Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En de prijs?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Dat doe ik nu eens graag zie.

BMW 123d Hatch (5d)

Totaalprijs EUR 43,000.00

Dus samengevat. Alles wat er op die Golf zit (leder, gps, xenon, voorbereiding gsm, lichtpakket, elektrisch schuifdak, park distance control,...) + nog eens zoveel meer, waaronder het M pakket. Voor €2800 meer krijg je dus een auto die veel meer waar voor uw geld biedt en bovendien een stuk leuker rijdt (imo toch) met zijn 204pk en M sportophanging.
      Knappe 123d maar toch heeft de Golf meer uitrusting die bij BMW de prijs met ongeveer 5.000 euro de hoogte zou indoen.

Comment

• Iemand een idee hoe je met windows XP nu toch eindelijk eens op de porsche 3d config kunt gaan om te zien wat je doet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
          Iemand een idee hoe je met windows XP nu toch eindelijk eens op de porsche 3d config kunt gaan om te zien wat je doet?
          Update uitvoeren van Java ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
            Even een Golf GTD samengesteld naar mijn mensen, full option.

VW Golf GTD 5 deurs 2.0CRTDI 170pk DPF met 6 versnellingen.
            Kleur: Deep Black pareleffect
            Interieur: Vienna titaanzwart leder
            Velgen: Vancouver 18"
            Opties:
            - Zonder kentekens
            - Wintermodule
            - Xenon
            - Voorbereiding GSM
            - Verdonkerde ruiten
            - Licht & Zicht module met elek. inklapbare buitenspiegels
            - Nederlandse handleiding
            - GPS RNS 510 DVD met Dynaudio Sound
            - Elektrisch open dak in glas
            - Elektrisch regelbare bestuurderzetel
            - Rear assist met camera
            - Bandenspanningscontrole
            - 6 CD-lader

Prijs: € 40.271,30

Veel geld voor "maar" een Golf
            mijn mercedes 220 cdi
            amg-pack
            full-navi
            automaat
            => 42.000 bij nncc (9600km)
            nog altijd zin in een golfke??????

(ivm amg-pack wel dadelijk als die op de site stond, de bestelbon gaan tekenen)
            was dezelfde middag al in SintStevensWoluwe )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
              Iemand een idee hoe je met windows XP nu toch eindelijk eens op de porsche 3d config kunt gaan om te zien wat je doet?
              Ik heb da probleem met Windows Vista, op men PC en men laptop...

Ik zoek al meer dan een jaar naar een oplossing, kheb alle nodige programma's enzo, maar ik zie de kar ni programma opent mooi en ik kan hem samenstellen, ik zie enkel de kar ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                mijn mercedes 220 cdi
                amg-pack
                full-navi
                automaat
                => 42.000 bij nncc (9600km)
                nog altijd zin in een golfke??????

(ivm amg-pack wel dadelijk als die op de site stond, de bestelbon gaan tekenen)
                was dezelfde middag al in SintStevensWoluwe )
                wat kost dat nieuw dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Ik heb da probleem met Windows Vista, op men PC en men laptop...

Ik zoek al meer dan een jaar naar een oplossing, kheb alle nodige programma's enzo, maar ik zie de kar ni programma opent mooi en ik kan hem samenstellen, ik zie enkel de kar ni
                  Juist... ik bedoel ook VISTA sorry

Comment

• En met andere internetbrowser? Google Chrome?

Comment

• Zie PM. Ligt vermoedelijk niet aan de browser maar aan Shockwave + Java. Zoals 'k al zei : best 'es al dat spul uninstallen, daarna reg cleanen, weet niet of je daarna nog meer kunt "opschonen", fresh install van al die prullen, en dan zou 't moeten gaan.

