Ik wil een eerste autootje verzekeren, maar aangezien ik nog geen 25 ben, is dit nog vrij duur. Nu heb ik gemerkt dat het bij ACTELdirect de autoverzekering bijna 100€ goedkoper is op jaarbasis. Bovendien geven ze een mooie service: bijstand 24u/24 7d/7, een vervangwagen, een basisformule rechtsbijstand, een overlijdensverzekering voor de bestuurder en een juridische infoline.
Op hun site staat dat ze bij de P&V verzekeringen groep horen, maar die verzekering is enorm veel duurder én op de P&V site staat ACTEL nergens vermeld.
Nu vraag ik me dus af of er daar ergens een addertje onder het gras ligt, want dit lijkt me een beetje te mooi? Dit is de uitleg die ze zelf geven op hun site: "ACTELdirect maakt geen onnodige kosten : u betaalt niet voor luxueuze kantoorruimtes of overbodig personeel. Voeg daarbij een beter beheer van uw dossiers en u weet meteen waarom ACTELdirect u geld en tijd doet besparen."
Mijn vragen zijn dus:
Alvast bedankt voor alle info.
Op hun site staat dat ze bij de P&V verzekeringen groep horen, maar die verzekering is enorm veel duurder én op de P&V site staat ACTEL nergens vermeld.
Nu vraag ik me dus af of er daar ergens een addertje onder het gras ligt, want dit lijkt me een beetje te mooi? Dit is de uitleg die ze zelf geven op hun site: "ACTELdirect maakt geen onnodige kosten : u betaalt niet voor luxueuze kantoorruimtes of overbodig personeel. Voeg daarbij een beter beheer van uw dossiers en u weet meteen waarom ACTELdirect u geld en tijd doet besparen."
Mijn vragen zijn dus:
- Wie kent ACTELdirect?
- Is deze verzekering te vertrouwen?
Alvast bedankt voor alle info.
Comment