Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW en de E36 M3 ziekte !
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenM coupe for life heeft ook een blauwe 3deurs 3.0!!!
ik heb een E36///M en een M-optic
Meetink!
bMw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenJamaja, zon heb ik ook een M
bMw
Op code is een BMW M Coupé: E36/8
Dus Jerre wil bedoelen dat hij een E36 M heeft. En dat is correct. Het is alleen een Z3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenOp code is een BMW M Coupé: E36/8
Comment
-
"AW en de E36 M3 ziekte!"
Echt hé... ik krijg redelijk wat AW'ers aan de lijn voor m'n M3.
De meesten zoeken een 3.2 ipv een 3.0 zoals de mijne, wat natuurlijk hun goed recht is, maar ik vraag me echt af waarom (buiten het feit dat ze jonger zijn uiteraard).
Ik ga verplicht zijn om de mijne nog even te houden en op gTa z'n trackday te tonen hoe goed die 3.0 literkes wel niet presteren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten"AW en de E36 M3 ziekte!"
De meesten zoeken een 3.2 ipv een 3.0 zoals de mijne, wat natuurlijk hun goed recht is, maar ik vraag me echt af waarom (buiten het feit dat ze jonger zijn uiteraard).
Ik ga verplicht zijn om de mijne nog even te houden en op gTa z'n trackday te tonen hoe goed die 3.0 literkes wel niet presteren...
Ik heb nu al wat 3.0 gereden en ik moet zeggen dat ik toch wel duidelijk een verschil voel. No har feelings! Ik wil hiermee zeker niet stoefen en beweren dat mijn M3 stukken rapper is! Maar je voelt het wel eens je ze gewoon bent. Vooral onderin is een 3.0 minder krachtig. Je moet die beesten meer in toeren houden. Ik zeg hier dan ook weer niet dat een 3.0 traag is hé! Vooral jouw 3.0 is snel. Supersnel! Moest ik de mijne nog niet hebben dan zouden wij eens moeten gepraat hebben. CF airbox + sturing mag je er van mij meteen oplaten!Last edited by Sega; 24/02/2009, 20:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten"AW en de E36 M3 ziekte!"
Comment
-
Jaja tuurlijk, ieder z'n ding... heb ik ook ab-so-luut geen problemen mee.
Maar het viel mij gewoon op dat surtout hier iedereen een 3.2 wil.
Zoals Fiddy al aanhaalde beter qua 'kosten'... maar ook 'kloeker' qua motor, ze kunnen gewoon meer hebben. Gisteren was er nog iemand van AW die kwam kijken en die wist niet dat de 3.2 een uitgeboorde 3.0 is (met uiteraard nog enkele veranderingen), die dacht verkeerdelijk dat het al de S54 was...
Comment
-
Dan moeten die zich nog beter informeren!
3.0 en 3.2 zijn inderdaad beide S50 blok. Het grootste verschil is inderdaad de inhoud en de dubbele vanos. S54 is wat anders maar uiteindelijk ook maar een verbetering/opvolger van het S50 blok.
Ik ben dan ook van mening dat een E46 M, met dus de S54 niet echt moet onderdoen qua prestaties tegenover een E36 met S50B32 (3.2 blok) De verpakking is wel anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik zou ook eerder zoeken voor een 3.0, gewoon voor de prijs/kosten alleen al.. en ze gaan ook makkelijk zonder LMM dacht ik (CSL-style intake)
wel ja, zoals jij hebt zeker? kost wel veel geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Ik ben dan ook van mening dat een E46 M, met dus de S54 niet echt moet onderdoen qua prestaties tegenover een E36 met S50B32 (3.2 blok) De verpakking is wel anders.
Ik jaag graag E46 M3 mannen op, damn ik jaag zelfs graag Stef z'n CSL op...
Het eerste lukt meer dan behoorlijk, het tweede niet altijd even goed...
Ik herinner me nog Stef z'n woorden op Croix toen vorige keer, zo met een uitgestreken gezicht: "Bart, ge moet dringend nog eens terugkomen met de M3 om de programmatie te herbekijken!" Ik zeg zo stomweg "waarom??"
"Omdat die veel te vlug is" zei Stef...
Comment
-
Kan ik geloven! Je ging als een speer ! Was het eerste wat ik die dag zei tegen een hoopke medeforummers. Strakke kar and driver.
En euhm... In mijn vorige reply wou ik dus bedoelen dat een E36 M niet moet onderdoen voor een E46 M qua prestaties. Ik heb me gewoon even vergist tijdens het replyen.En inderdaad. Jouw 3.0 moet met de opstelling zoals 'ie nu staat zeker niet onderdoen! Hell man. Prachtige kar! Zou je wel gaan voor die opvolger ?!
I think you have lots of fun right now!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEr is er nog ééntje op komst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeeft 'm gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWie ?! Ik weet van niks! (ofzoiets)
Comment
Comment