Op mijn laptop (draait op Vista) werkt 't, maar veel minder vlot (visualisatie met lichte haperingen, alsof m'n PC niet zwaar genoeg is, maar is een retesnelle laptop, sneller dan m'n desktop iig) dan op de "grote" PC hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        En met andere internetbrowser? Google Chrome?
                        In Google Chrome krijg ik zelfs niet de mogelijkheid om de Car Configurator in 3D te kiezen, 't is meteen 2D.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          In Google Chrome krijg ik zelfs niet de mogelijkheid om de Car Configurator in 3D te kiezen, 't is meteen 2D.
                          Klopt.
                          In IE werkt bij mij zelfs 2D niet, dus Chrome is wel een voorruitgang

Comment

• edth.
                            Last edited by ; 06/09/2009, 11:11.

Comment

• Voor mac-gebruikers heb je ook geen keuze. Ik mis het echt wel op een luie zondag om wat te spelen met de configurator . Die 2D vindt ik echt niks aan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Zie PM. Ligt vermoedelijk niet aan de browser maar aan Shockwave + Java. Zoals 'k al zei : best 'es al dat spul uninstallen, daarna reg cleanen, weet niet of je daarna nog meer kunt "opschonen", fresh install van al die prullen, en dan zou 't moeten gaan.
                                Op mijn laptop (draait op Vista) werkt 't, maar veel minder vlot (visualisatie met lichte haperingen, alsof m'n PC niet zwaar genoeg is, maar is een retesnelle laptop, sneller dan m'n desktop iig) dan op de "grote" PC hier.
                                Bestaat er een walkthrough for dummies?

Comment

• Allemaal niet nodig.

Ik heb ook Vista en met Internet Explorer werken vele van die dingen niet, met Firefox wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Allemaal niet nodig.

Ik heb ook Vista en met Internet Explorer werken vele van die dingen niet, met Firefox wel

Check
                                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Heb eens mijn ultieme droom-Carrera geconfigureerd.

Carrera S met volgende opties:

N4 dunkelblaumetallic 1.094,80 €
                                      AT Lederausstattung inkl. Sitze schwarz 3.076,15 €
                                      425 Heckscheibenwischer 345,10 €
                                      498 Ohne Modellbezeichnung 0,00 €
                                      567 Windschutzscheibe mit Graukeil 101,15 €
                                      603 Dynamisches Kurvenlicht 702,10 €
                                      635 ParkAssistent (hinten) 511,70 €
                                      650 Elektrisches Schiebe- / Hubdach 1.451,80 €
                                      P12 Automatisch abblendende Innen- / Außenspiegel mit integriertem Regensensor 529,55 €
                                      450 Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) 8.032,50 €
                                      640 Sport Chrono Paket Plus 797,30 €
                                      P17 PASM-Sportfahrwerk (- 20 mm) inkl. mechanischer Hinterachs-Quersperre 1.130,50 €
                                      X51 Leistungssteigerung Carrera S Exclusive 12.376,00 €
                                      419 19-Zoll Carrera S II Rad 0,00 €
                                      XRP Distanzscheiben, 5mm 345,10 €
                                      022 Zifferblätter Kombiinstrument schwarz 0,00 €
                                      454 Tempostat 440,30 €
                                      608 HomeLink® (Garagentoröffner) 285,60 €
                                      P01 Adaptive Sportsitze mit Fahrermemory 2.522,80 €
                                      XMZ Mittelkonsole hinten Leder Exclusive 844,90 €
                                      XSB Sportsitz-Rückenlehnen Leder Exclusive 1.535,10 €
                                      XSC Porsche Wappen auf Kopfstützen Exclusive 202,30 €
                                      618 Handyvorbereitung mit Konsole 654,50 €
                                      672 Navigationsmodul 1.927,80 €
                                      680 BOSE® Surround Sound-System 1.213,80 €
                                      870 Universelle Audio-Schnittstelle 333,20 €

Gesamtbetrag: 136.345,05 €

Comment

• Wel twijfel over al dan niet PDK of wel...

En voor dat bedrag toch liever een GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          En voor dat bedrag toch liever een GT3.
                                          ²²²²²

Gesamtpreis 129.763,30 €

Met onder andere:

- zwart gelakte velgen
                                          - PCM
                                          - Liftsysteem
                                          - carbon accenten in interieur
                                          - sound package plus

En tenminste een auto die je niet elke dag ziet .

(Misschien wel nog optionele zeteltjes aankruisen.)

Comment

Working...
                                          X