Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Ik erger mij daar vaak aan, de kleuren komen helemaal niet mooi over en zo krijg je een vertekend beeld.

De kleuren van de BMW CC zijn veel meer waarheidsgetrouw.
    De andere achtergronden (niet de witte) helpen al veel om de kleur natuurlijker te maken

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Mij interesseert 't veel meer om met een enkele extra percentjes veiligheid (door de downforce) een bocht knalhard te kunnen nemen aan 130 km/u, dan 309 km/u te kunnen rijden in plaats van 307 km/u.

Dat eerste doe ik (bij wijze van spreken) zeer vaak, dat laatste doe ik (omzeggens) nooit.

Plus: ik vind 't knap, 't maakt 'm 'n stuk agressiever van looks, en dat mag de turbo wel. Met de spoilerkit en de GT3-velgen wordt 'ie écht 'n knapperd. (vind ik) En laat ons wel wezen : ik configureerde daar voor minstens 30.000 EUR spullen die de auto enkel "knapper" maken (in the eye of the beholder) zonder dat 'ie er beter/sneller door wordt. Dus het mag er nog wel effe bij, dacht ik zo.
    Waarschijnlijk heb je gelijk. Al zal de standaardspoiler ook goed zijn werk doen

Die jantes van de turbo horen op de brandstapel, zo lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Mjah, 't is ook maar om een idee te geven, hè.

En geef toe: zo'n sublieme CC als bij Porsche vind je nergens anders.
      Dat is waar, ik ga hem dan liever "live" configureren.

Maar ik heb eens een reportage gezien van de Maybach, daar gingen ze ook alles via een CC configureren maar dan kreeg de potentiële klant van alles wat ie koos ook nog eens een live sample. Prachtig om te zien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
        Dan moet je me toch eens zeggen waar ik deze kan terugvinden?
        Excuseer ik ging ervan uit dat je op de duitse CC doelde, ik wist zelfs niet dat de belgische site een CC had.

Comment

• Ik denk dat, als je bij Porsche je nieuwe speeltje gaat samenstellen, ook wel van alles wat je kiest, een sample te zien krijgt. Een kennis van me is, toen 'ie net z'n 996 turbo bestelde (voor 'ie uit kwam) met de zaakvoerder van de Porsche-garage naar Porsche Duitsland gevlogen om daar alle mogelijkheden te gaan bekijken van Porsche Exclusive.

En 't gekke is ... die kerel heeft dan z'n gehele interieur in een soort van natuurleder laten steken (op staal) ... houd je vast ... in ZWARTE kleur. En dat terwijl het zwart leder standaard is, en er al een donkergrijs natuurleder was. Net zoals b.v. de forumeigenaar van 't AMG Owners forum z'n SL 55 AMG ook in designo-leder zwart liet steken ... terwijl je 't gewone leder en 't exclusiefleder ook in die kleur kon krijgen. Toen iemand 'm vroeg of 'ie dat niet wat stom vond, antwoordde 'ie "ja, neen eigenlijk, want 't is nog ander zwart dan 't gewone zwart".

Om maar te zeggen: 't zijn zotten, soms.

'Ie bestelde 'm trouwens met automaat, en na 2 maanden rijden vond 'ie 'm niet leuk meer, en heeft 'ie 'm verkocht. Uiteraard met 100% verlies van de extra investeringen in die speciale ledersoort.

Ongelofelijk...

Comment

Excuseer ik ging ervan uit dat je op de duitse CC doelde, ik wist zelfs niet dat de belgische site een CC had.
            En ik maar zoeken, kom t'is u vergeven . Jetz nimmt er seinem Deutschen Wörterbuch und konfiguriert weiter.

Comment

• Mja als mijn euroboom eindelijk is wil groeien zou ik ook wel zo zot zijn.

Comment

Mja als mijn euroboom eindelijk is wil groeien zou ik ook wel zo zot zijn.
                Zet 'm 'es zéér dicht tegen de scheidingslijn van ons twee percelen? Dan zijn de op mijn grond vallende vruchten van diejen boom voor mij.

Comment

• Na wat denkwerk eindelijk gevonden hoe ik mijn cayman zou configureren.

