Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Dat waardeloze in die titel... Da zal opelfreak niet graag zien hoor...
          Last edited by ; 02/01/2010, 14:44.

Comment

Wat bezield mensen toch om er zoiets van te maken !

Die T3
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
              Wat bezield mensen toch om er zoiets van te maken !

Die T3
              Dat is nen uitlaat van nen camion zeker ?? Voor de rest valt het nog mee... 'k Heb natuurlijk de voorkant nog niet gezien....

Comment

• @ Gangstertje, je moet dringend eens afzakken naar Dudzele, wij hebben hier ook nog een paar "mooie" exemplaren staan.
                Van St Jozef naar Dudzele is maar een paar minuten he ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                  Dat is nen uitlaat van nen camion zeker ?? Voor de rest valt het nog mee... 'k Heb natuurlijk de voorkant nog niet gezien....
                  De voorkant heeft een Jetta-2 grill en lichten gekregen,is wel mooi...
                  Kheb al es de binnenzijde gezien,enkel de buitenkant is herspoten,al de rest heeft nog z'n rode kleur van vroeger...

Comment

De voorkant heeft een Jetta-2 grill en lichten gekregen,is wel mooi...
                    Kheb al es de binnenzijde gezien,enkel de buitenkant is herspoten,al de rest heeft nog z'n rode kleur van vroeger...

Er is dus een professional bezig geweest
                    Zoooo armetierig hé, dat budget spuiten
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                      Dat waardeloze in die titel... Da zal opelfreak niet graag zien hoor...
                      Ik heb hier ook al Opels gepost
                      Met waardeloos bedoelen we eigenlijk waardeloos voor de massa, maar wij dragen ze een warm hart toe!
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Deze nog zéér goede Vauxhall Cavalier mk1 staat al een maand in Kessel-Lo met een wielklem opEn ze zijn al zo zeldzaam hopelijk valt hij niet ten prooi aan vandalen

www.opelklassiek.be

Comment

• Niet waardeloos, maar toch speciaal: Een 530xi vandaag op de Brusselse kleine ring... Vierwielaangedreven drieliter benzine funfer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Deze nog zéér goede Vauxhall Cavalier mk1 staat al een maand in Kessel-Lo met een wielklem opEn ze zijn al zo zeldzaam hopelijk valt hij niet ten prooi aan vandalen

Nu staat hij te koop!!!!

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ik moet me zooooooo hard inhouden hé!
                            www.opelklassiek.be

Comment

Nu staat hij te koop!!!!

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Op tijd van de weg gehaald,dus
                              Elke detailfoto ziet er wel zeer goe onderhouden uit,zeker het motorcompartiment...kopen die handel,man !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                Daarjuist in Lillo (Antwerpen) gespot

zo staat er in mijn straat eentje. Een rode maar veel blijft er neit meer van over

Comment

Nu staat hij te koop!!!!

Nog realistische prijs, niet?
                                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Het is idd niet overdreven veel hopelijk vind hij een goed baasje
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Op tijd van de weg gehaald,dus
                                      Elke detailfoto ziet er wel zeer goe onderhouden uit,zeker het motorcompartiment...kopen die handel,man !!
                                      Als ik de plaats had om hem deftig te stallen, direct

hij is wel mooi gepoetst op de foto, ten tijde van de wielklem lag bvb gans de middenconsole vol sigarettenpeuken e.d...
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Hij had er al last van vorig jaar, maar met da zout van deze winter ist nie verbeterd...

Comment

• @ gangstertje : hoe oud is deze vw ??

Comment

Working...
                                          X