Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oneerlijke garagisten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
    Beste man

Ik had mijn antwoord geschreven, zonder dat ik ff gecheckt had wat op die persoon zijn webstek staat...
    Maar feit blijft... zonder concrete bewijzen in je hand..neigt het toch beetje naar laster en eerroof.
    En neen een stel foute schrijfremmen, tellen niet als bewijs... en bestelbon met de correcte bestelling en dan de foute schijven wel.

Verder wens ik te benadrukken, dat je hier misschien wel je frustraties kwijt raakt.... Maar nog steeds je geld niet terug hebt!
    Je hebt helemaal geen publieke opinie nodig om zo een oneerlijke man klein te krijgen.... Onderneem gewoon de stappen die ik beschreven heb... en je zult wel verkrijgen wat je wilt.

Maar door gewoon te dreigen en een grote mond op te zetten, bereik je niets... Dat is de tactiek van de marginalen. Daar lachen we gewoon eens mee.
    Gebruik maar de echte middelen, dan zul je wel zien dat je met gemak het laatste woord krijgt.
    Ik heb geen bestelbon of factuur dus gerechtelijke stappen ondernemen voor 120 euro ik denk het niet. schijven kunnen me gestolen worden. morgen staan er nieuwe brembootjes op.
    Last edited by ; 29/05/2009, 21:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      Hebben vroeger ook eens iets voorgehad, niet gelijkaardig maar wel dat er moet opgelet worden met wat verklaard werd in het verleden. Mijn dochter haar fiets werd gestolen en na een paar maand zag ze puur toevallig hare fiets terug, toen ze aan die gast die hem gepikt had hare fiets terugvroeg zei die gewoon dat ze den boom in kon. Daarop heeft ze dan klacht ingediend bij de politie. Na een paar dagen kwam de verloofde van die gast bij ons langs om met ne ganse parlé en veel 5 en 6'n te vragen om haar verklaring te herroepen omdat dit anders op het strafblad van haar verloofde zou komen en vermits hij zinnens was om naar de States te gaan zou dat dan niet meer mogelijk zijn. Vermits dat voor ons geen probleem was, dat we zeker die gast zijn opties voor de toekomst niet wilden tekort doen, waren we akkoord om de verklaring te wijzigen. 's Anderendaags had ik evenwel mijn bedenkingen en ik belde naar het gerecht en vroeg om uitleg, daar vertelde men me dat die dame waarschijnlijk rechten gestudeerd had en wist dat, als mijn dochter haar verklaring herriep, zij zou gedagvaard worden voor valse verklaringen en zelfs zou kunnen vervolgd worden wegens aanslag op de eerbaarheid van die gast, dus gaf die mens ons de goede raad om niks te veranderen en alles op zijn beloop te laten. Als die gast naar de States wou moest hij maar vroeger aan de eventuele consequenties van zijn daden gedacht hebben.
      hebde de velo nog terug gehad?
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
        Doe jij dat dan ook, bvb :

Remschijf > Olympische sport > Discuswerpen > vitrine....
        Zalig.

Comment

heel kort

ja, tis nie leuk voor je.

Voortaan, als je onderdelen haalt bij een garage die je niet kent, zorg je drvoor dat
          je t originele bijhebt.

Ik weet t, da is nie altijd even makkelijk, maar tis de enige manier om zeker te zijn.

(Als je zelf geen 2 auto's hebt, rij dr dan ff heen met een vriend ofzo)

Verder vind ik t maar een raar verhaal, en ik moet zeggen, kvin t idd anno 2009 niet

te geloven dat dr nog zo'n garagisten zijn.

"Dreigen" ?? Niet doen

"Dreigen" met de "belastingen" ..... come on, denk je nu echt dat "de belastingsdienst"

in gang gaat schieten voor een jongeman die zegt "opgelicht te zijn voor 120 euro aan

remschijven", de "belastingdienst" zal nogal springen voor je.

Sla die garagist gewoon aan gort. (maar ik ken je eigenlijk niet goed genoeg om dat te zeggen)

Maar nooit "dreigen"

Zo zou ik t doen.

Succes, en "slik" die nare ervaring misschien gewoon en "slik" die 120 euro

Peace

Buck

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
            Ik vermoed dat u mensenkennis ook beperkt is.
            Ik hoopte al voor u dat je geen rechten had gestudeerd. Maar er zijn inderdaad mensen die daar absoluut niet thuis horen. Maar geen dan ook geen juridisch advies. En nu hou ik deze discussie voor gesloten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
              hebde de velo nog terug gehad?

Neen, die gast had hem ondertussen verpatst maar vermits er tevoren een pv opgesteld was heeft hij wel schadevergoeding moeten betalen. Was niet de waarde van een nieuwe fiets maar kom. Wat er verder als straf uitgesproken werd weet ik.