Cayman S
                  60.303,00 €
                  Individualoptionen
                  Außenfarben
                  nachtblaumetallic
                  E9
                  856,80 €
                  Innenfarben
                  Lederausstattung inkl. Sitze seeblau
                  FE
                  2.820,30 €
                  Exterieur
                  Aerokit Cayman
                  XAM
                  4.165,00 €
                  Bi-Xenon-Scheinwerfer
                  P74
                  1.059,10 €
                  ParkAssistent (hinten)
                  635
                  487,90 €
                  Automatisch abblendende Innen- / Außenspiegel mit integriertem Regensensor
                  P12
                  529,55 €
                  Räder
                  19-Zoll Turbo Rad, geschmiedet, Bi-Color
                  404
                  2.362,15 €
                  Interieur
                  Adaptive Sportsitze
                  P01
                  2.522,80 €
                  Tempostat
                  454
                  440,30 €
                  Zifferblätter speedgelb
                  XFH
                  487,90 €
                  Audio & Kommunikation
                  Porsche Communication Management (PCM) inklusive erweitertem DVD Navigationsmodul
                  P23
                  2.921,45 €

Gesamtpreis*

78.956,25

Ik vraag me af of deze wagen 12500€ meer waard is dan een Z4 M coupé met gelijkaardige opties?

Comment

Ik vraag me af of deze wagen 12500€ meer waard is dan een Z4 M coupé met gelijkaardige opties?
                    Nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                      Nee
                      Misschien een idee voor een poll, eerst bladeren of er in het verleden geen zo'n poll gemaakt werd.

Comment

Misschien een idee voor een poll, eerst bladeren of er in het verleden geen zo'n poll gemaakt werd.
                        Zoiets is er bij mijn weten nog niet gemaakt

Comment

Na wat denkwerk eindelijk gevonden hoe ik mijn cayman zou configureren.

..
                          Saaie kleurencombinatie, neem op nachtblauw zanbeige of natuurbruin. Da's superknap

Velgen zijn ook niet mijn ding.

En een TIP: Neem bij de Porsche.de-CarConfigurator de 3D-versie, die is veel beter dan de 2D
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Saaie kleurencombinatie, neem op nachtblauw zanbeige of natuurbruin. Da's superknap

Velgen zijn ook niet mijn ding.

En een TIP: Neem bij de Porsche.de-CarConfigurator de 3D-versie, die is veel beter dan de 2D

Ik ben al een oude vent dus ik mag saai zijn
                            De 3D-versie slaat tilt bij mij; overal strepen door het beeld
                            Last edited by ; 17/08/2007, 17:22.

Comment

Ik ben al een oude vent dus ik mag saai zijn

De 3D-versie slaat tilt bij mij; overal strepen door het beeld
                              Oud =/= saai, kijk maar naar je E91.

Ieder zijn smaak zeker hé
                              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Oud =/= saai, kijk maar naar je E91.
                                Ik heb tenminste een rijbewijs snotneus

Comment

Ik heb tenminste een rijbewijs snotneus
                                  Euh? Zeg ik iets mis?

Ik zeg gewoon dat Oud niet gelijk is aan saai, met als voorbeeld je E91.

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Euh? Zeg ik iets mis?

Ik zeg gewoon dat Oud niet gelijk is aan saai, met als voorbeeld je E91.

Als je oud bent dan snap je die dingen niet zo goed . Ik dacht dat je bedoelde dat je mijn E91 ook saai vond.

Comment

Als je oud bent dan snap je die dingen niet zo goed . Ik dacht dat je bedoelde dat je mijn E91 ook saai vond.
                                      Baneet gij, zot
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Bon, zo mogen ze er eentje afzetten bij mij.

911 turbo Coupé
                                        Knap, maar zo zou ik eerder een GT3 of GT2 bestellen. Ik vind eigenlijk dat een Turbo wat meer luxe (leder alom vertegenwoordigd ) en wat minder sportiviteit (kuipzeteltjes, carbon,...) mag hebben.

Comment

Na wat denkwerk eindelijk gevonden hoe ik mijn cayman zou configureren.
                                          Denkwerk

Comment

Working...
                                          X