Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenDie is toch al lang op de radio te horen...kben dat echt kotsbeu gehoord...
Lang? Hij is sinds gisteren hotshot op stubru... en ze hebben hem vorige week ergens exclusief mogen draaien op de radio voor de eerste keer
Ofwel ben jij sommige dingen heeel rap beu ofwel vindt je het hip om dat te zeggen
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Topradio speelt hem al zeker 3 maanden...Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenLang? Hij is sinds gisteren hotshot op stubru... en ze hebben hem vorige week ergens exclusief mogen draaien op de radio voor de eerste keer
Ofwel ben jij sommige dingen heeel rap beu ofwel vindt je het hip om dat te zeggen

Als je het niet gelooft, zoek maar op in de playlist
Je hoort dit overal bijna...in reclamespotjes, zelfs autoreviews...
En rap beu...dit wel ja...als je het minstens 3x per dag overal hoort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenTopradio speelt hem al zeker 3 maanden...
Ooooow, ik zat effe mis. Ik had het over de nieuwe van Placebo:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Wist niet dat ge over die Discobitch bezig waart. Dat draaien ze idd al een tijdje ja.
Excuses
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oew yeah.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
eindelijk eens wat muziek in dit topic
De titel van wat ik poste is trouwens fout. Is Slit Wrist Theory van 36 Crazyfists.
Vroeger was ik zot van Pantera en Down
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenTopradio speelt hem al zeker 3 maanden...
Nu effe serieus, gij luistert topradio ofwa
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Meshuggah is dan ook echt muziek voor drummers.Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Melodie NUL maar ritmisch echt ingewikkeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Dummu was nooit zo mijn ding. Net toen Cradle of Filth serieus populair begin te worden ben ik er eigenlijk wat uitgegroeid uit dat genre...
+ YouTube Video 2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDeze?
Schijfke
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDa is hem!
Merci!
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenDie is toch al lang op de radio te horen...kben dat echt kotsbeu gehoord...
om van te kotsen, zowel het wicht als het liedje.Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenen daarbij is het een voos wicht in de clip
toch iemand die het weet te appreciërenOorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenen dan die ignazzio mix, mamma mia
ken die mix wel (nog) niet...
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
had et wel op de schijf van diMaro - lift ya handz up, niet op discob*tchOorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenom van te kotsen, zowel het wicht als het liedje.
toch iemand die het weet te appreciëren
ken die mix wel (nog) niet...
maar de ignazzio mix kan je gwn beluisteren op www.beatport.com
Comment
-
Ja...daar lijkt het wel op...Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNu effe serieus, gij luistert topradio ofwa

You get itOorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenom van te kotsen, zowel het wicht als het liedje.
Comment
-
-
jaja weet ikOorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenhad et wel op de schijf van diMaro - lift ya handz up, niet op discob*tch
maar de ignazzio mix kan je gwn beluisteren op www.beatport.com
maar toen ik het postte waren de eerste reacties niet zo positief 
heb net geluisterd op juno.co.uk en die is inderdaad niet slecht
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment

Comment