Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ACTELdirect verzekeringen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ACTELdirect verzekeringen

Ik wil een eerste autootje verzekeren, maar aangezien ik nog geen 25 ben, is dit nog vrij duur. Nu heb ik gemerkt dat het bij ACTELdirect de autoverzekering bijna 100€ goedkoper is op jaarbasis. Bovendien geven ze een mooie service: bijstand 24u/24 7d/7, een vervangwagen, een basisformule rechtsbijstand, een overlijdensverzekering voor de bestuurder en een juridische infoline.
    Op hun site staat dat ze bij de P&V verzekeringen groep horen, maar die verzekering is enorm veel duurder én op de P&V site staat ACTEL nergens vermeld.
    Nu vraag ik me dus af of er daar ergens een addertje onder het gras ligt, want dit lijkt me een beetje te mooi? Dit is de uitleg die ze zelf geven op hun site: "ACTELdirect maakt geen onnodige kosten : u betaalt niet voor luxueuze kantoorruimtes of overbodig personeel. Voeg daarbij een beter beheer van uw dossiers en u weet meteen waarom ACTELdirect u geld en tijd doet besparen."

Mijn vragen zijn dus:
    • Wie kent ACTELdirect?
    • Is deze verzekering te vertrouwen?

Alvast bedankt voor alle info.

Actel is een onderdeel van de P&V groep...
    Staat dus gewoon los van P&V verzekeringen en zijn dus vrij hun eigen prijzen aan te bieden...
    Kostprijs ligt lager ivm het niet hebben van kantoren, alles gebeurt via telefoon of mail dacht ik..
    Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar eerlijk gezegd heb ik toch nog altijd liever een kantoor waar ik terecht kan voor vragen/problemen..

Comment

als je enkel de wettelijke verzekering Aansprakelijkheid wenst te nemen is de goedkoopste verzekering nog duur genoeg : enkel de tegenpartij zal ervan "genieten"
      als je omnium of andere risiko's verzekert, is van belang dat je goed verdedigd wordt (ook tegen uw eigen verzekeraar...) en kan een (goede) makelaar je helpen

Comment

Mijn moeder is daar lang verzekerd bij geweest. Ik kan er wel niet echt meer over zeggen.

Uiteindelijk heeft een makelaar haar toch nog goedkoper een polis kunnen aanbieden.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ben tijdje verzekerd geweest bij Acteldirect omdat mijn vader daar ook bij zat. Ik ben niet zeker, maar ik geloof dat dat daarvoor Corona heette ofzo...
          Swat, ik dacht dat het wel oké was omdat mijn vader er dus al even klant was. Is vrij goedkoop omdat er geen tussenpersoon bestaat. Geen kantoren, gewoon bellen of mailen en de rest per post.
          Maar toen ging ik alleen wonen... Ik ruilde de omgeving van Schoten, Braschaat, Zoersel enzo (vrij stedelijk) in voor een boerendorp dichtbij Heist op den Berg waer den tyd isch blyven stillestaan.
          En kreeg prompt een brief in de bus.
          Of ik voor een bepaalde datum niet heel veel euro's wilde opleggen bij mijn B.A. omdat ik nu in zogezegd risicogebied woonde!
          Ik dacht dat ik eraan ging...

Verzekeringen, banken... allemaal bloedzuigers. Zie dat je wettelijk in orde bent en voor de rest zo weinig mogelijk extra verzekeren en zien dat je zo goedkoop mogelijk kunt gaan. Geen nieuws van die mannen is goed nieuws.
          Als er iets gebeurt zie je toch nooit (of pas na lang wachten) geld, moet je toch bepaalde dingen zelf eerst nog voorschieten en de franchise is ook nog altijd voor jou...

Bekijk eens een aantal verzekeraars en zie wie het goedkoopst uitkomt. En lees de f***ing kleine lettertjes maar goed, want dat jij betaalt hebben ze graag. En ze kunnen dat met hele mooie woorden inkleden. Maar terugbetalen staat meestal niet in hun businessplan. In dat van de aandeelhouders ook niet want die willen hun dividenden zien op 't einde van de kermis.

