Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
    Wat zijn de grote verschillen tussen zo'n DTM en een Black?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
      Wat zijn de grote verschillen tussen zo'n DTM en een Black?
      • bumpers
      • skirts
      • spoiler
      • stoelen
      • 63 vs 55
      • gelimiteerde oplage
      • en 5 vs 7 bak dacht ik

Comment

• Een tijdje geleden in Diepenbeek gespot..

Mvg,
        =================
        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          Woont in mijn straat deze, één van de knapste S5's die ik ken!

Comment

• Buurvrouw heeft een X6 gekocht. Tot mijn grote verbazing vond ik hem onwaarschijnlijk vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Voormiddag op Zolder geweest. Groepje Duitse Type-R-rijders met lekker materiaal, deze stak er bovenuit.

Vetter dan de Londoner spots

Comment

• Puerto Banus - Marbella

Last edited by TVRke; 15/05/2009, 20:54.
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        wat is er zo speciaal aan? zijn er nog andere foto's van?

Comment

• Leuke foto's hierboven van Puerto Banus maar Z platen is dat niet verboden in het buitenland ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                            Leuke foto's hierboven van Puerto Banus maar Z platen is dat niet verboden in het buitenland ?
                            Dacht ik ook.. hoewel je dit uit de teks op de DIV-site niet kan opmaken...

Een proefrittenplaat mag slechts worden aangewend voor voertuigen:
                            • na montage of herstelling om ze af te stellen of om hun goede werking na te gaan;
                            • voor demonstratie;
                            • voor hun afstand (verkoop, overdracht);
                            • om ze voor te rijden bij een organisme belast met de controle van de in het verkeer gebrachte voertuigen;
                            • voor het uitvoeren van proeven tijdens de gelijknormigheidsprocedure;
                            • om ze voor te rijden naar een ontschepingspunt;
                            • om ze voor te rijden naar een inschepingspunt.
                            bron

Mvg,
                            =================
                            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Voor mij ook geen onbekende. Staat dagelijks op 100m van mijn deur geparkeerd. Velgen zouden donkerder moeten zijn vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                Leuke foto's hierboven van Puerto Banus maar Z platen is dat niet verboden in het buitenland ?
                                + Z-platen van de "nieuwste soort"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Te warm in de zomer in Dubai/V.A.E/..., dus komen ze in Europa pimpen met hun karren.
                                  Yep, en inkopen doen by Harrods voor de ganse familie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk Berichten
                                    Yep, en inkopen doen by Harrods voor de ganse familie.
                                    Vroeger begreep ik niet hoe Harrod's ooit winstgevend kon zijn, maar gezien hun deeltijdse clienteel ben ik er eindelijk uit

Comment

• Comment

• Arnage Diamond Series, 1 van de 60 gemaakt. Weer een bijzondere Arnage die ik kan afstrepen. Ik hoop nog eens op een Final Series.

Comment

Working...
                                        X