Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sow! Het duurde even voor ik de schrik te boven was van dit vehikel. Maar deze franse vondst Moet je gewoon gezien hebben. Dan ga je meteen je eigen auto veel meer waarderen!
Leave a comment:
Guest replied
mooie foto's arco
en welkom terug jack
Leave a comment:
Guest replied
De Tank van de Lloyd LT600 transporter die nu in het museum ligt. Hier ligt hij nog in situ in het bos.
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment:
Guest replied
Het is erg stilletjes de laatste tijd. Tijd voor wat Chatillon lijkt me zo.
De drang om binnen te gaan was erg groot, maar de garage lag vlak achter een huis, dat er erg onverzorgd bijlag, maar toch bewoond was. Uiteindelijk stoute schoenen aangetrokken en aangebeld, persoon deed open en was wel vriendelijk. De auto was niet van hem maar van een koppel wat verderop. Maar volgens de man was hij absoluut niet te koop
Kan ik steeds bezorgen
Volgens mij moet er nog meer "op het terrein" staan , er staat achter beide wagens een stacaravan maar wat daar achter staat , niemand weet het tot nu toe
Vandaag ook wat gespot !
een opel Ascona ? Automatic en een Buick er achter die je niet kan zien ...
Het huis staat bij mijn weten al jaaaaaaren leeg
lang leve de gsm foto's
veeeeeeeeet
Das een Rekord D zo te zien. Als je de locatie via pm geeft kan Opelfreak daar betere foto's van gaan maken en het huis interesseert ons ook wel
Leave a comment:
Guest replied
Vandaag ook wat gespot !
een opel Ascona ? Automatic en een Buick er achter die je niet kan zien ...
Het huis staat bij mijn weten al jaaaaaaren leeg
lang leve de gsm foto's
Zo er is in de tussentijd veel gebeurd zeg
M'n computer/modumding had nogal kuren (lees kapot !!!!!).
Ik zit nu heel even op de computer van schoonpa ,maar hopelijk is de mijne a.s. dinsdag of woensdag weer gefixed ,dan kan ik weer posten en van de afgelopen 3.5 week de paginas van dit forum weer doorspitten.
Oei sterkte. Inmiddels is de veilingkijkdag en de veiling van de garage in bree al geweest. Dus je hebt een hele vloot postings en zo gemist. Dat wordt dus een weekeindje doorhalen.
Leave a comment:
Guest replied
Zo er is in de tussentijd veel gebeurd zeg
M'n computer/modumding had nogal kuren (lees kapot !!!!!).
Ik zit nu heel even op de computer van schoonpa ,maar hopelijk is de mijne a.s. dinsdag of woensdag weer gefixed ,dan kan ik weer posten en van de afgelopen 3.5 week de paginas van dit forum weer doorspitten.
Ik heb dan toch eindelijk foto's gevonden van de feitelijke ruiming van Chatillon de boslokatie. Niet dat je het graag ziet gebeuren, maar ook die foto's horen eenmaal bij de geschiedenis inmiddels. Niet voor mensen met een gevoelig hart!
Leave a comment: