Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat we er wel uit zijn , ik had misschien beter mijn mening voor mezelf gehouden..Op fotofora kan je (al dan niet oeverloos - mooie term vind ik gezien het huidige Weerbeeld ) verder discussieren over het belang van bewerkte foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      dus je mag geen negatief commentaar op iets geven als je 't zelf niet beter kan?
      Ik probeer toch van dat nooit te doen. En als ik het toch doe, dan is het op een heel subtiele manier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Ik probeer toch van dat nooit te doen. En als ik het toch doe, dan is het op een heel subtiele manier.
        Toch jammer, aan ja-knikkers heeft men niks.

En het is beter dat je het direct zegt dan rond de pot te blijven draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Abarth Bekijk Berichten
          Nog een reeksje

Zeer mooi vastgelegd en originele schiethoeken..
          Gisteren nog een SL55AMG met Z-platen gezien in garage Willems in Tourinnes la Grosse. Je kent hem vast wel, zijn garage staat vol met exclusieve wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Ik probeer te leren van mensen die iets beter kunnen dan mij, in plaats van ze te bekritiseren.

Comment

sorry maar dat vind ik onzin... je moet niet zelf bezig zijn met iets goed of slecht te vinden en ik vind dat iedereen z'n mening ook mag geven. Ik vraag ook voornamelijk aan mensen die totaal niet met fotografie bezig zijn hun mening over m'n foto's en hecht daar evenveel belang aan als van iemand die al 20 jaar in 't vak zit. Iedereen heeft nu eenmaal een bepaalde smaak hé Kritiek moet sowieso kunnen vind ik, zolang het maar gefundeerd is en geen persoonlijke aanval is. Kritiek heb je ook nodig om te groeien als fotograaf... en ik vermoed dat die foto's hier nu eenmaal gepost worden om de mening van anderen te horen en dan zou 't maar erg zijn als er enkel maar reacties mogen komen dat ze goed zijn hé.

Ik ben overigens ook niet echt een fan van de bewerkingen to be honest, maar ik hou sowieso niet van bewerkingen (tenzij zeer subtiel).

Comment

Timo

Comment

Ik probeer te leren van mensen die iets beter kunnen dan mij, in plaats van ze te bekritiseren.
                  En straks denken mensen die zulke complimenten krijgen dat ze goed bezig zijn terwijl dat helemaal niet het geval is.

Kritiek moet kunnen.

Comment

En straks denken mensen die zulke complimenten krijgen dat ze goed bezig zijn terwijl dat helemaal niet het geval is.

Kritiek moet kunnen.
                    again: Timo

Comment

• Mag er kritiek gegeven worden?

Hier worden veel te veel ZW foto's gepost. Dat geeft lang niet altijd een goed effect. Op deze foto bv trekt het op niks, bij die Bentley is het dan weer iets beter.

Oorspronkelijk geplaatst door Abarth Bekijk Berichten

Comment

• Get a room

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          Mag er kritiek gegeven worden?

Hier worden veel te veel ZW foto's gepost. Dat geeft lang niet altijd een goed effect. Op deze foto bv trekt het op niks, bij die Bentley is het dan weer iets beter.
                          zwart-wit vind ik bij wagens eigenlijk vaak ook niet zo mooi... nu in deze foto zit wel meer potentieel ook dan er werd uitgehaald, ik vind hem precies wat flets... klein beetje meer contrast zou al wonderen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Get a room

Comment

Get a room

kom je filmen?

Comment

• mercedes sl 63 AMG

Comment

• Comment

• Niet van aantrekke Abarth, toffe foto's

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    zwart-wit vind ik bij wagens eigenlijk vaak ook niet zo mooi... nu in deze foto zit wel meer potentieel ook dan er werd uitgehaald, ik vind hem precies wat flets... klein beetje meer contrast zou al wonderen doen
                                    Al moet ik F40fan wel gelijk geven.
                                    Ik heb je foto even bewerkt

ter vergelijking

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Get a room
                                      LMAO

Comment

• Zeker beter Lexus, maar door het contrast zo hoog op te drijven verdwijnen er steeds meer en meer details. Iets waar andere forumleden zich ook nogal eens schuldig aan maken.
                                        Da's dan weer jammer.

Desalnietemin: Abarth blijf zo verder doen.
                                        Last edited by ; 16/11/2008, 15:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Prachtige wagen, stiekem is hij toch mooier dan een lp.

Comment

Working...
                                          X