Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDie talloze BMW's die hier rondbollen niet dan
Neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenRond de 70.000. Blijft een koopje voor het aantal pk's.
Want je moet deze invoeren vanuit amerika...schiet me niet dood als ik het verkeerd heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nissan gt-r Bekijk Berichtenmooie ford mustang gt shelby 500
Comment
-
Ik ben naar Monaco en Cannes geweest en heb zeer veel mooie auto's gezien! Voor de handigheid heb ik alles in een filmpje gezet aangezien ik anders een enorme lijst met foto's neer moet zetten. Monaco vs Cannes. Wie wint beslis het maar?
OJ's went to the Cote 'd Azure this year and this is an overvieuw of the most hottest cars we seen. It's just a small piece but This is why we went. Who wins...
Met oa. Pagani Zonda F Roadster, Lamborghini LP560-4, Aston Martin DBS, Porsche GT3 RS en veel meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OJSpots Bekijk BerichtenIk ben naar Monaco en Cannes geweest en heb zeer veel mooie auto's gezien! Voor de handigheid heb ik alles in een filmpje gezet aangezien ik anders een enorme lijst met foto's neer moet zetten. Monaco vs Cannes. Wie wint beslis het maar?
OJ's went to the Cote 'd Azure this year and this is an overvieuw of the most hottest cars we seen. It's just a small piece but This is why we went. Who wins...
Met oa. Pagani Zonda F Roadster, Lamborghini LP560-4, Aston Martin DBS, Porsche GT3 RS en veel meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenExclusieve verschijning idd.
Maar veel te veel geld voor wat het is (imo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenGeef mij maar Monaco, Cannes heeft blijkbaar nogal veel arabische-tuning...
Comment
Comment