Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door M3'erOorspronkelijk geplaatst door super 7Weet er iemand hoe je foto's kan kopiëren van de Car configrator van BMW.de?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door michaelik had een seat monovolume (alba dinges)
2.8 v6 4motion
full option
53000€ voor een seat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door michaelik had een seat monovolume (alba dinges)
2.8 v6 4motion
full option
53000€ voor een seat
Ze worden wel in dezelfde fabriek gebouwd (dacht ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door michaelik had een seat monovolume (alba dinges)
2.8 v6 4motion
full option
53000€ voor een seat
Ze worden wel in dezelfde fabriek gebouwd (dacht ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door michaelik had een seat monovolume (alba dinges)
2.8 v6 4motion
full option
53000€ voor een seat
Ze worden wel in dezelfde fabriek gebouwd (dacht ik).!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door michaelik had een seat monovolume (alba dinges)
2.8 v6 4motion
full option
53000€ voor een seat
Ze worden wel in dezelfde fabriek gebouwd (dacht ik).!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Oorspronkelijk geplaatst door michaelik had een seat monovolume (alba dinges)
2.8 v6 4motion
full option
53000€ voor een seatfull option, V6 motor, 4motion, ...
de Sharan zal toch nog duurder zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door el DiDiMijn M5'ke
Alleen dat 'M5' logo moet er nog af
Persoonlijk zou ik dat nooit laten wegvallen.
Veel beterIk houd van discretie
Zou een doordeweekse johnny zien dat dit een M5 is?
Ik wist niet dat die configurator dat aanpaste. Leuk.
Alleen over die kleur ben ik nog niet content he.
Is een M5 echt niet leverbaar in andere kleuren dan die 5 op de Duitse configurator?
In het spierwit is die ook niet mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door el DiDiOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door el DiDiMijn M5'ke
Alleen dat 'M5' logo moet er nog af
Persoonlijk zou ik dat nooit laten wegvallen.
Veel beterIk houd van discretie
Zou een doordeweekse johnny zien dat dit een M5 is?
Ik wist niet dat die configurator dat aanpaste. Leuk.
Alleen over die kleur ben ik nog niet content he.
Is een M5 echt niet leverbaar in andere kleuren dan die 5 op de Duitse configurator?
In het spierwit is die ook niet mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdrieOorspronkelijk geplaatst door super 7Ik heb mijzelf ook nog es een BMW gemaakt en dit is het resultaat:.
Buitenkleur: Saphirschwarz metallic.
Kleur van het leder: Vollleder Merino Indianapolis Rot.
Comment
Comment