De Audi Q7 staat nu ook al met 3.6 V6 FSI in de CC. Da's dezelfde motor als de Cayenne, vermoed ik? Is dat nou werkelijk een motor gebaseerd op het VR6-concept, of niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe Audi Q7 staat nu ook al met 3.6 V6 FSI in de CC. Da's dezelfde motor als de Cayenne, vermoed ik? Is dat nou werkelijk een motor gebaseerd op het VR6-concept, of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDie van de cayenne is toch de 3.2 VR6 250 pk of vergis ik me zo zwaar?Was het dan zo dat die 3.6 zou komen in de facelift Cayenne?
In ieder geval : áls die 3.6 op basis van de VR6 zou zijn, dan zou dat wel een leuke optie zijn voor een RS3. Net zoals bij de RS4 gewoon een hoogtoerig concept, geen drukvulling. Met 100 pk / liter komt 'ie dan op 360 pk.Lekker.
Zeker met DSG en quattro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaKnappe A6 !
Enkel nog sportzeteltjes erin, die zitten zoveel lekkerder (de standaardzetels van Audi zijn, zelfs in de A6, écht niet veel soeps).
3.0 TDI ?Onlangs nog zoeentje afgedroogd.
Sportzetels had ik wel geselecteerd maar daar ging steeds iets mis mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTIk heb een gelijkaardige geconfigureerd, hoeveel kosten de velgen? En ik kon het aluminium rond de tellerpartij precies niet in hout krijgen, jij blijkbaar ook niet, iemand een idee hoe dit moet?
Die optie heb ik niet zien staan...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTNgedurfd! Ik zou nog altijd gaan voor zwart of wit. Hoewel ik niet zeker ben van wit, dat is iets voor durvers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzMijn oranje S3 blijft het. Heb hem overlaatst nog eens gezien op een site in het oranje, vanuit meer dan de 3 aangeboden hoeken op de audi site en dat is toch wel
Comment
Comment