had ik het geld had ik 2-3 jaar geleden al een gekocht. het model zelf vind ik razendknap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW en de E36 M3 ziekte !
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenSnap de hype niet zo eerlijkgezegd. Geen misse kar ... daar niet van. Maar ja ... heb het niet zo voor een E36. Een E46 daarintegenEen auto is ook niet alles hé.
Wat ik nog goed weet is de poll die hier eens geweest is over M3's. De E36 kwam daar als minst populaire uit! Maar je ziet... Prijzen doen daar anders over denken.
En terrecht! Ik kan me geen andere wagen voorstellen die zoveel rijplezier geeft als een E36 M3 voor die prijs. Of ben ik blind ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenonlangs nog heb ik een anabod gehad, om 1te kopen van een kennis van men ouders..
en E36 M3 Cabrio
dit is m trouwens: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=90961223
ze hebben de wagen nu overgegeven aan een kennis van hun die tweedehandswagens verkoopt
wel dom geweest eigelijk want nu staat ie aan die prijs te koop en ik mocht m aan 12k hebben..
maar soit
de reden waarom ik het zowiso al dan niet wouw, is omdat "als" ik een E36 M zou kopen, zou het de berlinde versie zijn...
en er dan een badge opplakken met "318tds" opis die al door de keuring geraakt?
ohja waar staat het, dat sta en dragon ook een E36 M gekocht hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhallo ray, hoe zit het met je supra?is die al door de keuring geraakt?
ohja waar staat het, dat sta en dragon ook een E36 M gekocht hebben
John is nog niet zeker hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEuhm... Er is een prijsverschil tussen die twee. Geef mij ook maar direct een E46 M3! Die komt er zeker!!! Maar ik kan dat niet betalen...! Het is te zeggen. Ik heb nog andere kosten.Een auto is ook niet alles hé.
Wat ik nog goed weet is de poll die hier eens geweest is over M3's. De E36 kwam daar als minst populaire uit! Maar je ziet... Prijzen doen daar anders over denken.
En terrecht! Ik kan me geen andere wagen voorstellen die zoveel rijplezier geeft als een E36 M3 voor die prijs. Of ben ik blind ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten't Is lik AF!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenAW, AF whatever... You'll get the point!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenBen je zeker ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHeel dit forum is BMW dus dat verwondert me niet.
Ook beetje het schuld van het forum zelf
maar ik moet zeggen dat de meesten doordacht op zoek zijn! De brakbakken blijven echt wel buiten. Enkel parels voor de AWF'ers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhallo ray, hoe zit het met je supra?is die al door de keuring geraakt?
domme belgische verkeerswetgeving...
hele historie te verkijgen via pm, ga dat hier niet uitleggen, zou teveel off-topic zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Dragons M3 =maar nog niet gezien irl !
.
heb den uwe ook nog niet gezienbinnekort nogeens een fritje komen eten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenSTA's M3 =
BMWMB's M3 zie ik ook goed komen =
Daviej's M3 =Al hoop ik ten zeerste dat 'ie het niet verkloot.
TripleB's M3 =maar te koop
Dragons M3 =maar nog niet gezien irl !
En Gregory is op de goede weg.
broer van cedric heeft een zalige estoril 3.2, dacht ik
schoonbroer van vanni had ook een zwarte E36 M ...
frits heeft zijn "ringer" ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment