Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeersvriendelijkheid ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

mijn vader heeft het ooit meegemaakt met zijn vrachtwagen. De wagen was toevallig ook een mercedes. De man begon gebaren te doen dat mijn vader achteruit moest rijden.
    mijn vader is doodkalm uitgestapt en heeft hem gezegd "ik rij ook met een mercedes".
    Hij is dan terug in zijn camion gestapt en heeft dan maar zijn middagpauze genomen.
    en zonder overdrijven de mercedes heeft daar wel een kwartier staan toeteren en met zijn lichten pinken. tot er iemand zich heeft mee bemoeien (vermoedelijk een agent in burger uit de buurt ??) de mercedes was tamelijk rap achteruit..
    .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Misschien toeval, maar een oudere grijzende man?
      Heb ooit eens net hetzelfde meegemaakt in die buurt
      tzal waarschijnlijk dezelfde zijn "de grijze heer in het verkeer "hahaha...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        tzal waarschijnlijk dezelfde zijn "de grijze heer in het verkeer "hahaha...

De max. Dit weekend hem nog eens gaan zoeken

Comment

mijn vader heeft het ooit meegemaakt met zijn vrachtwagen. De wagen was toevallig ook een mercedes. De man begon gebaren te doen dat mijn vader achteruit moest rijden.
          mijn vader is doodkalm uitgestapt en heeft hem gezegd "ik rij ook met een mercedes".
          Hij is dan terug in zijn camion gestapt en heeft dan maar zijn middagpauze genomen.
          en zonder overdrijven de mercedes heeft daar wel een kwartier staan toeteren en met zijn lichten pinken. tot er iemand zich heeft mee bemoeien (vermoedelijk een agent in burger uit de buurt ??) de mercedes was tamelijk rap achteruit..
          .
          Haha, das echt DE manier om zo'n mensen volledig razend te krijgen. Gewoon niets doen en het u zelf gemakkelijk maken.

Comment

Als er een inham was en meneer/mevrouw wou niet wachten, dan zet ik mij geen millimeter in de graskant. Dan doe ik beleefd teken dat ze achterruit moeten, wat tot nu toe altijd gelukt is.

Comment

Als het een SUV of terreinwagen zou zijn, dan doe ik mijn raam open en "U hebt een Jeep dus u kunt met gemak even het gras oprijden."

Comment

Als ik tijd genoeg heb, optie vijf.
                In het andere geval, eerst van mijn oren maken dat hem plaats moet maken, doet hij dat niet, dan rij ofwel in de berm (als het niet te nat / modderig is) of rij ik zelf achteruit tot aan die inham (in het andere gavel)
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

over het algemeen kiest ik voor optie 3 maar ben ook al eens uitgestapt om hem uit te nodigen om naar achter te rijden. hij wou dat niet en ben terug in de auto gaan zitten en de krant beginnen lezen. uiteindelijk heeft hij zich genoeg opzij gezet zodat ik zonder problemen door kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                    Als er een inham was en meneer/mevrouw wou niet wachten, dan zet ik mij geen millimeter in de graskant. Dan doe ik beleefd teken dat ze achterruit moeten, wat tot nu toe altijd gelukt is.
                    da gaat voor mij ook op, enkel ben ik niet vriendelijk...

ik zet mijn meest kwaadaardige Chucky-face op....

Een keer was er zo'n pee die me begon uit te lachen, toen reed ik nog met men cabrio, Ik werd zo pissed omdat meneer in zen X5 zo graaf deed...

Ik stapte met een zware angry face uit, deed de koffer open, rukte eeen stalen buis van men muziekinstalatie (wat ik achteraf beklaagd hebt) en liep dan op men dooie gemak, maar met het gezicht van ene die bloed geroken had op de X5 af...

hem was snel weg, daarna nog ambras met die van mij omdat ik zo "belachelijk" deed (wat eigenlijk ook was) en dat ze haar eigen doodschaamde...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

hem was snel weg, daarna nog ambras met die van mij omdat ik zo "belachelijk" deed (wat eigenlijk ook was) en dat ze haar eigen doodschaamde...
                      Zeg nu eens eerlijk, wie schaamt zich niet voor u.

Comment

Zeg nu eens eerlijk, wie schaamt zich niet voor u.
                        ey Tettekop, sebiet is wa blutsen in a krel kome douwen zenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          ey Tettekop, sebiet is wa blutsen in a krel kome douwen zenne

als ge aan mijn krel geraakt met u mazoutstoof.

