Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• vandaag in de haan een brabus geval:

en in oostende nen zwarten skyline die immens grijs rookte en stonk naar een grasmachine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
            en in oostende nen zwarten skyline die immens grijs rookte en stonk naar een grasmachine
            Is dat een R33 ? Maakte ie een serieus lawaai ?
            Anders weet ik wie dat is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
              Met dat weer en de kap er op?
              Foto is niet nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                Foto is niet nieuw
                Neenee , gisteren was de kap er alweer af :

Last edited by ; 11/04/2009, 13:29.

Comment

• Staan ze al te wachten in de buurt tot je buiten komt?????
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Staan ze al te wachten in de buurt tot je buiten komt?????
                    Lol nee dat was eerder toevallig man

Murciélago :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                      Die 069-vip is ook van mechelen ofwa?
                      Ik moet mij dringend ne lambo kopen of ik hoor er niet meer bij als ik da zo zie

Pff , ik denk omgeving want ie is ook al in Rijmenam gespot !

Comment

• Denkelijk, heb hem daar vorig weekend paar honderd meter verder geparkeerd zien staan

@Pieter ; ik denk dat ik je gisteren daar heb zien staan, passeerde daar ook en er stonden 2 gastjes naast hun fiets

Comment

vandaag in de haan een brabus geval:
                          Is dit een echte Brabus? De achterkant zag er nogal raar uit...
                          Last edited by ; 11/04/2009, 10:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                            Is dit een echte Brabus? De achterkant zag er nogal raar uit...
                            ik vermoed toch van wel, maar zeker weet je dat nooit natuurlijk :p de uitlaten zagen der zo typisch brabus uit, vuilgrijs ipv blinkend ofzo, en 4 stuks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                              Denkelijk, heb hem daar vorig weekend paar honderd meter verder geparkeerd zien staan

@Pieter ; ik denk dat ik je gisteren daar heb zien staan, passeerde daar ook en er stonden 2 gastjes naast hun fiets
                              Ah gij waart dat in die oranje Volvo

heb u 2 keer zien passeren
                              We stonden daar nog ff te kijken of er na die Lambo niks afkwam

Comment

• Porsche 356B / 1600s Cabriolet

Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten

1962 Porsche 356B
                                Een van de volgende jaren ga ik er mij toch ook zo eens eentje aanschaffen. Leuke klassieker om op zonnige dagen mee te cruisen.

Comment

• Ik dacht deze week gelezen te hebben dat die maar 90pk hebben? Right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Ik dacht deze week gelezen te hebben dat die maar 90pk hebben? Right?
                                    inderdaad

Comment

ik vermoed toch van wel, maar zeker weet je dat nooit natuurlijk :p de uitlaten zagen der zo typisch brabus uit, vuilgrijs ipv blinkend ofzo, en 4 stuks.
                                      Er zullen Brabus stukken aanhangen, een echte Brabus mag geen Mercedes ster dragen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Er zullen Brabus stukken aanhangen, een echte Brabus mag geen Mercedes ster dragen dacht ik.
                                        ofwel is het de 320CDI die door brabus onder handen genomen is? http://www.autoweek.nl/nieuws.php?cache=no&ID=3739

Comment

• Spyker in de UK. Ben er niet zo voor maar is toch speciaal en exclusief... (sorry, niet zo'n goede foto's)
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X