Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    is een celica, supra zou zonde zijn
    Dude.

Leave a comment:

• wisali
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    euhm?

Leave a comment:

• GeeZer
    replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Deze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari

En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto

DIE ferrupra

Leave a comment:

• lender
    replied
    2 van vandaag

AUdi R8. Zag ik maar voorbij komen toen hij vanachter een vrachtwagen tevoorschijn kwam.

3200gt. Bijna exact een jaar geleden ook zien staan in Gent.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
    Deze is afkomstig van Jabbeke, eigenaar heeft hem nog maar pas, hij heeft ook nog een Ferrari Dino van 1973.
    Hoooow, man met smaak alleszins :-p (en geld)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Turbo Cabriolet. Dacht ff dat het een MKII was, maar de uitlaten zijn te klein. Had Sport Classic achterlichten, veel mooier dan die nieuwe MKII achterlichten in mijn mening. En die sloffer er onder En dan nog eens rood interieur erbij. VOlledig af!

klikken voor groter

dit is zo'n knappe foto.. die kleur lijkt bijna vloeibaar.

Wat die Supra betreft, tja, wat moet je daar van zeggen. Ik zou al fier zijn da'k een Supra had. Maar er dan een ferrari van maken

Leave a comment:

• lender
    replied
    Deze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari

En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto

Leave a comment:

• lender
    replied
    Turbo Cabriolet. Dacht ff dat het een MKII was, maar de uitlaten zijn te klein. Had Sport Classic achterlichten, veel mooier dan die nieuwe MKII achterlichten in mijn mening. En die sloffer er onder En dan nog eens rood interieur erbij. VOlledig af!

klikken voor groter

Last edited by lender; 22/03/2010, 17:44.

Leave a comment:

• TimKaa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
    ZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?
    Deze is afkomstig van Jabbeke, eigenaar heeft hem nog maar pas, hij heeft ook nog een Ferrari Dino van 1973.

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
    ZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?
    dacht wel dat er een stuk of 6 waren. paar maand geleden heeft er een zwarte belgische enzo te koop gestaan.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
    jap , nacht van Exclusief

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Zo bedoelde ik het niet .
    Het is zoals naar een voetbalmatch gaan en dan verbaasd zijn dat er een bal is. Een auto spotten is voor mij nog altijd ergens onderweg een uitzonderlijke wagen zien, en er een foto van maken. Niet op een bijeenkomst van dat soort wagens foto's maken. Dat is wat anders.
    mss was hij onderweg zag die bijeenkomst en spotte hij die wagen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Of naar St Martens Latem ..

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Het is zoals naar een voetbalmatch gaan en dan verbaasd zijn dat er een bal is. Een auto spotten is voor mij nog altijd ergens onderweg een uitzonderlijke wagen zien, en er een foto van maken. Niet op een bijeenkomst van dat soort wagens foto's maken. Dat is wat anders.
    Of naar de parking van de dealer gaan

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Tja, nogal wiedes dat als je een auto "spot" ze ergens moeten staan hé... Je kan ze moeilijk "spotten" in hun garage...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rames
    Kheb nog nooit een Enzo in het echt gezien
    Ik tot gisteren ook niet. Echt een geweldige wagen met een supersound.

Zijn scuderia reed er vlak achter en ze waren toch al zo'n 200meter voorbij voor ik door kreeg dat dat zwart "ding" dat mijn zicht verstoorde een scuderia was.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Azuritschwarz of Lemans blauw?
    Zwart.
    Was trouwens een edition.

Leave a comment:

• Bert
    replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten

Deze jongen heeft mij voorbij gestoken gisteren op de E17 Antwerpen-Gent in het gezelschap van nog eentje maar met 2 witte lijnen. Ze waren nogal gehaast

Leave a comment:

Working...
X