Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tanken met een Aston Martin DB9

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tanken met een Aston Martin DB9

Ik sta te tanken en er komt een Aston Martin DB9 aanrijden; hij draait zich zodat de slang aan de kant van de klep zit. Stapt uit en ik zie dat hij de tankklep niet open krijgt. Ik moest eerst wat lachen, dacht van die heeft ook weer eens een auto gehuurd ofzo.

Tot de mens mij wat aankijkt terwijl ik sta te tanken en vraagt als ik ff kan helpen wanneer ik gedaan heb. Hij kijkt naar de Audi en zegt dat de beste auto's in Duitsland gemaakt worden en dat deze en engelse is...

Swat, ik ga naar de tankklep en ik krijg ze ook niet open. Hij moet in zijn auto op het knopje duwen en dan heb je 1sec de tijd om dat open te prutsen met je nagel. Je moet dus met 2 zijn om te kunnen tanken Hij was me dankbaar en ik zag aan zijn gezicht dat hij het meende

Dus ofwel is er iets mis met zijn nieuwe auto of is de techniek van Aston maar ondermaats. Ik gok eerder op het laatste want heb al veel klachten gehoord van de nonkel van een vriend van me. Die heeft al serieus wat miserie gehad met zijne AM DB9.

die Regi toch!

Comment

Duidelijk iets mis met zijn tankklep hoor, normaal gaat dat makkelijk

Comment

Volgens mij gewoon wat vuil tussen de scharnier en de veer.
        bij men vorige wagen moest ik vanbinnen ook op een knopje duwen en dan sprong dat deksel open. Maar soms zat er dus wat vuil tussen en ging dat zoals je schreef maar 2mm open en moest je idd met je nagel (of met je tankkaart) dat deksel verder opendoen.
        wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          Volgens mij gewoon wat vuil tussen de scharnier en de veer.
          bij men vorige wagen moest ik vanbinnen ook op een knopje duwen en dan sprong dat deksel open. Maar soms zat er dus wat vuil tussen en ging dat zoals je schreef maar 2mm open en moest je idd met je nagel (of met je tankkaart) dat deksel verder opendoen.
          Ja maar het bleef open?
          Bij hem dus niet, je moest echt met 2 zijn want het sloot direct terug.

Maar er zal wel iets mis geweest zijn, zou anders wat raar zijn op een nieuwe auto van die prijsklasse

Comment

Tijdens de allereerste top gear race had jeremy clarkson ook probs met z'n tankdopje. (hij vond het knopje niet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Ja maar het bleef open?
              Bij hem dus niet, je moest echt met 2 zijn want het sloot direct terug.

Maar er zal wel iets mis geweest zijn, zou anders wat raar zijn op een nieuwe auto van die prijsklasse
              bij mij bleef het wel open ja.

doet me denken aan die reclame van een benzinemerk. die wagen (een lexus dacht ik) wou ook niet tanken bij andere merken.
              wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Tijdens de allereerste top gear race had jeremy clarkson ook probs met z'n tankdopje. (hij vond het knopje niet)
                Ik was het ook aan het denken. Hij was daar ook lang mee aan het sukkelen.

Comment

Jeremy heeft daar percies wel meer problemen mee
                  Met die Gallardo Superleggera ook
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

dan koop je zo een bak...

Comment

misschien kan toby antwoorden?
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                        die Regi toch!
                        Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                        Die hebben een V8 vantage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                          nee want di eeft en Asten-Martin V8 Vantege

Comment

DB9 is gekend voor miserie

Comment

Heb daar wel ook al problemen mee gehad, der zit al een nieuw pompje in (garantie).
                              Je kan de tankklep wel mechanisch openen via een trekkabel in de koffer, maar praktisch is het nie

Comment

Working...
                              X