Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
25 jaar geleden hadden die Alfa's om de zoveel tijd een roestbehandeling nodig op de bodem.
Telkens het volledige interieur er uit.
Het is een wonder dat er nog ene rond rijdt.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.
'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.
blijkbaar wel te vinden met weinig km en een serieuze prijsverlaging ..
Comment