Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik ben benieuwd wat Infiniti gaat doen in Europa..
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtencadilac achterna
Comment
-
cadilac achternajep
Als je ziet dat de FX de meest geimporteerde auto is in Belgie, en eens naar Knokke gaat, dan weet je al genoeg
Infiniti heeft trouwens nu al een sterke basis klaarstaan, de G37 is beter dan een BMW 335I volgens een autoblad -ben naam kwijt-, de EX overklast de duitse drie in dit segment (Q5, X3, GLK) ook op sommige vlakken, en de FX heeft overlaatst een test gewonnen tegen de BMW X6 -test via motortrend-. En bovendien zijn het allemaal prachtig gelijnde auto's, die stuk voor stuk klasse uitstralen. En dan de luxe die het merkgeeft aan zijn klanten, de auto wordt aan huis opgehaald als hem op onderhoud moet, je kunt een Infiniti configureren met levensgrote LCD schermen bij de Infiniti dealer, en de komende showrooms zullen ook prachtig zijn.
Momenteel zie ik Infiniti echter ook niet te veel potten breken, de dikke benzinemotoren en de economische crisis zullen Infiniti weerhouden om hier veel te gaan verkopen. In hun segment, bij de benzinemotoren dan, zie ik ze wel veel verkopen. Maar de verkopen van een benzinemodel blijft maar een habbekrats tegenover een dieselmodel. Infiniti krijgt daarom binnen 2 jaar een dieselmotor, en ik denk dat 6 jaar erna, als Infiniti wat status en bekendheid heeft verworven, de verkopen dik zullen stijgen, wacht maar af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenNop, ik zie Infiniti hier een goede toekomst tegenmoet gaan.
Als je ziet dat de FX de meest geimporteerde auto is in Belgie, en eens naar Knokke gaat, dan weet je al genoeg
Infiniti heeft trouwens nu al een sterke basis klaarstaan, de G37 is beter dan een BMW 335I volgens een autoblad -ben naam kwijt-, de EX overklast de duitse drie in dit segment (Q5, X3, GLK) ook op sommige vlakken, en de FX heeft overlaatst een test gewonnen tegen de BMW X6 -test via motortrend-. En bovendien zijn het allemaal prachtig gelijnde auto's, die stuk voor stuk klasse uitstralen. En dan de luxe die het merkgeeft aan zijn klanten, de auto wordt aan huis opgehaald als hem op onderhoud moet, je kunt een Infiniti configureren met levensgrote LCD schermen bij de Infiniti dealer, en de komende showrooms zullen ook prachtig zijn.
Momenteel zie ik Infiniti echter ook niet te veel potten breken, de dikke benzinemotoren en de economische crisis zullen Infiniti weerhouden om hier veel te gaan verkopen. In hun segment, bij de benzinemotoren dan, zie ik ze wel veel verkopen. Maar de verkopen van een benzinemodel blijft maar een habbekrats tegenover een dieselmodel. Infiniti krijgt daarom binnen 2 jaar een dieselmotor, en ik denk dat 6 jaar erna, als Infiniti wat status en bekendheid heeft verworven, de verkopen dik zullen stijgen, wacht maar af
Oja, tot slot nog dit: Mijn 10 jaar oude Mazda 626 wordt ook thuis opgehaald voor onderhoud!
Comment
-
Ok, een diesel zal ze helpen, maar zal ook geen wereld van verschil maken. Ze zullen imo nooit de Europese concurrenten kunnen bijbenen (en dus zijn het eigenlijk geen concurrenten).
Oja, tot slot nog dit: Mijn 10 jaar oude Mazda 626 wordt ook thuis opgehaald voor onderhoud!
Het gebeurt momenteel bij geen enkel merk, misschien enkele dealers die het vrijwillig doen zoals bij u het geval
Naar welke garage ga je, Tom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenHoe krijgen jullie die foto's van de BMW configurator opgeslagen? Moet je u eerst registreren ofwa?
Maar dat gaat alleen met de voor en de achterkant.
Op de duitse site kan je gewoon direct opslaan via rechtermuisknop en dat ook met het interieur
Duitse configs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenHet gebeurt momenteel bij geen enkel merk, misschien enkele dealers die het vrijwillig doen zoals bij u het geval
Naar welke garage ga je, Tom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenWat valt er te lachen?Je neemt zo'n denderend harde stellingen in, spreekt je vaak uit over hoe goed/slecht een auto is, neemt daarbij zorgvuldig uitgekozen tests ter hand om je standpunt te bewijzen ... en je bent 16 !!
Zoals zovelen ga je je ogen nog opentrekken eens je zelf ook zal mogen rijden, en eens je wat ervaring zal opdoen. L'histoire se répète...
Maar hou je vooral niet in : 't is een forum voor iets, en ik ben voorstander van meningsuitingen.
Klein vraagje : dat onderschrift van jou, staat dat daar om jezelf steeds weer te overtuigen?
Comment
-
Wel, ik vind het mooi om te zien hoe ongelofelijk ver je (soms bijna blinde) liefde voor bepaalde merken gaat,
Je neemt zo'n denderend harde stellingen in, spreekt je vaak uit over hoe goed/slecht een auto is, neemt daarbij zorgvuldig uitgekozen tests ter hand om je standpunt te bewijzen ...
Ik heb die tests genomen omdat er hier sommige Infiniti onderschatten qua kwaliteiten, niet om mijn 'haat' tegen andere merken. Nogmaals, ik heb absoluut niks tegen BMW, integendeel.
en je bent 16 !!
Zoals zovelen ga je je ogen nog opentrekken eens je zelf ook zal mogen rijden, en eens je wat ervaring zal opdoen. L'histoire se répète...
Klein vraagje : dat onderschrift van jou, staat dat daar om jezelf steeds weer te overtuigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenJij kan daar anders ook wat van
Enfin, elk het zijne. 't Is goed dat er evenwicht is, de één staart zich blind op de niet-Germans en de andere staart zich blind op de Germans, zeker?
Time will tell.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, maar ik onderken wel de reële eigenschappen van een kar. Ik heb uiteraard m'n préféréekes, maar 'k ga me niet uitlaten over auto's waar 'k geen ervaring mee heb, en als ik me uitlaat over iets probeer ik de pro's en contra's (naar mijn maatstaven, het mag duidelijk zijn dat ik b.v. geen ruime auto zoek die veilig en zuinig rijdt, maar 't begrepen heb op auto's die zo gezwind mogelijk te sturen vallen en 'n zo optimaal mogelijk sportief weggedrag aan de dag leggen, zonder in een compromisloze nichekar te verworden) uiteen te zetten in plaats van een zeemzoete verkoopsbrochure te schrijven. Al durf ik af en toe wel 'es een (bedoeld) lyrisch (hoop ik) stuk schrijven dat geen ambities heeft om een objectief verslag te zijn (al is dat ferm verminderd hier, omdat er altijd zeikers zijn die het nodig vinden om de pointe totaal te missen en dan komen aandraven met contra-argumenten of beweringen dat je niet objectief bent of 'n gekleurde bril draagt... go figure), en ik geef toe dat ik vooral bij Alfa Romeo (te) vaak défautjes door de vingers zie omdat de passie die een Scudetto uitademt m'n ziel te hard raakt... Waar ik wel de bubbels van krijg, is ongefundeerd gebral pro of contra 't één of 't ander. Zo stoort me enerzijds het eeuwige gezeik over 't feit dat dit hier een BMW-forum is en enkel BMW hier goed kan doen, net zoals het me ook stoort dat er mensen zijn die (om het bij datzelfde merk te houden) altijd de BMW in een poll naar voor schuiven (en zo vind je hier liefhebbers van elk merk). Of het stoort me dat Italianen nog zo vaak als rammelkarren worden omschreven, bijvoorbeeld. En ik krijg ook de wubbes van die vooroordelen als zouden Benz-rijders ouwe peten zijn zonder verkeersinzicht, BMW-rijders wegpiraten zonder fatsoen, en SUV-rijders asociale dikkenekken. om maar iets te zeggen. En wat meningen over auto's betreft : vooral uitlatingen die gissingen zijn en niet stoelen op eigen ervaringen, botte assumpties zijn of gewoon klakkeloos gekopieer van wat testjes in één of ander magazine, of de mening van een (al dan niet als referentie in het vak fungerende, en al dan niet objectieve) andere persoon, en zeker als dat dan nog 'es zo gefilterd wordt dat slechts de halve waarheid wordt aangewend om de 'eigen zaak' te steunen (hij die wil vindt zonder moeite 5 tests die beweren dat een Opel Signum een betere auto is dan een Mercedes R-klasse, ik zeg maar iets), daar heb ik 't moeilijk mee.
Enfin, elk het zijne. 't Is goed dat er evenwicht is, de één staart zich blind op de niet-Germans en de andere staart zich blind op de Germans, zeker?
Time will tell.
niettemin heb je wel gelijk, althans in grote lijnen
Comment
Comment