Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nero carbonio met Cuoio interieur en 20” Birdcage velgen in Grigio Mercury

Comment

• Dit is mijn carconfigurator/droomauto http://www.renault.be/nl/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door new_megane Bekijk Berichten
        Dit is mijn carconfigurator/droomauto http://www.renault.be/nl/
        Dat is een algemene link n00b, volgende keer misschien gewoon een printscreen nemen.

Comment

• Ik dacht dat het kon om volledig da pagina er bij te zetten met al de optie's maar het ging niet .
          Dus zal ik maar zeggen welke ik bedoel espace initiale 2.0dci 175pk met automaat en alle mogelijke optie's die vermeld staan op de site van renault . Fototje kan ik er wel bij doen de kleur is zwart nacré .
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb mij even laten gaan en eens een Qp samengesteld :

Comment

• Of liever zo?

Comment

• Dit heeft ook wel iets vind ik :

Comment

• Alles, maar geen zo'n lichtgekleurd stuurtje. Heb je zeer snel grauwe plekken op. Maar 't is wél knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Alles, maar geen zo'n lichtgekleurd stuurtje. Heb je zeer snel grauwe plekken op. Maar 't is wél knap!

Eigenlijk toch nog wel vet zo .

Maarja je moet maar handschoenen dragen als je met zo'n mooi beige stuur rijdt .

Comment

• Zeer knap! Doe mij maar 't eerste, dan heb je niet dat lichtgekleurde dashboard dat zo fel reflecteert in de voorruit.

Comment

• gewaagd maar het heeft wel iets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten

Perfect!

Comment

• Smart Brabus Cabrio Exclusive

Iemand geld teveel?

Ik heb eens geprobeerd om de duurste Smart te configureren...

€ 25.650,-

En dan heb ik nog geen enkele optie van de accessoirelijst aangevinkt, enkel van de gewone catalogus...

Die verduisterde voorlichten en die Brabus-velgen zou ik al zeker overnemen op mijn gewone Smart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Iemand geld teveel?

Ik heb eens geprobeerd om de duurste Smart te configureren...

€ 25.650,-

En dan heb ik nog geen enkele optie van de accessoirelijst aangevinkt, enkel van de gewone catalogus...

Die verduisterde voorlichten en die Brabus-velgen zou ik al zeker overnemen op mijn gewone Smart.
                              Buurman heeft zo'n gesloten Brabusje. Maakt mooi geluidje, maar je kan er niet naast dat 't een winkelkarretje is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                gewaagd maar het heeft wel iets...

Ey das toevallig, zo had ik gisteren IDENTIEK ook een gemaakt , ook met Bianco Fuji . Alleen had ik wel met piano-lak genomen nadat Denniske zei dat het hout met bordeaux vloekte .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Buurman heeft zo'n gesloten Brabusje. Maakt mooi geluidje, maar je kan er niet naast dat 't een winkelkarretje is.
                                  Nee, natuurlijk niet, maar ik denk dat het gewoon ideaal is voor de korte afstand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Ey das toevallig, zo had ik gisteren IDENTIEK ook een gemaakt , ook met Bianco Fuji . Alleen had ik wel met piano-lak genomen nadat Denniske zei dat het hout met bordeaux vloekte .
                                    Inderdaad, vind dat hout prachtig passen bij 't beige, maar 't vloekt zooo hard met dat bordeaux hé ..
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten

Als Denniske zegt dat ge in het water moet springen, gaat ge dat dan ook doen?
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Hijzelf vond pianolak ook knapper
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Jong, da heeft er nu wel nix mee te maken toch? Ik ben geen kleuren-kenner dus heb ik gewoon zijn raad aangenomen en had iets anders gekozen. Vond et tenslotte ook mooier met pianolak...

Comment

Working...
                                          X