Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toyota Camry, begin van de 80's ?
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• platten tuut heeft gelijk.

Al trok een Camry er heel goed op

Comment

• Schone bakke!

Comment

• Heb ik nooit in 't echt gezien zo'n laurel.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Toyota Camry, begin van de 80's ?
            Woensdag zo een oude Camry zien staan in de straat van Wax-iT.

Sent from here
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Sent from here
              den borre

Int3x0r

Comment

• Sent from here
                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                  Das een Datsun Laurel. Paar weken terug ook nog zo ene tegengekomen op parking van de Colruyt (grijze met Belgische plaat).
                  Toevallig deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    2 huizen naast mijn ouders hadden ze er zo eentje. een groene. Met stickers op van precies verfspatten. Verschrikkelijk . Die viel na een aantal jaren uit elkaar en dan hebben ze er een rode gekocht die een even grote ramp was.
                    haja, van die dingen:

nooit gesnapt wat mensen daar leuk aan vonden. Die zwarte koeienstickers op witte auto's daarentegen vond ik wel grappig.
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Een Citroen Visa. Hier wel een laat model.
                      Ik heb mezelf leren rijden met de Visa van ons ma. Moet toen een jaar of twaalf zijn geweest.
                      Dat spel roestte terwijl je er op keek.

Een Ford Scorpio van de tweede generatie. Zo lelijk dat het weer cool werd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Toevallig deze?

Nee die ik had gezien had nog een oude kleine plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                          haja, van die dingen:

nooit gesnapt wat mensen daar leuk aan vonden. Die zwarte koeienstickers op witte auto's daarentegen vond ik wel grappig.
                          ja inderdaad! Later had je dan ook die vingers die gekleefd werden aan het kofferdeksel.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            Een Ford Scorpio van de tweede generatie. Zo lelijk dat het weer cool werd.
                            Ik heb hier ooit een artikel over gelezen. Blijkbaar werd de Ford Scorpio vroeger vaak gekopieerd. Daarop besloot men om de auto een hele aparte look te geven zodat dit niet meer zou gebeuren. Of het de waarheid is weet ik echter niet... Het zou best ook kunnen dat de Scorpio zich eerder richtte op de Amerikaanse markt natuurlijk...
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• De 2e generatie Scorpio was voor de EU markt bedoelt. Al had die inderdaad wel erg Amerikaanse trekken. Maarja, veel modellen uit de jaren 60-70 van hier zagen er ook wel Amerikaans uit.
                              Eerste generatie Scorpio is dan wel weer in de USA verkocht geweest onder de naam Merkur (net als de Sierra XR4i). Maar is daar dan stopgezet wegens tegenvallende verkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                haja, van die dingen:

Of van die stickers "Lach maar, de mijne is betaald". Plakt mijn moeder vroeger dikwijls op haar karrekes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  [ATTACH=CONFIG]106504[/ATTACH]

Deze kom je niet meer vaak tegen.

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                                  Wat is dat feitelijk?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                  Das een Datsun Laurel. Paar weken terug ook nog zo ene tegengekomen op parking van de Colruyt (grijze met Belgische plaat).
                                  Klopt dus. Had je in 2.4 benzine en 2.8 diesel (6-cil).
                                  Nevenmodelletje was de Datsun Cedric. In de basis volledig identiek maar met "amerikaanse" koetswerk en aankleding vanbinnen. En de Laurel 2.4 had zo een pseudo-digitaal instrumentenbord dacht ik.
                                  Reden verrassend comfortabel, maar waren miskend. Voor het geld dat ze kostten, kocht men liever een kleinere BMW of Mercedes.
                                  Hun grootste kwaal was ... je raadt het al ... roest. Voor de rest oerdegelijk, op een tere joint de culasse na op de 6-cil diesels (motor werd nog verder gebruikt in de Patrol later, en met nog steeds zelfde kwaaltje).

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Toevallig deze?

Dat was de opvolger van de eerstgenoemde Laurel. De Cedric kreeg na de H430 geen opvolger meer in Europa (wel in thuisland en omgeving).
                                  Hoewel het koetswerk van deze eerder een evolutie was van de Cedric....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• wat is dit ?
                                    IMG_0012.jpg

Comment

• Austin 13 of 1500 denk ik

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• gisteren een rode citroen bx station. heerlijk :-)

Comment

Working...
                                          X