Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Nee het was een gele, een Belg zelfs. Ik dacht direct aan die kerel van Big Brother die ook nog aan de gumball heeft meegedaan.

Wij zijn vrijdagavond vertrokken rond 19u30 voor een weekje. De eerste 2 dagen wel slecht weer gehad (sneeuw en mist op de pistes), maar daarna echt zalig zonnig weer. Net een paar uurtjes terug.

Had je een skipas voor alledrie de vallées misschien?

Die Hummer kan wel eens die uit de straat hier naast zijn. (meestal hangt er dan wel een kiekenkraam aan vanachter )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
      Die rode hummer ?

Ja, een weekje in Val Thorens gezeten.. Zaterdagavond rond 16u30 vertrokken en over Reims gereden. Weinig verkeer, maar veel snelle wegpiraten Jullie ?
      Met welke auto reden jullie? Wij kwamen vanuit Zwitserland, ook over Reims ... zwarte X3 met M pack, aan heu .. vlotte snelheden
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Met welke auto reden jullie? Wij kwamen vanuit Zwitserland, ook over Reims ... zwarte X3 met M pack, aan heu .. vlotte snelheden
        320d E92

We hebben een heel stuk achter een franse X5 gehangen aan 160. Later een belg met een X5 aan 180-190 en af en toe een ML, ook een Belg.

Comment

• ik heb op vrijdag iedereen voorbijgestoken, maar niemand van het forum

Comment

• Welke kar?

Comment

Met welke auto waren jullie ?
              Bus .

Gewoon heel de nacht geslapen. Maar wel 12 uur over gedaan ipv 8 uur. Ik had ook wel liever met de auto gegaan eigenlijk, want van zo'n bussen wordt ik echt pissed.

Verbazend hoeveel Belgen daar zaten trouwens, ik ben der echt massa's tegengekomen.

Comment

• Vandaag gespot:

Last edited by ; 03/03/2009, 14:59.

Comment

• De rest staat hier: http://www.flickr.com/photos/philipv...7614624194464/

Onderweg naar huis ook nog die zwarte DBS gezien.

Comment

• Mooie foto's Philip
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• LUC-120 heb 'k in sint-truide ook al gezien...dikke S65

Comment

• Deze lijkt me toch een BMW.. welke kleur had ie?

Comment

Welke kar?
                          Merc W220 facelift, smaragdzwart

Comment

• De lightweights mogen weer buiten zeker? Drie vandaag.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zaterdag in De Haan een zwarte F430 spider. Echter geen foto

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  Mooie foto's Philip
                                  Thx.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Deze lijkt me toch een BMW.. welke kleur had ie?
                                  Dat weet hij ook wel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Thx.

Dat weet hij ook wel hoor.
                                    Ja, waarom heeft hij het dan over een S65 ?
                                    En welke kleur had die BMW op je foto dan eigenlijk ? Is het een M3 of een lookalike?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Ja, waarom heeft hij het dan over een S65 ?
                                      En welke kleur had die BMW op je foto dan eigenlijk ? Is het een M3 of een lookalike?
                                      Hij heeft het over de S65 op de andere foto?

Knappe foto's Philip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        Hij heeft het over de S65 op de andere foto?

Knappe foto's Philip

ah wacht, ik denk dat hij in 1 zin 2 verschillende wagens beschreef.. nie simpel hoor soms..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Vandaag gespot:

Mooie foto's

Comment

Working...
                                          X