Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is er mis met bvb. een donkerbruin interieur? Is ook niet té opvallend, en toch superknap.
Ik vind de kleurencombinaties op de cc nogal vreemd Dan moet ik het in 't echt zien.
De kleur die ik heb gekozen is "zwart", maar het is meer donkergrijs.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Maar de paar DB9's die ik ooit heb zien rijden, waren in dat geeuwverwekkend muisgrijs.
Of een andere grijs/zwart-tint.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
De kar die ik zou kopen moest ik plotseling te veel geld hebben..
Mijn eisen waren, comfortabel, ruim, klasse en snel. Een kar waar je veel km's mee wilt doen, roadtrips en zo
Het is geworden
BMW 550i Touring
Speciaalste extra's:
-Rubinschwarz Individual exterieurkleur
-Interieur (kleur leder is ook individual weet naam ni meer) zo veel mogelijk laten passen met het exterieur..
-Xenon
-Comfortzetels
-Sport automatische versnellingsbak
-Night vision
-High end audio systeem
-USB
...
Velgen zou ik wel andere nemen (zoals die van wannes )
Enfin zo zou hij er dus ongeveer moeten uitzien volgens de BMW configurator
Wat denken jullie ? Ik persoonlijk vind de kleurencombo prachtig.. En ik kies de 550i Individual boven de M5 omdat ie (denk ik) itt de 550i een pak aangenamer is (minder vermoeiend) om dagelijks mee te rijden met een vlotte rijstijl
Comment