Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bij mij verscijnt er bij zowel bmw.de als bmw.be iets over java plug-in warning . ik ben een leek op het gebied van computers , dus heeft iemand hier een oplossing voor ?
alvast bedank.
dit verschijnt als ik de bmw car configurator probeer te openen :
Applet(s) in this HTML page requires a version of java different from the one the browser is currently using. In order to run the applet(s) in this HTML page, a new browser session is required, press 'Yes' to start a new browser session.
weet iemand wat ik moet doen om dit probleem op te lossen ?
FC Bourges, je slaagt er in om enorme tegenstellingen te schrijven. En dan ga je je eigen wagen nog eens volledig te grond inboren ook.
Een 116i is sneller dan jouw wagen. En als dat een triestige wagen is, dan is die van jouw dat zeker. Om even met jouw woorden te gebruiken.
En als je 316i verbazend goed vooruit gaat, wat is een 116i dan? Een supersportwagen???
Ik zou ook graag je woordkeuzes wat willen nuanceren. Dat je een 1 reeks nooit zult kopen, is je volste recht. Daar heb ik helemaal geen probleem mee. Maar dat je een 1 reeks als triestig gaat bestempelen vind ik wat jammer. Ik ken mensen genoeg die met hun 1 reeks meer dan tevreden zijn. Mijn vader bijvoorbeeld heeft reeds gehad in volgorde: 518i, 520d, 316i, 525tds, 530d, 530d, X5 4.4i en vervolgens rijdt hij een 118d. Gaan de zaken slecht? Nee hoor. Als hij wil rijdt hij morgen een 760Li en voor in het weekend een M6. Maar dat wil hij niet. Hij is al altijd tevreden geweest van BMW. Nu beseft hij ook dat hij heel vaak alleen in de auto, veel kilometers doet en geen euro meer zou geven om sneller te zijn. Dan is dat toch een ideale auto? Kan je dat dan triestig vinden???
Ik wil er me niet echt mee moeien, of eigenlijk wel, maar ik begrijp je reactie (Squaloid), maar dat je kritiek hebt op FC Bourges omdat hij vindt dat een 1-serie een triestige wagen is, vind ik toch een meningsuiting die gerespecteerd moet worden. Het is net hetzelfde met wat FC Bourges nog zei; "dat hij nooit een 1-serie zou kopen", waar je hem wel respecteerd voor zijn reactie. Kmoest het toch even zeggen.
Ik wil er me niet echt mee moeien, of eigenlijk wel, maar ik begrijp je reactie (Squaloid), maar dat je kritiek hebt op FC Bourges omdat hij vindt dat een 1-serie een triestige wagen is, vind ik toch een meningsuiting die gerespecteerd moet worden. Het is net hetzelfde met wat FC Bourges nog zei; "dat hij nooit een 1-serie zou kopen", waar je hem wel respecteerd voor zijn reactie. Kmoest het toch even zeggen.
Feit is, FC Bourges schrijft: Tis en blijft een triestig bedoeling.
Hij mag van mij perfect die auto aardslelijk vinden. Maar of die auto daarom ook triestig IS??? Nee, dan ga je te ver.
En daarbij maakt hij het punt dat een 116i traag is ... maar hij is sneller dan een 316i. Dus wat zit je te melken als je een 316i snel genoeg vindt over de snelheid van een 116i???
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Feit is, FC Bourges schrijft: Tis en blijft een triestig bedoeling.
Hij mag van mij perfect die auto aardslelijk vinden. Maar of die auto daarom ook triestig IS??? Nee, dan ga je te ver.
En daarbij maakt hij het punt dat een 116i traag is ... maar hij is sneller dan een 316i. Dus wat zit je te melken als je een 316i snel genoeg vindt over de snelheid van een 116i???
Jongen toch,ik heb ze allebei getest de 316i is merkelijk sneller, vinniger,zuiniger en vooral hij rijdt stukken beter dan de 116i dus....argumenten genoeg om de 116i te beschouwen als een triestige bedoening een bmw onwaardig!
Jongen toch,ik heb ze allebei getest de 316i is merkelijk sneller, vinniger,zuiniger en vooral hij rijdt stukken beter dan de 116i dus....argumenten genoeg om de 116i te beschouwen als een triestige bedoening een bmw onwaardig!
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
soit ge doe maar,ik moet je wel vertellen dat rijplezier bij BMW niet begint bij de zescilinders maar begint met de 116i!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
dit verschijnt als ik de bmw car configurator probeer te openen :
Applet(s) in this HTML page requires a version of java different from the one the browser is currently using. In order to run the applet(s) in this HTML page, a new browser session is required, press 'Yes' to start a new browser session.
weet iemand wat ik moet doen om dit probleem op te lossen ?
Wat is IE7? Internet Explorer 7? Ik denk niet dat ik het heb maar bij mij is er niets aan de hand met de porsche CC. Zal dan wel aan die IE7 liggen zeker?
Comment