Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto ruikt verbrand

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb je een DieselPartikelFilter (DPF), dat kan ook de oorzaak zijn.
    www.opelklassiek.be

Comment

Vele fabricanten smeren onder hun nieuwe wagens een soort pasta om de wagen te beschermen als ze soms lange tijd op een plein staan tegen wss corrosie ed...
      Mijne nieuwe astra hed da de eerste kilomeeeeeeters ook is vanzelf overgegaan...
      Moest je er toch geen vertrouwen in hebben best even je dealer vragen om eens omhoog te zetten maar 9/10 die pasta zijn dat stillekes aan aan verbranden is....

greetz

Comment

Ik zou mij ook niet te veel zorgen maken, kan inderdaad wel eens voorkomen in het begin omwille van het 'nieuw' zijn...
        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Mijn brommer stonk as hell int begin, ik ging tanken en die vant tankstation was al in paniek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Handrem afzetten of minder slippen .

Nee, serieus. Dit is waarschijnlijk niet normaal. Blijft er een remklauw hangen of zo?
            Is dit altijd zo geweest? Hoeveel km's?
            Hij trekt toch ni scheef tijdens het remmen mag ik hopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
              Bmw hè
              Inderdaad, bmwrijders kunnen niet rijden...

Comment

Working...
              X