Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenis een celica, supra zou zonde zijn
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDeze exclusieve ferrari ook zien staan.Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari
En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel vanjammergenoeg maar 1 rukfoto
DIE ferrupra
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDeze is afkomstig van Jabbeke, eigenaar heeft hem nog maar pas, hij heeft ook nog een Ferrari Dino van 1973.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Wat die Supra betreft, tja, wat moet je daar van zeggen. Ik zou al fier zijn da'k een Supra had. Maar er dan een ferrari van maken
Leave a comment:
-
Deze exclusieve ferrari ook zien staan.Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari
En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel vanjammergenoeg maar 1 rukfoto
Leave a comment:
-
Turbo Cabriolet. Dacht ff dat het een MKII was, maar de uitlaten zijn te klein. Had Sport Classic achterlichten, veel mooier dan die nieuwe MKII achterlichten in mijn mening. En die sloffer er onderEn dan nog eens rood interieur erbij. VOlledig af!
klikken voor groter
Last edited by lender; 22/03/2010, 17:44.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichtenjap , nacht van Exclusief
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZo bedoelde ik het niet .
Het is zoals naar een voetbalmatch gaan en dan verbaasd zijn dat er een bal is. Een auto spotten is voor mij nog altijd ergens onderweg een uitzonderlijke wagen zien, en er een foto van maken. Niet op een bijeenkomst van dat soort wagens foto's maken. Dat is wat anders.
Leave a comment:
-
Guest repliedOf naar St Martens Latem ..
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZo bedoelde ik het niet .
Het is zoals naar een voetbalmatch gaan en dan verbaasd zijn dat er een bal is. Een auto spotten is voor mij nog altijd ergens onderweg een uitzonderlijke wagen zien, en er een foto van maken. Niet op een bijeenkomst van dat soort wagens foto's maken. Dat is wat anders.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenTja, nogal wiedes dat als je een auto "spot" ze ergens moeten staan hé... Je kan ze moeilijk "spotten" in hun garage...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RamesKheb nog nooit een Enzo in het echt gezien
Zijn scuderia reed er vlak achter en ze waren toch al zo'n 200meter voorbij voor ik door kreeg dat dat zwart "ding" dat mijn zicht verstoorde een scuderia was.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenAzuritschwarz of Lemans blauw?
Was trouwens een edition.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
Leave a comment:
Leave a comment: