Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat het kon om volledig da pagina er bij te zetten met al de optie's maar het ging niet .
Dus zal ik maar zeggen welke ik bedoel espace initiale 2.0dci 175pk met automaat en alle mogelijke optie's die vermeld staan op de site van renault . Fototje kan ik er wel bij doen de kleur is zwart nacré .
Ey das toevallig, zo had ik gisteren IDENTIEK ook een gemaakt , ook met Bianco Fuji . Alleen had ik wel met piano-lak genomen nadat Denniske zei dat het hout met bordeaux vloekte .
Ey das toevallig, zo had ik gisteren IDENTIEK ook een gemaakt , ook met Bianco Fuji . Alleen had ik wel met piano-lak genomen nadat Denniske zei dat het hout met bordeaux vloekte .
Inderdaad, vind dat hout prachtig passen bij 't beige, maar 't vloekt zooo hard met dat bordeaux hé ..
Als Denniske zegt dat ge in het water moet springen, gaat ge dat dan ook doen?
Als Denniske zegt dat ge in het water moet springen, gaat ge dat dan ook doen?
Jong, da heeft er nu wel nix mee te maken toch? Ik ben geen kleuren-kenner dus heb ik gewoon zijn raad aangenomen en had iets anders gekozen. Vond et tenslotte ook mooier met pianolak...
Comment