Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
fok man zo is die echt af imo, moge ze mij altijd voor mijn deur zette..
Btw, trail, kzie da in uwe link "snoob" voorkomt, toevallig ooit cs gespeeld? :p als da u totaal nix zegt negeer mijn vraag dan maar
Mijne buurman heeft 2 daag gelede zijne cl amg aangekrege en kheb net gezien da em buite staat, sebiet es snel ne gsm pic neme en alsk em zie es vrage ofk wa meer foto's met deftige kodak mag make binnekort ^^
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Btw, trail, kzie da in uwe link "snoob" voorkomt, toevallig ooit cs gespeeld? :p als da u totaal nix zegt negeer mijn vraag dan maar
Ik heb 5 jaar CS gespeeld ja, en ik speel het nu nog in de examens ter ontspanning.
die snoob is nie snoob van vroeger van CS/UT op de lanscape lans, maar da's de afkorting van Stupid_Noob, hij leent me webspace zit hier trouwens ook.
Ikzelf heb jaren gespeelt voor Neme$is, samen met Djeck, BooZz, Desperado (gillison naar 't einde toe), bck, sharky, Circle, g0d enz
ROFL, ik wil mijzelf nomineren voor slechtste fotograaf ik slaag erin om zo'n crap foto te maken terwijl de auto gewoon stilstaat op de inrit haha
(vergeten dat gsm-camera zo traag was, tegen dat deze foto opgeslagen was was ik al voorbij het huis ipv te stoppen dacht ik van "ik neem wel een nieuwe betere foto op de terugweg". Kom ik net terug, zie ik net zijn garagepoort dichtgaan lol)
zo goed als nix op te zien haha zal binnekort wel es updaten...
Comment