Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWas het een echte?
want dat kleurtje was enkel voor de FL dacht ik.
en een originele V6 herspuiten is ook zonde.
(aangezien je die kit zo kan kopen bij sommige tuners)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenlijkt me toch wel de echte.. die grote achterruit is toch specifiek ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenBAK-*** ?
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk heb die rond 15u15 zien staan aan de rode lichten op de Mechelsesteenweg tussen Kampenhout en Hever aan die motowinkel rechtover die doe-het-zelf zaak .. inderdaad een vette bak en een blonde halfgod aan het stuur
En blonde halfgod, bwa, khad er liever een blonde halfgodin van 20 jaar in zien zitten.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZo vet
Meer foto's?
En verder wou ik hem gewoon is zelf wat bekijken. Zotte kar...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenClio V6 (trok echt diep door met die E34 erachter)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenR32
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenNope, niet die.
Dat is ook de steenweg waarop ik even aan de kant gegaan ben om deze parel eens van wat naderbij te bekijken.
En blonde halfgod, bwa, khad er liever een blonde halfgodin van 20 jaar in zien zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenlijkt me toch wel de echte.. die grote achterruit is toch specifiek ?
en jij post een FL in de juiste kleur. degene die nemo gezien heeft is een préFL en die was nog niet in die kleur te verkrijgen, dacht ik.
daarmee men vraag.
Oorspronkelijk geplaatst door nissan gt-r Bekijk Berichtenkdenk ook dat het een echt clio v6 is, ge ziet da gewoon
tuurlijk.
*kijkt nog eens*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEr ligt iets op uwe capeau, Cyr!
C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichteneuhm die achterruit heeft elke clio.
en jij post een FL in de juiste kleur. degene die nemo gezien heeft is een préFL en die was nog niet in die kleur te verkrijgen, dacht ik.
daarmee men vraag.
tuurlijk.
*kijkt nog eens*
Wat bedoel je met FL? Voor zover ik weet bestond er een phase I en phase II met wat kleine verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenah sorry, ik heb het model gepost dat op zijn foto staat.. dacht ik
Wat bedoel je met FL? Voor zover ik weet bestond er een phase I en phase II met wat kleine verschillen
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault..._Renault_Sport
phase II (fl)
degene die nemo gespot heeft is een pré-fl dus de oude ofte de phase I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn die kleur dan?
dat is net hetgeen mij doet twijfelen of het een echte is, als je dat bedoeld.
dat alpine-blauw was volgens mij voor de phase II en degene op de foto is een phaseI (om de juiste benaming te gebruiken). kan je zien aan de motorkap en de versteviging in de voorbumper. (de lichten zijn nogal schemerig)
Comment
-
Die achterspoiler lijkt mij ook niet helemaal origineel? Misschien eens een andere foto maken als hij stilstaat
Hier zie je er een paar in alle geuren en kleuren .. zitten ook hybrides bij medunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie achterspoiler lijkt mij ook niet helemaal origineel? Misschien eens een andere foto maken als hij stilstaat
Hier zie je er een paar in alle geuren en kleuren .. zitten ook hybrides bij medunkt
http://www.v6clio.net/forum/gallery/...ort_order=DESC
op die link staan blijkbaar wel een paar blauwe phaseI V6en.
zouden ze dan toch gemaakt geweest zijn?
Comment
Comment