Division, woon/studeer jij in Engeland?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nee hoor, voor zover ik weet zijn dat foto's van vorige zomer (toch sommige)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDivision, woon/studeer jij in Engeland?Ik heb vorig jaar in de zomer even in Londen gebivakkeerd. Ik hoop binnen enkele jaren naar Londen te verhuizen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenGisteren een dagje in Monaco doorgebracht. Vet gerief gezien: een SLR of 5, Bentley conti aan de lopende band (waaronder een pistache groene), Porsche 911 Gemballa
, Cayenne Gemballa, matzwarte 911 cab Gemballa, een of ander prototype sportkar (heel bizarre achterkant, precies een driehoek), ettelijke Merc AMG, ....
Zot wat daar allemaal rond bolt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSpada Codatronca waarschijnlijk.
Nog een speciale kar gezien - zijdeuren precies uit glas gemaakt. Achteraan stond er een 'G' op. Bijzonder knappe sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenSLR Roadster.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
@ de Doorniksesteenweg in Kortrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Ondanks dat het een Audi-rijder was wist hij toch wat stijl was, parkeerde naast de stijlvolste kar op de parking
Comment
-
8C
Granturismo
simpele bak die je overal ziet de dag van vandaag
1001pk :o
DB9
LP560-4
Golf 4 SDI, niks speciaal, zie je op elke hoek van de straat
en dat werd 5 min later bevestigd
http://pj.snoobonline.com/IMG_2663.jpg (hij ging nog ff lekker een slet omgekeerd in de poes naaien)
F430 spider
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Vandaag, op/rond het circuit in Zolder.
Nog een heel deel foto's van knappe wagens, maar wegens koppijn ga ik deze pas later bewerken/uploaden/...
Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenen dat werd 5 min later bevestigd
http://pj.snoobonline.com/IMG_2663.jpg (hij ging nog ff lekker een slet omgekeerd in de poes naaien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeb je foto's van die paarse turbo en die LP die iets verder staat?
Comment
Comment