Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedDe Benz niet alleen...
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDie reactie ken ik. Bij mij hangt een traction bumper uit Chatillon aan de muur, 2 fotolijsten en er staat een minineus binnen. De een vind het geweldig, en de volgende is geheel overdonderd en snapt er niks van wat ik met die rotzooi moet......
Ik zal ze maar niet vertellen dat ik dankzij Jan er nu ook een grill en wieldop bij ga hangen
her en der kleine chatillon museumpjes...
ook hier in tongeren
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDie reactie ken ik. Bij mij hangt een traction bumper uit Chatillon aan de muur, 2 fotolijsten en er staat een minineus binnen. De een vind het geweldig, en de volgende is geheel overdonderd en snapt er niks van wat ik met die rotzooi moet......
Ik zal ze maar niet vertellen dat ik dankzij Jan er nu ook een grill en wieldop bij ga hangen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWie is wie?
en waar is het ??
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenEr is een klein stukje Chatillon bij ons thuis...
Leave a comment:
-
Guest repliedDie reactie ken ik. Bij mij hangt een traction bumper uit Chatillon aan de muur, 2 fotolijsten en er staat een minineus binnen. De een vind het geweldig, en de volgende is geheel overdonderd en snapt er niks van wat ik met die rotzooi moet......
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenEen kennis heeft gisteren een hele dag liggen zoeken naar deze bus:
Iemand een idee waar deze zich bevindt en of deze nog 'leeft'?
Foto dateert uit 2003.
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenEn wat is de reactie van de bezoekers ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOw ja, niet te vergeten! Annemarie, bedankt voor het maken van bovenstaande foto!
(Annemarie is overigens toekomstig "mevrouw Realsteel")
Leave a comment:
-
Guest replied
Nog even terug komen op de foto. Deze foto is op vrijdag 28 oktober ontstaan tijdens een speciaal dagje uit voor een aantal van de Chatillon besmette forumgenoten. Het was in het Louwman museum, en we waren er vanwege de boek uitreiking van het boek "bijzondere autokerkhoven" Het reeds genoemde boek dat vanaf afgelopen zaterdag in de winkel te verkrijgen is. Wij wisten namelijk al een tijdje van het op stapel staan van het boek af. Ik ben namelijk een tijdje geleden door een de schrijvers benaderd om een bijdrage te leveren aan het boek. Mijn deel bestond uit het vergaren van foto's en verhaal van Chatillon.Helaas waren mijn foto's niet van een dergelijke hoge kwaliteit dat ze bruikbaar zijn voor in een boek, daar heb ik uiteindelijk Buick en Jos voor benaderd. De foto's van Jos bleken uiteindelijk het uitzonderlijk hoge pixel nivo te hebben dat beter geschikt was voor het boek. Ook zijn de door onze grote professor Realsteel gemaakte plattegronden per ommegaande op de post gegaan. En 1 er van heeft ook daadwerkelijk het boek gehaald. Helaas kon ik hem niet eens om toestemming vragen, want hij zat op zijn knie voor zijn aanstaande echtgenote in de bagger op Bastnas. Er is toen vanwege de tijdsdruk besloten om ze toch in te sturen. Ze waren immers makkelijker te verwijderen, dan achteraf toe te voegen, en we hadden slechts drie dagen om de spullen bij de schrijvers te krijgen. Gelukkig had hij er geen enkel probleem mee, en hoefde er niet verder naar om gekeken te worden door ons. (realsteel bedankt!) Tijdens het proces van doorsturen en regelen van alle zaken bleek Caligula ook aan het werk te zijn voor het boek. Er is daarna veel gemaild tussen ons vijven onderling en de schrijvers. De samenwerking liep als de spreekwoordelijke "gesmeerde bliksem". We werden op een gegeven moment zelfs omgedoopt tot "de Chatillon boys" door de schrijver. Daarna volgde een periode van afwachten en dagelijks naar de brievenbus rennen om te kijken of de uitnodiging voor de boekuitreiking er al was. De 28e konden we dan eindelijk naar Den Haag. Hier zouden we als cluppie Chatillon gekken elkaar treffen. Wel spannend hoor, eindelijk zien welke gezichten bij wie hoorde. De meeste kende we wel, maar niet iedereen natuurlijk. Voor mij was Caligula een nieuw gezicht. ( Leuk kennis te maken trouwens! Ik hoop je nog vaker tegen te komen. )
Tijdens de presentatie werden de Chatillon boys zelfs nog genoemd vanwege hun bijdragen. Na de presentatie kregen we een borrel en hapjes aangeboden. Daar konden we ook meteen ons exemplaar gaan ophalen van het boek. Uiteraard hebben we de schrijvers gelijk ook laten tekenen, rembrandt tekende zijn werken immers ook.. Zij namen ondanks alle drukte uitgebreid de tijd om eens lekker met ons te kletsen. (Ard en Arnoud, bedankt voor alles!) Na nog een borreltje en een snelle blik door het boek, werd het langzaam aan al weer tijd om te gaan. Maar we zijn uiteraard niet weg gegaan voor we langs de "kofferbak verkoop" waren geweest, Jan en ik hebben namelijk wat onderdelen die uit Chatillon kwamen met elkaar geruild.
Daarna weer de wagen in en aan de lange rit naar huis begonnen. Heel de weg naar limburg hebben Jos en ik zitten kleppen over de afgelopen dag. Mijn bed zag ik pas diep in de nacht terug. Want het "nog even in het boek kijken"liep uit op het van kaft tot kaft lezen en bekijken van het boek.
Wat ons betreft was het een geweldige dag, en het boek is prachtig geworden! Ik heb meteen een 2e exemplaar gekocht, zodat mijn getekende exemplaar nieuw blijft.
Mensen wat was het trouwens moeilijk om al die tijd niets te zeggen over het aanstaande boek. Want ik had al weken een voor opzet in huis van het Chatillon hoofdstuk.
Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg: Ren naar de winkel, en haal dat boek. Het is echt de moeite waard!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenEen kennis heeft gisteren een hele dag liggen zoeken naar deze bus:
Foto dateert uit 2003.
Liggen zoeken op het net of ergens in de buurt vanwaar hij zou staan? Want dan heeft hij toch ongeveer een aanknopingspunt?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWie is wie?
Realsteel, Caligula1, Buick, Arco (ikke dus), en de laatste is Jos (reisgenoot van me toen we naar Chatillon gingen)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenEen kennis heeft gisteren een hele dag liggen zoeken naar deze bus:
Foto dateert uit 2003.
ow nee, eenoude ambulance. Mocht je hm ooit vinden, kun je hem dan even op de pm gooien voor mij svp? Ik zou echt een moord plegen voor foto's te maken daar.
Leave a comment:
-
Foto dateert uit 2003.
Leave a comment:
-
Een kennis heeft gisteren een hele dag liggen zoeken naar deze bus:
Foto dateert uit 2003.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenEr is een klein stukje Chatillon bij ons thuis...
Leave a comment:
Leave a comment: