Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door corollaWRC Bekijk BerichtenGisteren in Heist Op Den Berg gespot:
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesKzou precies toch niet graag een ex demo lambo kopen.
Als ge weet wat voor gekken daar testritten mee gaan doen...Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenInderdaad
Leuk dat hij (in België) verkocht is.
Leave a comment:
-
ik heb geen foto genomen, maar heb een gelijkaardige opgezocht op het net. want wou het effect jullie niet onthouden.
Een alpinewhite E92 M3 met zwarte BBS CH in 20duims en perfect verlaagd. (lees banden net aan de kassen.)
zo ééntje stond er gisteren bij ons aan de koers.
het enige verschil is het witte randje hier welke niet aanwezig was (veel beter zonder)
kheb de E92 M nooit echt gesmaakt. maar potver zo mogen ze hem direct voor men deur zetten
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door corollaWRC Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenEx-demo van Lamborghini Brussel?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door corollaWRC Bekijk BerichtenGisteren in Heist Op Den Berg gespot:
Leave a comment:
-
Guest repliedGisteren in Heist Op Den Berg gespot:
Leave a comment:
-
Guest replieddat denk ik ook..
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Rames
c63 of amg kit?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtendeze avond @ genk-centrum.
Komt hier geregeld naar het schijnt.
zie bijna dagelijks ook een 430 op de europalaan (ofwel het vorig model...gebouw staat een eindje van de straat af)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtendeze avond @ genk-centrum.
Komt hier geregeld naar het schijnt.
Prachtige sound
Ik wou 'm nog volgen maar m'n tank was leegwas dus onderweg naar het tankstation.
Leave a comment:
-
Vorige week gespot in Moskou (en terug heel veel S500, BMW 745Li, Audi A8 enz, heel gewoontjes daar)
Leave a comment:
Leave a comment: