nog eens ja
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenDie DBS vind ik toch een stuk vetter dan de rest uit dat rijtje. God wat is dat een mooie wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenGisterenavond @ Cristal arena Genk (sorry voor de onduidelijke pics)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtennog eens ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHmm... ik wist niet dat die kerel in Knokke woonde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDe R8 is van Logan Bailly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWelke R8? ik zie enkel een nummerplaat1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenGT Speed.
Die DBS is wel nóg mooier, zou hem graag in kleur zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHmm... ik wist niet dat die kerel in Knokke woonde.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenhij woont ook niet in Knokke; waar lees je dat ?Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenben rond 9u vertrokken, stond geparkeerd voor die villa van VDC (naam ontglipt me even), ben via kustlaan/lippenslaan teruggereden ..
Comment
-
Vandaag dagje knokke gedaan maar zonder camera jammer genoeg.. Twee dingen die me opvielen belachelijk veel 4x4's en daar waarschijnlijk op aansluitend was dat de parkeerplaatsen daar een pak groter dan normaal zijn:-).
Ik denk dat ik 75% van de X6'en en Range Rovers die in België rondrijden wel gezien heb. De wagen die me het meetste deed omkijken was toch wel de Rolls Royce Phantom Cabrio. Gigantisch groot!
Ik ga zeker nog eens terug, met camera dan wel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat is bij mijn weten toch in Knokke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door canakris Bekijk BerichtenVandaag dagje knokke gedaan maar zonder camera jammer genoeg.. Twee dingen die me opvielen belachelijk veel 4x4's en daar waarschijnlijk op aansluitend was dat de parkeerplaatsen daar een pak groter dan normaal zijn:-).
Ik denk dat ik 75% van de X6'en en Range Rovers die in België rondrijden wel gezien heb. De wagen die me het meetste deed omkijken was toch wel de Rolls Royce Phantom Cabrio. Gigantisch groot!
Ik ga zeker nog eens terug, met camera dan wel!
Geschift veel ML's, X6'en enz enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDe meeste verblijven in Knokke dienen niet als hoofdverblijfplaats jongeman!
Leuk voor hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDus zijn villa in Knokke is nog niet eens zijn hoofdverblijfplaats...
Leuk voor hem.
hij woont in Harelbeke( Vandecasteele )
Comment
-
gisteren carrera gt gezien!!!en achter gereden! wa een sound.
dude ging naar de flikken... waarschijnlijk rijbewijs terug gaan ophalenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtengisteren carrera gt gezien!!!en achter gereden! wa een sound.
dude ging naar de flikken... waarschijnlijk rijbewijs terug gaan ophalenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
Comment