Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Audi Q7 staat nu ook al met 3.6 V6 FSI in de CC. Da's dezelfde motor als de Cayenne, vermoed ik? Is dat nou werkelijk een motor gebaseerd op het VR6-concept, of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      De Audi Q7 staat nu ook al met 3.6 V6 FSI in de CC. Da's dezelfde motor als de Cayenne, vermoed ik? Is dat nou werkelijk een motor gebaseerd op het VR6-concept, of niet?
      Die van de cayenne is toch de 3.2 VR6 250 pk of vergis ik me zo zwaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Die van de cayenne is toch de 3.2 VR6 250 pk of vergis ik me zo zwaar?
        Neen, je hebt gelijk. Was het dan zo dat die 3.6 zou komen in de facelift Cayenne?

In ieder geval : áls die 3.6 op basis van de VR6 zou zijn, dan zou dat wel een leuke optie zijn voor een RS3. Net zoals bij de RS4 gewoon een hoogtoerig concept, geen drukvulling. Met 100 pk / liter komt 'ie dan op 360 pk. Lekker. Zeker met DSG en quattro.

Comment

Dat wel, en 't is zelfs knap. Maar ik denk dat véél mensen 'm zo wel zouden configureren ... tot ze er dagelijks mee rond zouden moeten rijden.

't Is knap, echt wel, maar dagelijks oranje?

Bij gebrek aan configurator...

Comment

• Bestaat er een BMW Individual CC? en waar staat die dan?

Comment

• BMW.de ==> automobile ==> individual

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames
                  Bestaat er een BMW Individual CC? en waar staat die dan?
                  Voor de M versies en de Z4 kan je die al op de gewone CC configureren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz

Knappe A6 !

Enkel nog sportzeteltjes erin, die zitten zoveel lekkerder (de standaardzetels van Audi zijn, zelfs in de A6, écht niet veel soeps).

3.0 TDI ? Onlangs nog zoeentje afgedroogd.

Comment

Knappe A6 !

Enkel nog sportzeteltjes erin, die zitten zoveel lekkerder (de standaardzetels van Audi zijn, zelfs in de A6, écht niet veel soeps).

3.0 TDI ? Onlangs nog zoeentje afgedroogd.
                      2.0Tdi...

Sportzetels had ik wel geselecteerd maar daar ging steeds iets mis mee...

Comment

Ik heb een gelijkaardige geconfigureerd, hoeveel kosten de velgen? En ik kon het aluminium rond de tellerpartij precies niet in hout krijgen, jij blijkbaar ook niet, iemand een idee hoe dit moet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                          Ik heb een gelijkaardige geconfigureerd, hoeveel kosten de velgen? En ik kon het aluminium rond de tellerpartij precies niet in hout krijgen, jij blijkbaar ook niet, iemand een idee hoe dit moet?
                          2.250€ (duitse prijs weliswaar)

Die optie heb ik niet zien staan...

Comment

• Ik ook niet, maar ik weet dat dit kan, ik heb het namelijk al gezien in verschillende automagazines.

Comment

• Bij de A6 ? Bij de A8 wel, wist niet dat dit bij de A6 ook kan. Dacht dat het stuk plastic rond de tellers en 't navigatiescherm altijd in dat metallic grijs bleef... Maar ik kan me vergissen.

Comment

• Ik begin nu ook te twijfelen omdat ik de optie niet vond maar ik meende mij te herinneren dat dit wel kon. Ben ik nu zo verkeerd?

Comment

• Het kan volgens mij niet. Wij hebben die optie immers niet opgemerkt toen we de onze bestelden, en dat stuk is niet in het hout hoewel we houtinleg hebben. Misschien kan het via Audi Exclusive, daar ban ik niet zeker van.

Comment

• Zo zou ik em wel willen

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• gedurfd! Ik zou nog altijd gaan voor zwart of wit. Hoewel ik niet zeker ben van wit, dat is iets voor durvers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                                        gedurfd! Ik zou nog altijd gaan voor zwart of wit. Hoewel ik niet zeker ben van wit, dat is iets voor durvers.
                                        Mijn oranje S3 blijft het. Heb hem overlaatst nog eens gezien op een site in het oranje, vanuit meer dan de 3 aangeboden hoeken op de audi site en dat is toch wel

Comment

Mijn oranje S3 blijft het. Heb hem overlaatst nog eens gezien op een site in het oranje, vanuit meer dan de 3 aangeboden hoeken op de audi site en dat is toch wel
                                          wist niet dat het bestond Dat oranje is wel knap, hopelijk trekt het wat op dat van Lamborghini. Interieur is wel lekker op je config!

Comment

Working...
                                          X