Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoboeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoboeken

Blijkbaar is hier nog geen topic van..

Ik ben sinds een week de geschiedenis van Lamborghini aan het lezen en het is echt zalig gewoon maar het is dus een geleend boek en ik wil nu een kleine collectie gaan aanleggen met elk jaar een paar nieuwe boeken

Iemand aanraders?
    Ik ben niet merkenblind dus het mag van elke sportwagen constructeur zijn.

groeten, Michael

Check op amazon, daar kan je veel boeken vinden voor goede prijzen. Ikzelf heb ook een collectie boeken, maar dan meer over de geschiedenis van Le-Mans en endurance races in het algemeen. Als ik een boek eerst wil inkijken voor ik het koop op amazon ga ik vaak naar roadrunner in Hasselt. In die winkel is er een groot aanbod aan automobiel boeken, zowel straatwagens, autosport,...

Comment

'k Heb hier ook zo'n boekenset over Ferrari, zelfs een heel boek over de ontwikkeling van hun windtunnel en hoe ze motoren bouwen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Als ik een boek eerst wil inkijken voor ik het koop op amazon ga ik vaak naar roadrunner in Hasselt. In die winkel is er een groot aanbod aan automobiel boeken, zowel straatwagens, autosport,...
        Waar is die winkel juist? Want het laatste dat ik ervan weet is dat die verhuisd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          Waar is die winkel juist? Want het laatste dat ik ervan weet is dat die verhuisd is.
          http://www.roadrunner-books.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Een goeie winkel voor autoboeken. Je komt hem ook regelmatig tegen op diverse beurzen en meetings.

Comment

Die Roadrunner is wel duur!
              Eventjes op die site rondgekeken en daar bieden ze een boek over de Lancia 037 aan voor €75, op http://shop.brownsbooks.co.uk voor £27.99, met de huidige wisselkoers nog geen €30 .

Comment

Ik koop mijn boeken altijd op Proxis.be, een paar € duurder dan Amazon maar gratis verzending boven de €25 en je kan met overschrijving betalen.

Amazon check ik wel altijd eerst voor reviews.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                  Die Roadrunner is wel duur!
                  Eventjes op die site rondgekeken en daar bieden ze een boek over de Lancia 037 aan voor €75, op http://shop.brownsbooks.co.uk voor £27.99, met de huidige wisselkoers nog geen €30 .
                  Verzending inbegrepen?

Roadrunner is misschien niet de goedkoopste maar je kan daar de boeken eens vastnemen en eerst bekijken voor je die koopt.

Die in Brussel, Babouin, is nu ook niet meteen goedkoop.

Comment

Ik koop de meeste van mijn boeken op http://www.asnbooks.nl

Heb daar ondertussen al voor een € 270 aan boeken gekocht, uitermate tevreden ervan.
                    Betaling gewoon via overschrijving, snelle levering, 7,90 verzendingskosten, grote stock,...

Comment

Iemand een goed boek over Porsche? En dan liefst zo technisch mogelijk. Dus geen opsomming van modellen/racesuccessen, maar de echt technische ontwikkelingen/geschiedenis. Liefst tot zo recent mogelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Iemand een goed boek over Porsche? En dan liefst zo technisch mogelijk. Dus geen opsomming van modellen/racesuccessen, maar de echt technische ontwikkelingen/geschiedenis. Liefst tot zo recent mogelijk
                        Porsche algemeen? of 911?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Porsche algemeen? of 911?
                          Beide. Maar geen boek enkel over de techniek in de 356 ofzo.
                          Hoe meer en hoe technischer, hoe beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Lijkt me inderdaad geen slecht boek.

Comment

En nul euro verzendingskosten.

Comment

Mijn favoriete boeken die ik hier heb liggen.Allemaal reeds door diverse piloten gesigneerd.

Comment

Deze staan nog op het verlanglijstje.
                                  Wel behoorlijk duur.

Comment

Fak door 1 januari vergeten te bieden op ebay voor een boek over de Mazda RX-7

15€ incl verzending vanuit UK. goedkoop toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Fak door 1 januari vergeten te bieden op ebay voor een boek over de Mazda RX-7

15€ incl verzending vanuit UK. goedkoop toch?

65€ bij roadrunner

Comment

Working...
                                      X