Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• focus RS en dan luxe pack nemen.

hij moest er al staan potverdekke, dan steek ik sally in uw huis en ga ik een toertje rijden.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      focus RS en dan luxe pack nemen.

hij moest er al staan potverdekke, dan steek ik sally in uw huis en ga ik een toertje rijden.
      Ik vind die stoffen zetels maar lelijk dus ja

'k Weet het Meneer kan alleen geen afstand doen van de EsCos dus dan zit een nieuwe er helaas niet in...
      En als je kijkt wat zo'n FRS I nog kost, kan ik gewoon beter een paar jaar wachten

Comment

• idd en misschien dringt het dan eindelijk in die kopjes van jullie door om die wagens eens bij te houden ipv altijd te verkopen.
        wimoptiek.be op

Comment

• Ford Galaxy Ghia 1.8TDCi

Sea Grey Metaalkleur €600,00
          Napoli leder Ebony €2.100,00
          Parkeerhulp voor en achter €450,00
          Zelfregelende achterophanging €450,00
          Donker getinte ruiten achteraan €260,00
          Premium navigatie system met 7" touchscreen kleurenscherm €2.650,00
          Elektrisch bedienbare,verwarmde en inklapbare buitenspiegels €100,00
          Bestuurderszetel 8-weg elektrisch regelbaar €530,00

Totaalprijs
          €40.455,00

Hopelijk ziet het kleur in het echt veel beter uit dan op foto

Comment

• Je moet wel zot zijn om zoveel geld aan zoiets uit te geven.

Comment

• Ruiten zijn blijkbaar ook een optie?
              Fak zeg, wie heeft die configurator in mekaar gemoffeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Izza nice!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Geen Alfa??
                  Neen! Aangezien de opvolger van de 166 véél te lang op zich laat wachten...

Comment

• GT3 op Porsche configurator!

Comment

• Die van Bentley is knap !
                      Ff een Brooklands geconfigureerd:

Bijgevoegde Bestanden
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Je moet wel zot zijn om zoveel geld aan zoiets uit te geven.
                        Aan een alfa 40K geven is veel slechter.
                        dan kan je evengoed dat geld in de vuilbak gooien.

't is veel geld voor een ford. maar je hebt wel ruimte in overvloed en serieus wat opties. bij alfa heb je een mooie verpakking en daar blijft het bij.
                        versta me niet verkeerd ik vind alfa's heel mooie sportieve wagens (buiten dat misvormd mito geval), maar practisch, betrouwbaar en alfa gaan niet samen.
                        een alfa koop je met je hart en niet met je verstand. diene galaxy koop je met je verstand en niet met je hart.
                        wimoptiek.be op

Comment

• Ik zit altijd met zo'n 3-deurs Golfje op de Duitse configurator... Hoe krijg ik dat in 5-deurs?

Comment

• Ligt het nu aan mij of werkt de 3D-config op de porsche-site niet meer? Ik word telkens automatisch doorverwezen naar de 2D-versie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                              Ik zit altijd met zo'n 3-deurs Golfje op de Duitse configurator... Hoe krijg ik dat in 5-deurs?
                              Optie 5d. aanvinken
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Je moet wel zot zijn om zoveel geld aan zoiets uit te geven.
                                Fok man, kosten die dingen zoveel ? Daar kies ik dan wel een 325d voor zene

2650 voor een navigatie-systeem

Halllooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
                                't is toch een Ford he, da waren die waar alles standaard is, en de rest kost niks. Kunde voor dat geld geen dikke berline met V6 ofzo nemen ?

Of 2
                                Last edited by ; 07/03/2009, 17:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  2650 voor een navigatie-systeem
                                  tis zijn 2650 euro wel waard ze, anders kijkt ge op zo een klein schermpje en nu heb je een van 7".

Comment

• Ik vind dat echt véél geld.
                                    Dan kijk ik wel op een klein schermpje en doe met de overschot iets anders.

Comment

• Bwa, 't valt nog mee vind ik. Audi vraagt er een € 3200 voor, BMW een € 3000 en MB ook een € 2500. Sommigen geven hier wel zoveel uit aan een stel velgen of bumperpakket. Dat vind _ik_ dan weer nutteloze uitgaven in vgl. met zo'n navi: dat navischerm bekijk je immers véél meer dan die bumpers en velgen aan de buitenkant van je wagen.
                                      Nu, ikzelf heb geen navi nodig en zou die laten vallen voor de 2.0TDCi (en 't leder ook nog om de 2.2 TDCi te kunnen rijden ). En dan zou ik de Galaxy laten vallen om de Mondeo te kunnen rijden, want zo'n busje heb ik niet van doen. 't Is dus maar waar je prioriteiten liggen: heb je een busje nodig en maak je veel gebruik van de navi, dan is die auto zijn geld waard.

-edit-
                                      Nu moet ik jammer genoeg wel zeggen dat 't bij Ford ongehoord slecht afgewerkt is: foto van de navi.
                                      Moest je zeggen dat dit een foto is van één of ander Chinees prototype, ik zou 't nog geloven.
                                      Als je dat vergelijkt met de oudere, kleinere, goedkopere VW Touran.
                                      'k Durf zelfs de navi in de Opel Zafira properder ingewerkt te noemen, een Opel ffs.
                                      Last edited by sibi; 08/03/2009, 00:25.
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                                        tis zijn 2650 euro wel waard ze, anders kijkt ge op zo een klein schermpje en nu heb je een van 7".
                                        Dan kijk ik wel op men klein schermpje hoor, zoveel kleiner dan 7 inch (17.5 cm) is dat nu ook niet, maar wel 1 tiende van de prijs

Comment

• ingebouwde navi >>>> raamplakker/kabel/meesleur/zuignapmiserie navi.

Iedere keer als je ergens parkeert moet je die boel eraf halen, zuignap sporen verwijderen en de gps meepakken.

pfff ....

Comment

Working...
                                          X