Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Zalig

Comment

• www.flickr.com/buysie

Comment

• Knappe foto's buizeke!

Ben wel geen fan van je nieuwe logo om eerlijk te zijn.

Comment

• Ik ook niet Ben op zoek naar iets leuks , dit is voorlopig .
          www.flickr.com/buysie

Comment

• Oef, ben blij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Dat zou ik nu toch niet zeggen. Zo speciaal is die combinatie van Maybach en middenklassebuurt niet.
              gelukkig is middenklassebuurt redelijk breed te interpreteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                Dat is om bepaalde mensen zich niet slecht te laten voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten

Mooie foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    Tja, dat is toch middenklasse. Wat zou jij het anders noemen? Een achterbuurt van de achterbuurt van Charleroi?

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Tja, dat is toch middenklasse. Wat zou jij het anders noemen? Een achterbuurt van de achterbuurt van Charleroi?
                        Ik geef je geen ongelijk maar ik heb wel gelijk wanneer ik zeg dat de middenklasse breed geïnterpreteerd kan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Holy cow

Comment

• Mooie kleur ja, mooiste die ik al gezien heb op een drophead

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

nice car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Holy cow
                                meer dan 1 koe zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  WTFFFFFF
                                  Ik durf er geld opleggen dat je met je kutrenault woont in die straat en je daarom aangesproken voelt. ofzo

Moet jij niet gaan slapen kleinen?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Dat bedoel ik dus. Dat er daar wss gewoon niet vaak dikke bakken komen..

Sommige mensen plaatsen hilarische posts..
                                  Haha, oude grap. Ga ergens anders uw voze kloten gaan afdraaien.

Doe jezelf een plezier en bemoei u niet.
                                  Als het mij opvalt dat die wagen in een buurt staat waar men zo'n wagens nooit ziet. Dan is dat mijn zaak en moet je je niet bemoeien.

Nog iets om over te neuten?
                                  Hoe kan jij nou weten of ik weet waar die kar staat? En zo'n persoonlijke aanvallen zoals die van Skillz of jij die je altijd aanvallend ten opzichte van mij opstelt hebben niks te maken met openbaar forum of niet.

Nu, ik ga het hierbij laten. Volwassen kind..
                                  Och, kan je er niet tegen?
                                  Leuk voor hem. Maar sinds het ongeval ben ik op dieet.

Volgens mij zie je niet meer wat je typt, mss eens dat ganse bos op je hoofd afknippen zodat je hersenen wat meer licht krijgen

Comment

• Gisteren een Audi RS4 voor mij gehad, geile bak Trouwens, brult da ding altijd zo hard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                      Volgens mij zie je niet meer wat je typt, mss eens dat ganse bos op je hoofd afknippen zodat je hersenen wat meer licht krijgen
                                      Staat minder haar op z'n hoofd dan op de bovenlip van uw ex.

Comment

• hahahahahahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Staat minder haar op z'n hoofd dan op de bovenlip van uw ex.
                                          LOL

Comment

Working...
                                          X