Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHEERLIJK!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Ik zou nooit een zwarte ferrari kopen maar ik vond geen kleur die hier goed bij zou passen, dus daarom! Ik vind hem best geslaagd,damn geile combo.
Stikking zie je dus niet overal (middenste foto bv. linkerstoel) maar het is er wel.
En ferrari heeft maar saaie kleuren en/of ik vind ze hier maar niet tot hun recht komen.
Comment
-
Ik krijg een 404 Not Found-melding als ik naar http://www.configurator.ferrariowners.com/ ga...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenIk krijg een 404 Not Found-melding als ik naar http://www.configurator.ferrariowners.com/ ga...1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenTyp die link in op google en dan 'in cache' kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat vinden jullie nu van de mijne, zouden jullie zoiets bestellen?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat vinden jullie nu van de mijne, zouden jullie zoiets bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVind hem tamelijk knap op de Cuoio stikking na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMijnen droom staat hier al enkele pagina's terug.Post 3192 en 3193.
Ik heb het wel nog nooit IRL gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMijnen droom staat hier al enkele pagina's terug.Post 3192 en 3193.
Mijnheer Amez, g'hebt smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh, zo.
Awel, blijkbaar is die CC toch openbaar !
Gewoon www.configurator.ferrariowners.com intikken en je zit er al op.Wist ik ook niet.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWerkt niet (meer)...-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMijn droom funkar, zelfs liever dan eender welke Ferrari of Porsche
BMW 130i M
48.740,00 EUR in DE
Zot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenCuoio????1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenDie configurator marcheert niet bij mij. Bij jullie nog wel?.
Comment
Comment