Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeb je mere foto's en high-res misschien??
Droomauto, zelfs boven een gallardo.
En deze is dan nog uit Amerika.
stuur maar een pm !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDa's geen Jaguar, da's een Daimler, daarom is ie zo dik!
Trekt vlotjes op, maar de luxe is fenomenaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenInderdaad en wat een luxe binnenin. Een 2 jaar terug een ganse dag gehad in deze als chauffeur en nog vet betaald ook. Leuk meegenomen
Trekt vlotjes op, maar de luxe is fenomenaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichtenook tegen gekomen zaterdag tegen de kanten van Leuven, dikke bak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenVraagje:
waar stond deze?
Eeman is de garage van die dingen hier een km of 5 verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenkan iemand mij vertellen wat die super eight betekent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten85 euro? Da zal dan maar voor een half uurke ofzo zijn waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
mocht je wel niet mee rijden dacht ik. dus enkel voor je winkel zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenje mag die huren voor een paar dagen van zeiss om reclame te maken.
Pfu! Nutteloos dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenje mag die huren voor een paar dagen van zeiss om reclame te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen JAG-plaat op een Daimler?
Blijft in principe een jag, maar inderdaad jaguar zou beter moeten weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenDaar mag wel mee gereden worden, ik heb mij er toch al mee geamuseerd...
dan heb ik het verkeerd gelezen in die mailing. dacht dat het enkel was om hem voor je winkel te zetten tijdens opendeurdagen of braderijen.
hoe heb jij er mee gereden?
Comment
Comment