kant.

Zoveel lukt bij ons niet (woning aan de zaak?)
              Neen aparte huur voor de zaak

En die mannen vinden altijd iets om moeilijk over te doen natuurlijk je moet ze iets geven anders blijven ze moeilijk doen. Eerst moest ik +- 25.000 a 30000 euro betalen maar de boekhouders hebben dat kunnen herleiden naar +- 12.000 euro
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Eerst moest ik +- 25.000 a 30000 euro betalen maar de boekhouders hebben dat kunnen herleiden naar +- 12.000 euro
                Zo bont hebben ze het bij ons gelukkig niet gemaakt maar als je op 10 jaar zelfstandige 8 jaar gecontroleerd wordt dan gaat de goesting soms toch over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Zo bont hebben ze het bij ons gelukkig niet gemaakt maar als je op 10 jaar zelfstandige 8 jaar gecontroleerd wordt dan gaat de goesting soms toch over.
                  Tja dat is er idd wel over. Ik heb op 12 jaar tijd 2 controles gehad waarvan de laatste een zéér grondige
                  2000 Bmw 320d

Comment

En die mannen vinden altijd iets om moeilijk over te doen natuurlijk je moet ze iets geven anders blijven ze moeilijk doen. Eerst moest ik +- 25.000 a 30000 euro betalen maar de boekhouders hebben dat kunnen herleiden naar +- 12.000 euro
                    is dat voor een heel jaar ?
                    uit kuriositeit hoor, heb daar geen idee dus van

Comment

• Ik heb een BMW gekocht met een financiële leasing.

Een voorschot betaald en maandelijks een bedrag van 180€ en een laatste vervaldag van +/-15000€. Ik heb dan de keuze om de wagen aan te kopen tegen deze prijs of bij BMW achterlaten. Aangezien ik toch graag verander en iets nieuws heb leek dit voor mij een goeie keuze. Ik weet ook niet hoe de tweedehandsprijzen zullen evolueren, laat staan dat ik weet hoe ik zal evolueren.
                      Als personeelslid in de banksector zijn de rentetarieven op een spaarrekening nog 'redelijk'. Uiteindelijk is de kostprijs van de lening aanvaardbaar daardoor.

Ik vermoed dat de wagen na vier jaar niet meer in mijn bezit zal zijn, maar dat is koffiedik kijken. Een nadeel is dat door het feit dat het steeds vrij recente wagens zijn er ook altijd een omnium loopt. Vandaar dat ik eigenlijk wel een oldtimer zie zitten.

De motorfiets is cash betaald en is de tweede tweedehands aankoop. De markt was goed om koopjes te doen en het aantal km dat ik nog rij is te beperkt om te 'investeren' in een nieuwe machine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        is dat voor een heel jaar ?
                        uit kuriositeit hoor, heb daar geen idee dus van
                        Aangifte van 2 jaar
                        2000 Bmw 320d

Comment

• Mijn spaargeld bregt gemiddeld 4,40% op bij AXA

Comment

Aangifte van 2 jaar
                            Is de frituur uw eigendom dragon , of huur je die winkel ?

Comment

• ford thunderbird 4.6 V8 automaat. BJ 1994
                              betaald
                              volgende auto, Dodge W200 crew cab met 5.2L V8 is op komst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                Is de frituur uw eigendom dragon , of huur je die winkel ?
                                Ik huur dat spel hier, al dikwijls gevraagd om het pand te kopen maar die zeiker wil niet
                                2000 Bmw 320d

Comment

Tja dat is er idd wel over. Ik heb op 12 jaar tijd 2 controles gehad waarvan de laatste een zéér grondige
                                  Het voordeel ervan is dat we nu bij een controle wel kunnen terugvallen op vroegere controles waarbij dan bepaalde afspraken gemaakt werden die ze nu niet langs hun neer kunnen leggen

Comment

Ik huur dat spel hier, al dikwijls gevraagd om het pand te kopen maar die zeiker wil niet
                                    De smeerlap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                      Hij heeft zijn boekhouder onlangs een rr sport cadeau gedaan, zegt genoeg denk ik
                                      En kon hij dat inbrengen als ontwikkelingshulp of andersoort van liefdadigheid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                        Bij schenking van goederen als liefdadigheid lappen ze u de btw aan u broek op de kostprijs van dat goed. Slecht plan dus
                                        Zal eerder een gift van "zwarte piet" geweest zijn

Comment

• afbetaling:0,0 €
                                          lenen maakt enkel de banken rijker, als ik moet gaan lenen voor een auto wil dat zeggen dat ik hem niet kan betalen dus doe ik dat niet

Comment

Working...
                                          X