Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volledig herspoten auto minder waard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voila... Carlo heeft het mooi samengevat.

Mijn mening is ook... Alles is niets waard ! Het is de zot die het ervoor geeft wat het waard is. Voor de ene is alleen het originele veel waard... Voor anderen maakt dat niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Die is vet in het groen...!

Als de wagen echt goed gedaan is... Waarom niet hé ?

Is hij volledig gespoten... Dus de gehele kast vanbinnen ook? Of is het enkel de stukken die zichtbaar zijn ?
      Zover ik weet is hij grondig gespoten... ik had het de eerste keer dat ik de wagen zag niet gezien. Als je het niet gaat opzoeken moet je volgens mij al echt een kenner zijn om het te ontdekken.

Kan ook zijn dat ik gewoon te weinig inzicht heb in waarop de tellen bij een gespoten auto natuurlijk

Comment

Als je de motorkap opendoet en alles daaronder is groen, geeft al een hint

Neen, ik zou eerlijk gezegd iemand zoeken die er wél verstand van heeft. Het blijft een serieus budget natuurlijk zo een platte fiat

Comment

Goede redenering idd.
          Voor een liefhebber is zo'n niet originele kleur idd een groter struikelblok dan voor degene die gewoon 'ns een Ferrari wil hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Vanwege de huidige prijzen, of vanwege de toekomstperspectief?
          Een combinatie van verschillende factoren.

Eerst en vooral vind ik het zelf een prachtig model waar ik ook graag mee rij.
          Feit is ook dat de 328 een bijzonder gegeerde Ferrari is en blijft en dat ze op mechanish vlak zeer betrouwbaar zijn (voor een Ferrari dan toch ).

Daarbovenop, maar voor mij minder belangrijk, komt dat de 328 momenteel zowat op z'n laagste waardepunt staat en vrijwel iedereen in Ferrari kringen het erover eens is dat dit model enkel nog in waarde kan stijgen.
          Die waardestijging zie je trouwens nu al gebeuren, de oudere 328 word dikwijls duurder verkocht dan de recentere en krachtigere 348.

Comment

Klopt... Go for it !!

Comment

Ik zou die kar er niet om laten staan dan.

En dan rij je er even mee rond, en als de wagen een pàk meer waard is dan je betaald hebt, en je vindt het de moeite om er 4-5k in te investeren voor een volledige respray, zou ik het doen. Heb je plots weer een nieuwe 328

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ik zou die kar er niet om laten staan dan.

En dan rij je er even mee rond, en als de wagen een pàk meer waard is dan je betaald hebt, en je vindt het de moeite om er 4-5k in te investeren voor een volledige respray, zou ik het doen. Heb je plots weer een nieuwe 328
                de waarde van een wagen (zeker een als deze) weet je pas als jijzelf hem probeert te verkopen; kan nogal schillen met de prijs die je ervoor betaald hebt
                het verschil (toch meestal negatief...zonder te spreken over de kosten om de wagen rijklaar te houden) is de tegenwaarde van de zin om de wagen te bezitten
                een Ferrari koopt je toch niet uit rationaliteit !
                blijkbaar is mijn (overdreven ?) voorzichtigheid de reden waarom is er geen heb

Comment

Working...
                X