Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
    Ja klopt is een jaar of 22-23 dacht ik, hem vorige ook nog gezien trouwens.
    Jep de stradale is van forummember Mistn

Last edited by B3noît; 21/10/2008, 18:33.
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Shelby GT500

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Exclusieve verschijning idd.

Maar veel te veel geld voor wat het is (imo).

Comment

• Hier inderdaad een pak meer dan in de States, en dan nog. Dat ding is snel. En lekker.

Comment

• Die talloze BMW's die hier rondbollen niet dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
              Die talloze BMW's die hier rondbollen niet dan

Neen.

Comment

• Hier inderdaad een pak meer dan in de States, en dan nog. Dat ding is snel. En lekker.
                En een vette sound. En ongelooflijke knappe looks

Comment

• ..
                  Neen.
                  Ja.

Comment

• Wat kost het hier, heb er geen idee van?

Comment

• Rond de 70.000. Blijft een koopje voor het aantal pk's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                        Rond de 70.000. Blijft een koopje voor het aantal pk's.
                        Ik dacht méér ze, rond de 100.000
                        Want je moet deze invoeren vanuit amerika...schiet me niet dood als ik het verkeerd heb

Comment

• De prijs stond een aantal maanden geleden in de AW, ik zal er eerdaags eens achter zoeken, dan weten we het direct

Comment

• Lijkt me het beste

Comment

• Volgens mij minstens 90k, was evenveel of meer dan een M5. Ik weet niet meer precies waar ik dat gelezen/gezien heb.

Comment

• mooie ford mustang shelby gt500
                                Last edited by ; 21/10/2008, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nissan gt-r Bekijk Berichten
                                  mooie ford mustang gt shelby 500
                                  Ford mustang shelby gt500

Comment

• Ik ben naar Monaco en Cannes geweest en heb zeer veel mooie auto's gezien! Voor de handigheid heb ik alles in een filmpje gezet aangezien ik anders een enorme lijst met foto's neer moet zetten . Monaco vs Cannes. Wie wint beslis het maar?

OJ's went to the Cote 'd Azure this year and this is an overvieuw of the most hottest cars we seen. It's just a small piece but This is why we went. Who wins...

Met oa. Pagani Zonda F Roadster, Lamborghini LP560-4, Aston Martin DBS, Porsche GT3 RS en veel meer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OJSpots Bekijk Berichten
                                      Ik ben naar Monaco en Cannes geweest en heb zeer veel mooie auto's gezien! Voor de handigheid heb ik alles in een filmpje gezet aangezien ik anders een enorme lijst met foto's neer moet zetten . Monaco vs Cannes. Wie wint beslis het maar?

OJ's went to the Cote 'd Azure this year and this is an overvieuw of the most hottest cars we seen. It's just a small piece but This is why we went. Who wins...

Met oa. Pagani Zonda F Roadster, Lamborghini LP560-4, Aston Martin DBS, Porsche GT3 RS en veel meer!
                                      Geef mij maar Monaco, Cannes heeft blijkbaar nogal veel arabische-tuning...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Exclusieve verschijning idd.

Maar veel te veel geld voor wat het is (imo).
                                        ja 500pk is waarschijnlijk niet voldoende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                          Geef mij maar Monaco, Cannes heeft blijkbaar nogal veel arabische-tuning...
                                          Als je voor de auto's gaat moet je juist gaan waar de arabieren zitten

Comment

Working...
                                          X