Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Effe zitten spelen met het "Swissvax"-idee van wax-it (foto enige weken geleden in Porsche Lovers).
Beetje verder uitgewerkt met een tekenprogrammaatje wegens niet realiseerbaar in de CC.
uni zwart
zwart leder
velghart rood uni
tapijten binnenin rood
alles rode stikking
alle paneeltjes binnenin in zwart uni lak
extra leder
enkele rode accenten binnenin (klokjes, gordels, lamellen luchtroosters)
- atlasgrijs exterieur
- zwart interieur
- handgeschakeld
- Aerokit Cup
- buitenspiegels alu
- PCCB
- Sport Chrono Pakket Plus
- PSE
- 19" Carrera Sport velgen (in exterieurkleur)
- GT2 sportstoelen
- veiligheidsgordels geel
- interieur afwerking met alcantara leder en een hoop carbon
- Bose geluidsinstallatie
Circuithandschoenen glijden op die gladde carbonstukken. Om circuithandschoenen optimaal te benutten heb je 'n alcantara of wildlederen stuurtje nodig, dat "plakt" eraan, glijdt nooit.
Circuithandschoenen glijden op die gladde carbonstukken. Om circuithandschoenen optimaal te benutten heb je 'n alcantara of wildlederen stuurtje nodig, dat "plakt" eraan, glijdt nooit.
Ik heb zo al een beetje verschillende zaken geprobeerd op die houten stuurwielen (= hetzelfde effect als zo'n carbon stuurwiel), en alles glijdt, tenzij die "pépé"-antisliphandschoentjes, die plakken te hard eraan zelfs (want met weinig handdruk moet je soms het stuur wél door je handen kunnen laten glijden). 't Is prachtig, maar 't is (om goed te kunnen rijden) rubbish, vind ik.
'k twijfel wel nog tussen pcm pack in leder of in zwart gelakt ..
Zo, in 't zwart. Da's knapper.
En nu nog de armsteun in 't leder, met Porsche-logo (vind ik daar persoonlijk mooier dan op de hoofdsteunen) of met opschrift. Dan lopen die stikkingen van de met leder beklede middenconsole mooi in de stikkingen van de lederen armsteun over.
O, en de deuropeners misschien toch in 't alu-look laten? In het stuur heb je ook nog alu-look, en ook de hendel van 't handschoenkastje is nog zo. Net als de pook, trouwens. Dus alles waar je aan komt kent een beetje alu. Dan vind ik die zwarte deuropeners minder knap.
En nu nog de armsteun in 't leder, met Porsche-logo (vind ik daar persoonlijk mooier dan op de hoofdsteunen) of met opschrift. Dan lopen die stikkingen van de met leder beklede middenconsole mooi in de stikkingen van de lederen armsteun over.
O, en de deuropeners misschien toch in 't alu-look laten? In het stuur heb je ook nog alu-look, en ook de hendel van 't handschoenkastje is nog zo. Net als de pook, trouwens. Dus alles waar je aan komt kent een beetje alu. Dan vind ik die zwarte deuropeners minder knap.
Als jij ooit een Porsche koopt wint ie met gemak de wedstrijd "Meest doordachte Porsche"
Mooi gedaan Dennis!
Die van gTa is ook knap vind ik, op de rode wielen, en rode deuropeners na. Die rode tapijten en stiksels, dat is Porsche Exclusive veronderstel ik?
Ik zou die zwarte op rode wielen zo niet moeten hebben. Maar 't was een idee dat 'k wat uitwerkte. Het "Swissvax"-idee van Wax-it gecombineerd met het zwart lederen interieur met rode tapijten van de Volvo C30. En dan wat Exclusive spul erbij, ja.
Kleuren bedriegen wel serieus in de 3D mode, ik vind de statische mode eigenlijk een pak beter.
Volledig waar, al ligt veel ook aan je monitor. Op m'n hp f1904 monitor hier thuis toont b.v. atlasgrijs veel te bleek (zie bovenstaande foto's, ik zie dat eigenlijk bijna als seal), seal toonde toendertijd bijna zo licht als GT, GT was te grijs en te weinig blauw, en het nieuwe meteoorgrijs toont véél te goudbrons op scherm. Op de LCD's op 't werk is alles iets natuurlijker van kleurtint (minder goudbrons in meteor), maar de meeste zijn toch ook te licht van tint.
Effe zitten spelen met het "Swissvax"-idee van wax-it (foto enige weken geleden in Porsche Lovers).
Beetje verder uitgewerkt met een tekenprogrammaatje wegens niet realiseerbaar in de CC.
uni zwart
zwart leder
velghart rood uni
tapijten binnenin rood
alles rode stikking
alle paneeltjes binnenin in zwart uni lak
extra leder
enkele rode accenten binnenin (klokjes, gordels, lamellen luchtroosters)
Ben er in september aan de ring zo eentje tegengekomen in de parking van het hotel.
Slechte pics wel
Comment