Comment

Ik zou het ook zo niet laten. Stuur een aangetekend schrijven waarbij je een factuur eist én waarbij je je probleem aankaart. Ga daarna bij de politie en dien een klacht in.

Comment

Vis even uit waar hij bvb 'n kleinmateriaal vandaan haalt.
                  Wurth ofzo ?
                  Bel of fax een megabestelling door..

Fun...
                  www.perfectshine.be

Comment

wally, gij kapoen !

Comment

4040@vtm.be

Als ge op tv komt met uw verhaal...

Comment

Test-Aankoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
                          Sla die garagist gewoon aan gort......

Buck
                          Ja dat is DE manier, iemand bijeenslaan......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                            Ja dat is DE manier, iemand bijeenslaan......

soms helpt het toch, hem even duidelijk maken dat je er in toe in staat bent.
                            wel zien dat je hem aankunt anders hangt je schijf misschien rond je nek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Als ge hier in uw bakske hangt op t 10e zal ik eens zwaaien
                              Ik heb een probleem met mijn Voyager 2.5 Gs bj 1999.

Ik kan geen enkele versnelling meer nemen de wagen staat in 1ste versnelling en ik kan niet verleggen de pook beweegt wel maar de 1ste versnelling blijft ingeschakeld.

Wat zou hier de oorzaak kunnen zijn ?

Mvg. Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DODGE VOYAGER Bekijk Berichten

Ik kan geen enkele versnelling meer nemen de wagen staat in 1ste versnelling en ik kan niet verleggen de pook beweegt wel maar de 1ste versnelling blijft ingeschakeld.

Mvg. Marc
                                Gezien het draadje waar uw vraag in gesteld werd zou ik zeggen van uw wagen eens binnen te brengen in de garage en te vragen of ze de koppeling en de versnellingsbak kunnen vervangen. Moest dat wat te drastisch zijn zou ik de vraag misschien stellen in het topic TECHNIEK ??? (Misschien is de pook uit de versnellingsbak gekomen ? Heb dat vroeger ook eens gehad met de Manta, de goupille was er uitgekomen en bij het terugkomen van verlof, in Zwitserland op de autostrade met de caravan achter, stond ik plots met de pook in mijn handen, die werd nog op z'n plaats gehouden door die mof, heb dan de pook terug in dat gat gestoken en op de eerste parking van de autostrade gereden, gelukkig lag die goupille nog boven op de versnellingsbak, het was voldoende van ze op te vissen en ze er terug in te steken, gelukkig maar).

Comment

Mvg. Marc
                                  Neem eens contact op met Auto Transmissions Group. zij gaan je zeker verder kunnen helpen. Meer info vindt je op hun website: www.autotransmissionsgroup.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mista Bekijk Berichten
                                    Neem eens contact op met Auto Transmissions Group. zij gaan je zeker verder kunnen helpen. Meer info vindt je op hun website: www.autotransmissionsgroup.com
                                    Spammerdespammerdespam.......

Comment

Mvg. Marc
                                      als het no steeds cable operated is. ( eni ik vermoed dat P R N D. nog steeds met kabelke word gekozen en dat de vitesse zelf ( 1, 2, 3, 4, 5 ) computer opeated is.
                                      zou ik zeggen, kabel over/niet aangesloten. ( ziet er uit als de remkabel van een fiets )
                                      doe hem is binnen bij autra in lint.
                                      heb daar zelf ook nog gewerkt en die leveren goed werk
                                      Last edited by Timmie; 28/06/2009, 19:00.

Comment

Auto nu 4 jaar oud. Eerste twee jaar onder garantie dus op onderhoud bij garage van aankoop (Garage Merckx Aarschot). Onvriendelijke mensen, geven geen enkele uitleg, na 60 000 km moesten remschijven volgens hun al vervangen worden (terwijl hier niks mee was). Probeerden je steeds in het zak te zetten. Handrem bleef altijd hangen, hadden dit zogezegd gemaakt, probleem was er echter nog altijd, wanneer je dan belde, wimpelden ze je af en zeiden ze dat het aan je rijstijl lag... Auto op groot onderhoud en dan belden ze om te zeggen dat er allerlei stukken moesten vervangen worden... auto was nog geen twee jaar oud!
                                        Heb nu een heel betrouwbare garagist, jammer dat er twee jaar garantie op auto was, want daardoor verbonden aan garage en dus keiveel geld afgetroggeld geweest!

Comment

Tijdens garantie periode ben je nirt verplicht bkj een officiele garage te gaan. Garages durven dit nogal rap te zeggen. Jij mag bij elke garagit gaan die je wilt, zolang je kan aantonen met de facturen dat de auto met de juiste onderdelen en tijdstipen onderhiuden zijn.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X