Comment

Allemaal schoon... maar ik ken er ene hier in Waver die voor zo'n machogedrag ne kogel door de kop heeft gekregen... Als ge op de verkeerde maft botst die ook nog gewapend is en een kort lontje heeft, kunt ge uw begrafenis regelen

Maarre... ik zou ook voor optie 5 kiezen, zeker als het een bus bus vol zatte smurfen is (en da's me al echt een overkomen, in een vergelijkbare situatie: ik reed zonder rijbewijs (sweet 17) in het park en de smurfen deden mij stoppen... Of ik alstublieft eens wou helpen duwen, want de combi stak vast in de graskant... Diene flik en zijne collega waren stiepelezat... Ff meegetrokken met de sleepkabel en ze hebben me nog bedankt ook)
                            Last edited by ; 10/08/2008, 09:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                              Allemaal schoon... maar ik ken er ene hier in Waver die voor zo'n machogedrag ne kogel door de kop heeft gekregen... Als ge op de verkeerde maft botst die ook nog gewapend is en een kort lontje heeft, kunt ge uw begrafenis regelen
                              Leuke wereld, maar met tegen zo'n psychopaten kan je moeilijk zelf iets doen. Was het die man uit Waver niet, dan was het misschien een argeloze fietser enkele meters verderop...

Hebben ze de dader kunnen arresteren en kunnen vervolgen?

Comment

Geen idee hoe dat verhaal afgelopen is... maar het zal je maar overkomen...

Comment

tijdens mijn rijopleiding met de vrachtwagen: een rij geparkeerde auto's langs mijn kant over een lengte van zo'n 50m. ik wacht tot de baan van de andere kant vrij is en ik de kans krijg om er links voorbij te gaan. komt er plots iemand van de andere kant afgevlogen, ziet me rijden, maar meneer zegt in zijn eigen, ho, ik heb hier voorrang want er staan geen geparkeerde auto's lang mijn kant en hij rijdt door. natuurlijk komen we alletwee tegenover elkaar te staan en kan niemand nog passeren. mijn rij-instructeur gebaart hem achteruit te gaan, maar meneer vertikt het en maakt gebaren dat hij voorrang zou hebben. m'n rij-instructeur heeft me vriendelijk gevraagd de camion stil te leggen en is op zijn gemak zijn krant beginnen lezen. meneer tegenover ons was er niet van gedaan en zette zijn wagen ook stil. ondertussen kon niemand meer door en begon iedereen te toeteren en te doen...
                                  na 10 minuutjes is de rij-instructeur uitgestapt, is tot bij meneer gegaan en heeft hem gezegd dat we gerust nog konden wachten tot de politie arriveerde, dat we aan hen dan eens konden vragen wie hier in fout was. meneer nog eventjes van zijnen tak gemaakt, maar was plots toch heel snel weg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cokeske Bekijk Berichten
                                    tijdens mijn rijopleiding met de vrachtwagen: een rij geparkeerde auto's langs mijn kant over een lengte van zo'n 50m. ik wacht tot de baan van de andere kant vrij is en ik de kans krijg om er links voorbij te gaan. komt er plots iemand van de andere kant afgevlogen, ziet me rijden, maar meneer zegt in zijn eigen, ho, ik heb hier voorrang want er staan geen geparkeerde auto's lang mijn kant en hij rijdt door. natuurlijk komen we alletwee tegenover elkaar te staan en kan niemand nog passeren. mijn rij-instructeur gebaart hem achteruit te gaan, maar meneer vertikt het en maakt gebaren dat hij voorrang zou hebben. m'n rij-instructeur heeft me vriendelijk gevraagd de camion stil te leggen en is op zijn gemak zijn krant beginnen lezen. meneer tegenover ons was er niet van gedaan en zette zijn wagen ook stil. ondertussen kon niemand meer door en begon iedereen te toeteren en te doen...
                                    na 10 minuutjes is de rij-instructeur uitgestapt, is tot bij meneer gegaan en heeft hem gezegd dat we gerust nog konden wachten tot de politie arriveerde, dat we aan hen dan eens konden vragen wie hier in fout was. meneer nog eventjes van zijnen tak gemaakt, maar was plots toch heel snel weg...
                                    Groot gelijk, maar als de politie dan effectief gekomen was, dan had hij toch echt wel voorrang...?

Comment

'k Denk dat ze eerder de rij instructeur gaan geloven dan de bestuurder van die auto..
                                      -

Comment

Optie 5 ^^ P-magazine dan wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Groot gelijk, maar als de politie dan effectief gekomen was, dan had hij toch echt wel voorrang...?
                                          Neen. De vrachtwagenchauffeur was al met zijn manoeuvre bezig toen de andere kwam afgevlogen.

Comment

Working...
                                          X