Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
The Funeral vind ik echter nog nét iets beter. De eerste 1:20 op een deftige geluidsinstallatie -> instant kippenvel hier... en dan moet dat een stráf nummer zijn. Nog 'n paar die ik zo los uit mijn mouw schud: Dog days are over van Florence And The Machine, Comtine d'un autre été van Yann Tiersen, Njosnavelin van Sigur Ros, My sweet Lord van Yim Yames (interpretatie op dat van Harrison uiteraard), Somewhere over the rainbow van een Hawaiïaan met een ukelele (zijn naam kan ik écht niet onthouden).
Er zijn uiteraard nog andere "goose bump"-triggers voor mij. Maar ik kan er nu ff niet opkomen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Covering George Harrison classicIMPORTANT MESSAGE:I don't own the rights of this song, the rights belongs to the author of the song, I pust put this sonh in ...
CELEBRATING 1 BILLION VIEWS AND COUNTING! Subscribe for more IZ!Hear never before heard Isolated Vocals from "Over the Rainbow"! https://youtu.be/w9O5gWktvtk...
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Haha, i know, maar zat daarnet in een "band of horses"-sfeer. Dus dacht ik, ik post er eentje. Zo'n goede muziek kan trouwens niet genoeg gepromoot worden, imo.
Ik wacht trouwens in spanning op een nieuwe bijdrage vanuit jouw kamp.
Al sta je er nu wrsch minder dichtbij...
The Funeral vind ik echter nog nét iets beter. De eerste 1:20 op een deftige geluidsinstallatie -> instant kippenvel hier... en dan moet dat een stráf nummer zijn. Nog 'n paar die ik zo los uit mijn mouw schud: Dog days are over van Florence And The Machine, Comtine d'un autre été van Yann Tiersen, Njosnavelin van Sigur Ros, My sweet Lord van Yim Yames (interpretatie op dat van Harrison uiteraard), Somewhere over the rainbow van een Hawaiïaan met een ukelele (zijn naam kan ik écht niet onthouden).
Er zijn uiteraard nog andere "goose bump"-triggers voor mij. Maar ik kan er nu ff niet opkomen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Covering George Harrison classicIMPORTANT MESSAGE:I don't own the rights of this song, the rights belongs to the author of the song, I pust put this sonh in ...
Inderdaad erg mooie muziek. Blijkbaar hebben we dezelfde muzieksmaak. Toch voor dit genre.
The dog days are over is echt een fantastisch liedje! En de andere die je op noemt van hetzelfde laken een broek.
The funeral is vooral het meest catchy nummer denk ik. Ik vind het ook een van hun beter maar ik denk niet het beste, zou ze nog eens wat nummers achter elkaar moeten luisteren.
The funeral is ook het meest bekende, daarom dacht ik eens een ander van hun te posten, dat ik ook goed vind, met een tekst die mij wel kan bekoren.
sum41, waar is den tijd Die cd hierboven is ook meteen de enige cd die ik van hen beluisterd heb, maar wel plat geluisterd
Heb alleen wat muziek van die mannen op die MP3-speler. Nu, Pain For Pleasure is wel een goed nummer. Ook wel wat anders dan een aantal andere bekende nummers van hen.
Haha, i know, maar zat daarnet in een "band of horses"-sfeer. Dus dacht ik, ik post er eentje. Zo'n goede muziek kan trouwens niet genoeg gepromoot worden, imo.
Ik wacht trouwens in spanning op een nieuwe bijdrage vanuit jouw kamp.
Al sta je er nu wrsch minder dichtbij...
Oei, wel het is momenteel wat minder qua nieuwe ontdekkingen voor mij persoonlijk maar als je graag Band Of Horses hoort kan ik u misschien nog plezier doen met een beetje Nada Surf en My Morning Jacket?
Heb alleen wat muziek van die mannen op die MP3-speler. Nu, Pain For Pleasure is wel een goed nummer. Ook wel wat anders dan een aantal andere bekende nummers van hen.
Iemand die de naam vh nummer/zangeres kent die ze af en toe op Stubru spelen. Het is een soort onschuldige meisjesstem zoals Lena (Eurosong) maar dan beter Engels en qua genre heeft het iets van 'I'll kill her' van Soko (ook in slecht engels).
Comment