Ge wet nooit dat er ineens 120.000 euro teveel op uw rekening staat, is zo gebeurd, ffkes omdraaien, en lap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenIn ieder geval, exterieur en interieur ziet er goed uit. Hier en daar een toets metaal in het interieur zou niet slecht zijn, en moest ik kunnen, ik zou die spoiler achterwege laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenGe wet nooit dat er ineens 120.000 euro teveel op uw rekening staat, is zo gebeurd, ffkes omdraaien, en lapamaaaai
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenGranturismo S in Blu Mediterraneo met zwarte 'neptune' velgen, rode remklauwen en het carbon pack.
Vanbinnen lichtgrijs leer met zwart alcantara zitvlak + zwarte stiksels, carbon pack en alu pedalenset.
Comment
-
Nekeer een "realistische" supercarsamenstelling probere make. Niet gewoon ne Veyron met al de duurste opties aangevinkt, maar wat ik echt hoop te kunnen betalen moest ik 45 zijn
Valt me wel vies tegen hoe weinig standaard er op dezen auto zit, met een beetje "normale" opties zit ge al bijna aan de prijs van ne CLK63, die standaard een pak meer heeft.
Comment
-
911 GT3
116.947,00 €Außenfarben
nordischgoldmetallic
8W2.653,70 €Innenfarben
Serienausstattung schwarz, Sitze Leder/Alcantara GT3
280,00 €Motor, Getriebe und Fahrwerk
Liftsystem Vorderachse
474
2.975,00 €Räder
19-Zoll GT3 Rad mit Zentralverschluss
430
0,00 €Räderzubehör
Räder silberfarben. Hinweis: Frühestens verfügbar ab 12/2009.
346
0,00 €Felgenstern in Schwarz lackiert
XDA
1.326,85 €Interieur
Adaptive Sportsitze
P01
2.136,05 €Zifferblatt Sport Chrono Stoppuhr carraraweiß
CGJ
345,10 €Interieur Carbon
Mittelkonsole hinten Carbon
XMJ
1.065,05 €Interieur-Paket Carbon
EZA
868,70 €Audio und Kommunikation
Chrono Paket Plus
640
571,20 €Porsche Communication Management (PCM) inklusive Navigationsmodul
P23
2.921,45 €Sound Package Plus
490
583,10 €Gesamtpreis*
132.393,20 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenMy god Daann, wat een ZALIGE kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenNekeer een "realistische" supercarsamenstelling probere make. Niet gewoon ne Veyron met al de duurste opties aangevinkt, maar wat ik echt hoop te kunnen betalen moest ik 45 zijn
Valt me wel vies tegen hoe weinig standaard er op dezen auto zit, met een beetje "normale" opties zit ge al bijna aan de prijs van ne CLK63, die standaard een pak meer heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenKunde de intakes voor de achterwiele eigelijk ni in een andere kleur doen bij den turbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenInderdaad, wat een koopjeIk zeg dat het realistischer is dan ne LP640, ik weet op welk loon ik moet rekenen me mijn diploma, en weet dus da da haalbaar is tegen die leeftijd. Uiteraard kunnen kinderen en andere interesses dat idee verknoeien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDat carbon past echt niet op een granturismo.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichtenen moest ik kunnen, ik zou die spoiler achterwege laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOW MY GOD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten'k vin em knapper zo, en 't is nu niet dat al die wagens worden ingeschreven in het FIA GT kampioenshap eh2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment