Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedWelke is't? TYP-663?
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenwie is steven van de 2?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHahahahh steven.
die laatste is Jasper (Japser hier) trouwens.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenE coupé VRX?
zalig geluid dat daaruit komt man
Leave a comment:
-
Guest repliedE coupé VRX?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenen ook de echte spotters waren weer van de partij in maldegem
http://pj.snoobonline.com/IMG_3953.jpg
die laatste is Jasper (Japser hier) trouwens.
Leave a comment:
-
Vind het wel netjes zo'n Cayman S in een soort van RS kleedje(crappy pics, i know)
Leave a comment:
-
ROFL, ik wil mijzelf nomineren voor slechtste fotograafik slaag erin om zo'n crap foto te maken terwijl de auto gewoon stilstaat op de inrit haha
(vergeten dat gsm-camera zo traag was, tegen dat deze foto opgeslagen was was ik al voorbij het huisipv te stoppen dacht ik van "ik neem wel een nieuwe betere foto op de terugweg". Kom ik net terug, zie ik net zijn garagepoort dichtgaan lol)
zo goed als nix op te zien hahazal binnekort wel es updaten...
Bijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenBtw, trail, kzie da in uwe link "snoob" voorkomt, toevallig ooit cs gespeeld? :p als da u totaal nix zegt negeer mijn vraag dan maar
die snoob is nie snoob van vroeger van CS/UT op de lanscape lans, maar da's de afkorting van Stupid_Noob, hij leent me webspacezit hier trouwens ook.
Ikzelf heb jaren gespeelt voor Neme$is, samen met Djeck, BooZz, Desperado (gillison naar 't einde toe), bck, sharky, Circle, g0d enz
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtennice da's toch in Aalter eh? ne km of 5 van mijn deur
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Aalter
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Btw, trail, kzie da in uwe link "snoob" voorkomt, toevallig ooit cs gespeeld? :p als da u totaal nix zegt negeer mijn vraag dan maar
Mijne buurman heeft 2 daag gelede zijne cl amg aangekrege en kheb net gezien da em buite staat, sebiet es snel ne gsm pic neme en alsk em zie es vrage ofk wa meer foto's met deftige kodak mag make binnekort ^^
Leave a comment:
-
Best gevaarlijk om daar te staan, of enkel als het rood is misschien?
Ook een goede plaats om te staan is enkele km verderop, aan de verbrandinsoven
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenBest knap, de foto opzich
http://pj.snoobonline.com/IMG_3935.jpg (ff een linksrijder ownen @fullthrottle door de tunnelzalig geluid)
en ook de echte spotters waren weer van de partij in maldegem
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
objects in mirror are losing ;-)
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Als je het toch zegt...kan je het nummerplaat even goed laten staan...
Leave a comment:
Leave a comment: