Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Tiptronic in een 997 CS ...
    Hoort daar toch thuis....

993 was een sportwagen, 996 was een coupe die redelijk snel ging, 997 is wss een S-klasse met 2deuren...

Zeker als je de 4-wiel-aandrijving hebt...

Comment

Wat is daar mis mee?

Waarschijnlijk meteen de optie die ik ook zou nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Wat is daar mis mee?

Waarschijnlijk meteen de optie die ik ook zou nemen.
        Jij zou waarschijnlijk ook een Corvette verkiezen boven een porsche....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Jij zou waarschijnlijk ook een Corvette verkiezen boven een porsche....
          Voor mij een full-option C6 convertible met hydramatic 6-speed auto.

danku.

Comment

• Elke Porsche die geen Cayenne is, hoort met een handgeschakelde bak besteld te worden, vind ik ...
            Al eens met een automatic Porsche gereden ? Ik kan me écht niet inbeelden dat zoiets aangenaam rijdt, volgens mij fnuikt zo'n ding het potentieel van je wagen volledig.

Om 't toch een béétje on topic te houden, vandaag kwam op de manège een kennis toe met zijn nieuwe 997, die echt bijna full option was (PCCB, schuifdak, volleder, carbon inleg, sportchrono, ...) ... maar 't was een 997 Carrera en geen Carrera S
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Elke Porsche die geen Cayenne is, hoort met een handgeschakelde bak besteld te worden, vind ik ...
              Al eens met een automatic Porsche gereden ? Ik kan me écht niet inbeelden dat zoiets aangenaam rijdt, volgens mij fnuikt zo'n ding het potentieel van je wagen volledig.

Om 't toch een béétje on topic te houden, vandaag kwam op de manège een kennis toe met zijn nieuwe 997, die echt bijna full option was (PCCB, schuifdak, volleder, carbon inleg, sportchrono, ...) ... maar 't was een 997 Carrera en geen Carrera S
              Zoiets rijdt écht wel aangenaam hoor.

Mijn oom heeft een 996 Cabrio met tiptonic en ik kan u garanderen dat die wagen nog steeds snel gaat en de automaat heel goed kan volgen.

en aan de lichten ben je praktisch altijd als eerste weg.

Comment

Elke Porsche die geen Cayenne is, hoort met een handgeschakelde bak besteld te worden, vind ik ...

Jongske, ge bent ne zeikerd, weette da?

Ik heb ook liever een full option 320i dan een minder full option 330i hoor. (om maar iets te noemen)

Oké, de pccb en de sportchrono zijn wel overbodig, maar dan nog...

Comment

Zoiets rijdt écht wel aangenaam hoor.

Mijn oom heeft een 996 Cabrio met tiptonic en ik kan u garanderen dat die wagen nog steeds snel gaat en de automaat heel goed kan volgen.

en aan de lichten ben je praktisch altijd als eerste weg.
                  Dat heb ik zelfs met onze 15 jaar oude Renault Espace...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske

leuk Z4'tje
                    Toch niet in het rood zeker! Sterlinggrau...

Comment

Voor mij een full-option C6 convertible met hydramatic 6-speed auto.

danku.
                      Voor die prijs kan er gemakkelijk een Z06 af en dan heb je nog over om een daily te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                        Voor die prijs kan er gemakkelijk een Z06 af en dan heb je nog over om een daily te kopen.
                        I know, maar ik zou nog steeds voor de Cabrio gaan.

Voor het geluid alleen al..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                          Toch niet in het rood zeker! Sterlinggrau...
                          beter?

1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                            beter?

Zeker weten... Alleen ben ik het niet echt eens over de spoiler...

Comment

• dit dan?

1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Waarom niet? Ik denk dat je tegenwoordig al heel precies en snel moet kunnen schakelen om een automaat te kunnen bijhouden.
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

ruik ik hier enige vorm van blazégedrag.... sinds wanneer is een "gewone" 997 te min?

Comment

• 760i:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                                      ruik ik hier enige vorm van blazégedrag.... sinds wanneer is een "gewone" 997 te min?
                                      Alex bedoelt dat je voor het geld dat je in die extra opties op de Carrera steekt, beter een Carrera S gekocht had.

Niks te blazé.

Comment

Alex bedoelt dat je voor het geld dat je in die extra opties op de Carrera steekt, beter een Carrera S gekocht had.

Niks te blazé.

als em da bedoelt heeft em gelijk een Porsche moet ne sportwagen blijven, geen luxevoiture

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                                          als em da bedoelt heeft em gelijk een Porsche moet ne sportwagen blijven, geen luxevoiture
                                          Het zijn al lang geen echte sportwagens meer
                                          Buiten de gt3 en de gt2 natuurlijk

Comment

Working...
                                          X