Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb net met de car configurator men volgende bmw gecreerd.. maar ik weet niet hoe ik die afbeelding van de car configurator hier kan krijgen...

allesinds, het betreft een Le man blauwe 335i sedan met shadowline en parelgrijs interieur...
    Nu binne 2 jaar die nog 2e hands vinden in DE en ik ben gelukkig...
    Wou eerst altijd een M, maar qua running kost (vooral onderhoud) vallen die VEEL duurder uit ivgl met een "gewone" 335i...
    Andere intercooler er op en een kuurtje en zo een 335i blaast ook snel 400 pk naar de achtersloefen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
      Ik heb net met de car configurator men volgende bmw gecreerd.. maar ik weet niet hoe ik die afbeelding van de car configurator hier kan krijgen...

PrtSc en ergens uploaden

Comment

• pffrt zoveel werk voor, een 3 reeks in een kleur die indereen kent

Comment

• Ik krijg al een paar dagen geen visualisatie op de Porsche CC 3D !

Iemand die hier een verklaring voor heeft ?

Is bijj mij het geval op verschillende pc's .

Comment

• No problems here. Noch op de desktop met XP, noch op de laptop met Vista.

Comment

• Ik heb dat ook gehad! Zeer ambetant zeker als je regelmatige porsche configurator bent Is vanzelf weer in orde gekomen maar heeft denk ik toch iets te maken met Flash Player. Maar de CC werkt bij mij ook nog altijd niet optimaal in het ex- en interieur worden er niets van optie's getoond, in het in- en exterieur kan ik kan alleen velgen, kleuren, en vorm van zetels kiezen (bv. optie's als PDK, andere sierlijsten toont hij niet)
              Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
              Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
              BMW 320d
              Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Is er nog eigenlijk al een oplossing voor de Mac-gebruikers?

Comment

• Toch vreemd dat die PCC zo verdomde ambetant kan doen. Lange tijd terug, toen 't nog niet eens Shockwave was maar één of ander obscuur 3D-visualizer plugin van een klein Duits bedrijfke, kreeg ik 'm ook nooit werkend, vele anderen nochtans wel. Sinds 'ie met Shockwave werkt nooit problemen gekend, tenzij op één PC (laptop met XP), daar heeft 't gewoon nooit gewerkt. Identiek dezelfde config als m'n desktop, alle nieuwste versies geïnstalleerd (plugins e.d.), zelfs na de- en reinstall ging het niet.

Wel raar dat 'ie op m'n laptop (snellere PC dan m'n desktop, weliswaar met Vista) duidelijk schokkeriger werkt dan op m'n desktop. Zelfs de videokaart is van betere kwaliteit in m'n laptop, en toch...

Funky shit.

Maar wel de beste CC by far. Als 'ie volledig werkt, oh boy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                    Ik heb dat ook gehad! Zeer ambetant zeker als je regelmatige porsche configurator bent Is vanzelf weer in orde gekomen maar heeft denk ik toch iets te maken met Flash Player. Maar de CC werkt bij mij ook nog altijd niet optimaal in het ex- en interieur worden er niets van optie's getoond, in het in- en exterieur kan ik kan alleen velgen, kleuren, en vorm van zetels kiezen (bv. optie's als PDK, andere sierlijsten toont hij niet)
                    Volgens mij zitte gij op de 2D-versie te klooien.

Comment

• Daarom net, ik speel zo graag met die CC. Ik heb mij al de meest lelijke en extravagante wagens samengesteld, .. , tot de meest basic Cayman's die wel eens snel binnen mijn budget zouden kunnen gaan passen !

Iemand een tip om het terug te doen werken ?

Op onze windows 7 reageert het spel niet op 3D, noch op 2D. Thuis heb ik windows Vista, daar eens een nieuwere versie van Shockwave installeren of hoe ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        Daarom net, ik speel zo graag met die CC. Ik heb mij al de meest lelijke en extravagante wagens samengesteld, .. , tot de meest basic Cayman's die wel eens snel binnen mijn budget zouden kunnen gaan passen !

Iemand een tip om het terug te doen werken ?

Op onze windows 7 reageert het spel niet op 3D, noch op 2D. Thuis heb ik windows Vista, daar eens een nieuwere versie van Shockwave installeren of hoe ?
                        Heb dit probleem ook al een jaar een half ofzo. Geen Porsche CC meer
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                          Heb dit probleem ook al een jaar een half ofzo. Geen Porsche CC meer
                          Ditto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Volgens mij zitte gij op de 2D-versie te klooien.
                            Zou kunnen Maar ik kan geen keuze meer maken tussen 2D en 3D in de duitse PCC, ik krijg wss direct de 2D daarmee Bij de Amerikaanse kan er wel gekozen worden en als ik daar op de 3D klik krijg ik een foutmelding dat de laatste versie van Macromedia Flashplayer moet geïnstalleerd worden, dat installeer ik dan en probeer opnieuw de 3D-versie en weer geeft hij diezelfde foutmelding
                            BMW 320d

Comment

Bij de Amerikaanse kan er wel gekozen worden en als ik daar op de 3D klik krijg ik een foutmelding dat de laatste versie van Macromedia Flashplayer moet geïnstalleerd worden, dat installeer ik dan en probeer opnieuw de 3D-versie en weer geeft hij diezelfde foutmelding
                              Dat probleem heb ik bij de belgische ook, ik kom aan het loadingscreen waarbij het rode silhouet staat van de Porsche, maar het blijft dan op 0% staan

Comment

• Idem !

