Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus samengevat. Alles wat er op die Golf zit (leder, gps, xenon, voorbereiding gsm, lichtpakket, elektrisch schuifdak, park distance control,...) + nog eens zoveel meer, waaronder het M pakket. Voor €2800 meer krijg je dus een auto die veel meer waar voor uw geld biedt en bovendien een stuk leuker rijdt (imo toch) met zijn 204pk en M sportophanging.
Knappe 123d maar toch heeft de Golf meer uitrusting die bij BMW de prijs met ongeveer 5.000 euro de hoogte zou indoen.
Even een Golf GTD samengesteld naar mijn mensen, full option.
VW Golf GTD 5 deurs 2.0CRTDI 170pk DPF met 6 versnellingen.
Kleur: Deep Black pareleffect
Interieur: Vienna titaanzwart leder
Velgen: Vancouver 18"
Opties:
- Zonder kentekens
- Wintermodule
- Xenon
- Voorbereiding GSM
- Verdonkerde ruiten
- Licht & Zicht module met elek. inklapbare buitenspiegels
- Nederlandse handleiding
- GPS RNS 510 DVD met Dynaudio Sound
- Elektrisch open dak in glas
- Elektrisch regelbare bestuurderzetel
- Rear assist met camera
- Bandenspanningscontrole
- 6 CD-lader
Prijs: € 40.271,30
Veel geld voor "maar" een Golf
mijn mercedes 220 cdi
amg-pack
full-navi
automaat
=> 42.000 bij nncc (9600km)
nog altijd zin in een golfke??????
(ivm amg-pack wel dadelijk als die op de site stond, de bestelbon gaan tekenen)
was dezelfde middag al in SintStevensWoluwe )
Iemand een idee hoe je met windows XP nu toch eindelijk eens op de porsche 3d config kunt gaan om te zien wat je doet?
Ik heb da probleem met Windows Vista, op men PC en men laptop...
Ik zoek al meer dan een jaar naar een oplossing, kheb alle nodige programma's enzo, maar ik zie de kar ni programma opent mooi en ik kan hem samenstellen, ik zie enkel de kar ni
Ik heb da probleem met Windows Vista, op men PC en men laptop...
Ik zoek al meer dan een jaar naar een oplossing, kheb alle nodige programma's enzo, maar ik zie de kar ni programma opent mooi en ik kan hem samenstellen, ik zie enkel de kar ni
Zie PM. Ligt vermoedelijk niet aan de browser maar aan Shockwave + Java. Zoals 'k al zei : best 'es al dat spul uninstallen, daarna reg cleanen, weet niet of je daarna nog meer kunt "opschonen", fresh install van al die prullen, en dan zou 't moeten gaan.
Op mijn laptop (draait op Vista) werkt 't, maar veel minder vlot (visualisatie met lichte haperingen, alsof m'n PC niet zwaar genoeg is, maar is een retesnelle laptop, sneller dan m'n desktop iig) dan op de "grote" PC hier.
Voor mac-gebruikers heb je ook geen keuze. Ik mis het echt wel op een luie zondag om wat te spelen met de configurator . Die 2D vindt ik echt niks aan .
Zie PM. Ligt vermoedelijk niet aan de browser maar aan Shockwave + Java. Zoals 'k al zei : best 'es al dat spul uninstallen, daarna reg cleanen, weet niet of je daarna nog meer kunt "opschonen", fresh install van al die prullen, en dan zou 't moeten gaan.
Op mijn laptop (draait op Vista) werkt 't, maar veel minder vlot (visualisatie met lichte haperingen, alsof m'n PC niet zwaar genoeg is, maar is een retesnelle laptop, sneller dan m'n desktop iig) dan op de "grote" PC hier.
Ik heb ook Vista en met Internet Explorer werken vele van die dingen niet, met Firefox wel
Check
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment