Is die niet van Eto'o geweest ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMmm, schandalig rijk en goede smaak, het gaat niet altijd samen.
(wat meestal uitdraait op iets lelijk)Mr Drift
Comment
-
Of hij vroeger van Eto'o is geweest moet haast wel gezien de kleurencombinatie. Ik kan me niet voorstellen dat Gemballa er meerdere heeft gemaakt in deze kleur aangezien er maar 25 Mirage GT's geproduceerd zijn. De huidige eigenaar is een lid van de koninklijke familie van Dubai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenRS6
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten8C
LP560-4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenSchone foto's! Al denk ik wel niet dat er veel mensen je foto's bekijken als je enkel de linkjes plaatst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJa, dit was het! Nooit van gehoord.
Nog een speciale kar gezien - zijdeuren precies uit glas gemaakt. Achteraan stond er een 'G' op. Bijzonder knappe sound.
Gevonden!
Ital Design Structura.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Rus Gemballa Biturbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenSchone foto's! Al denk ik wel niet dat er veel mensen je foto's bekijken als je enkel de linkjes plaatst
je zou ook thumbnails kunnen gebruiken en die linken naar een grotere foto (zoals bvb door imagshack wordt aangeboden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
Comment