Te vertrouwen is het wel, ik bedoel, ze waren altijd op tijd met berichten en briefwisseling. En als je belt dan sturen ze je niet van de ene dienst naar de andere ofzo. Maar lees eerst goed wat je ondertekent, want voor je 't weet heb je één of andere formule aangekocht waardoor je uiteindelijk toch veel duurder uitkomt dan je oorspronkelijk wilde. Soms zul je merken dat je voor bepaalde dingen zelfs dubbel verzekerd zult zijn als je niet oppast. Ik zeg maar iets; een clausule die in je (reeds eerder afgesloten) familiale verzekering zit én ook in je nieuwe autoverzekering. Dat hoeft niet en twee keer trek je toch niet, hoor...
          Last edited by ; 24/11/2009, 00:55.

Comment

Corona direct is nog een andere. Ben ik gisteren nog tegengekomen, en is blijkbaar zelfs nog goedkoper omdat deze de premie berekent per kilometer en ik niet al teveel kilometers ga doen per jaar.
            Maar het is dus niet meteen een nadeel om alles via telefoon/mail/post te moeten regelen als je enkel Burgerlijke aansprakelijkheid neemt?

Comment

Voor een BA verzekering alleen neem je gewoon de goedkoopste. Optie rechtsbijstand is altijd interessant.
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Denk eraan dat uw verzekeraar BA ook uw contactpersoon is als iemand tegen uw kar rijdt... Een luie verzekeraar is dan niet zo leuk als ze hun afspraken niet nakomen of als je de kleine lettertjes niet volledig gelezen hebt...

If you pay peanuts, you get monkeys...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Denk eraan dat uw verzekeraar BA ook uw contactpersoon is als iemand tegen uw kar rijdt... Een luie verzekeraar is dan niet zo leuk als ze hun afspraken niet nakomen of als je de kleine lettertjes niet volledig gelezen hebt...

If you pay peanuts, you get monkeys...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Voor een BA verzekering alleen neem je gewoon de goedkoopste. Optie rechtsbijstand is altijd interessant.
                    Is méér dan interessant , want bv met een ongeval met een buitenlandse tegenpartij
                    mag je anders zelf alles organiseren

Comment

Dan is er nog de ombudsman van de verzekeringssector...
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

Comment

Ook zo een kerel waar je elke avond op de koffie komt

Nee, doe mij maar m'n makelaar... Met een Z4M moet je bij ActelDirect en andere verzekeraars al niet afkomen, en dat vind ik goed genoeg zo .

Comment

Ja oké, daar zeg je zoiets... Mooie beemer, waardevol iets. Maar neem mijn krel nu. Is geen bal waard als je in de catalogus kijkt. bijna 13jaar... Vind je die überhaupt nog in een catalogus??
                          Maar goed, ik rijd er nu mee, het is mijn gerief, eh. Ik gebruik het elke dag om ermee naar 't werk te rijden. Ik kan niet zonder.
                          En àls er ooit iemand in mijn gat rijdt dan krijg ik er toch niets meer voor. Zo gaat dat nu eenmaal.
                          Dus ik blijf erbij; in mijn geval is de goedkoopste verzekering de beste.
                          Vermits Anneke een eerste auto gaat kopen, vermoed ik ook dat het gaat om een ouder en kleiner model. Geen gloednieuwe BMW 5reeks met 6000euro opties ofzo.
                          Maar goed, ik kan me natuurlijk ook vergissen. Er zijn immers gelukzakken die zalige autootjes krijgen van hun ouders wanneer diens kinders hun rijbewijs net verdiend hebben.

Comment

6000€ opties op een vijf reeks? Kaal ding dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              6000€ opties op een vijf reeks? Kaal ding dus
                              eh, ben nog nooit een prijs offerte mogen gaan laten maken voor zulk 'n auto. Ik dacht misschien 1500euro voor leder, 900 voor xenon ofzo? dan nog wat voor opbergpakket, mistlichten voor, radio die compatibel is met Ipod, cruise control, metaalglanslak en automatische airco. Meer moet een auto toch niet hebben? Geen idee hoeveel deze opties op een 5 kosten...

Maar enfin, daar ging het nu niet echt om. Je begrijpt de achterliggende gedachte wel.

Comment

Als die dat kan regelen , krijg je van mij een bak Leffe

Comment

Working...
                                X