Ik ga mij morgen gewoon een Apple halen, hopelijk lukt het daar dan wel mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Idem !

Ik ga mij morgen gewoon een Apple halen, hopelijk lukt het daar dan wel mee.
                                  Ik gebruik apple en bij mij lukt het ook niet
                                  Het is wel 3D maar de aanpassingen (andere achterlichten, andere bumpers,...) in het interieur en exterieur zie je niet

Comment

• Dat is dan de 2D configurator, denk ik. Als de 3D versie laadt, dan worden de aanpassingen ook getoond.

Op de 2D worden 't kleur, de velgen, eventueel gekleurde velgen, de PCCB's en het interieurkleur aangepast, dat is het zo wat denk ik. Io de 3D versie wordt zo goed als elke optie weergegeven.

Comment

• De PCC in 3D werkt weer volledig bij mij maar enkel in Mozzila Firefox, meer moet ik niet hebben! Misschien ook eens het proberen waard voor diegenen die ook problemen hebben
                                      BMW 320d

Comment

• Heb mij eens een Mercedes E geconfigureerd en kwam uit op 92.089 Euro
                                        Valt eigenlijk nog mee voor een E500 vind ik, ik heb mij niet ingehouden en hem geconfigureerd zoals ik hem echt zou nemen, overbodige prullen zoals lane-assistant, pre-safe, verwarmde zetels en vlaggenstokken (wat je dus echt kan aanvinken in de optielijst ) wel weggelaten want ik zou daar ambetant van worden

E 500 Basisprijs 76.230 Euro Design-lijn AVANTGARDE 1.493 Euro Lak Iridium zilver 1.073 Euro AMG lichtmetalen velgen 18" (dubbelspaaks) 0 Euro Bekleding Leder natuurbeige 0 Euro Toegevoegde optie 13.293 Euro Prijs 92.089 Euro Alle voornoemde prijzen zijn inclusief BTW. Technische gegevens Deuren / Zetels 4 / 5 Versnellingsbak Automatische 7-traps versnellingsbak Vermogen / Cilinderinhoud 285 kW / 5461 cm³ Aantal cilinders 8 Brandstofverbruik **** Stad 16,2-16,7 l/100 km Secundaire weg 7,7-8,0 l/100 km gecombineerd 10,8-11,2 l/100 km CO2-emissies **** gecombineerd: 253-261 g/km
                                        Binnenuitrusting Prijs Comfort Achteruitrijcamera 494 Euro Skizak 235 Euro EASY-PACK neerklapbare achterbank 537 Euro Dubbele bekerhouder 80 Euro Zetels Actieve multicontourzetels vooraan 1.580 Euro Comfort Parking Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS) met parkeerbegeleidingsfunctie 901 Euro Ciel de toit Dakbekleding in stof zwart 0 Euro Inserts décoratifs Sierelementen in geborsteld aluminium 235 Euro Buitenuitrusting Diverse Spiegelpakket 482 Euro Wegval type-kenteken op het kofferdeksel 0 Euro Wegval zijdelingse kenteken "Line" 0 Euro Koplampsproeiers 0 Euro Verwarmd ruitensproeiersysteem 209 Euro Zetels Sièges Verwarmde en geklimatiseerde zetels vooraan 1.308 Euro Diverse Toit Elektrisch schuifdak in glasuitvoering 1.370 Euro Radio en navigatie Radios COMAND APS met DVD-wisselaar 370 Euro Soundsystem Sound System Harman Kardon® Logic 7® 975 Euro Radio en communicatie Radio en navigatie Digitale radio (DAB) 494 Euro Veiligheid en technologie Veiligheid Afslagverlichting via mistlamp 0 Euro Lichtpakket 247 Euro Packs Pack sport Sportpakket AMG 3.086 Euro Packs Packs Zonneweringspakket 691 Euro

Comment

De PCC in 3D werkt weer volledig bij mij maar enkel in Mozzila Firefox, meer moet ik niet hebben! Misschien ook eens het proberen waard voor diegenen die ook problemen hebben
                                          Het is toch algemeen geweten dat shockwave en internet explorer geen beste vrienden zijn. En ik weet amper iets van pc's

Comment

Working...
                                          X