Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geniale show!!!!!!!!

javier-guzman-delirium-part-1

part-2

part-3

part-4

part-5

part-6

part-7

part-8

part-9

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stond hier volgens mij al ergens, maar toch ...

Comment

• Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de
        Caribische zee in hetzelfde hotel als waar ze 20 jaar geleden
        op huwelijksreis waren.

Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en
        zou ze een paar dagen later komen.

Toen de man naar zijn hotelkamer ging, zag hij dat er een computer met
        internet-verbinding aanwezig was.
        Dus besloot de man een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar
        verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter.....

De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net
        terug kwam van de begrafenis van haar man.
        Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw.

Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer.
        Op het scherm las hij het volgende bericht:

Beminde echtgenote,

Ik ben goed aangekomen.
        Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via e-mail,
        maar er is hier nu een computer en men kan boodschappen versturen naar
        geliefde personen.
        Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid
        voor jouw aankomst aanstaande vrijdag.
        Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.

p.s. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!

Tot vrijdag schat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten
          Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de
          Caribische zee in hetzelfde hotel als waar ze 20 jaar geleden
          op huwelijksreis waren.

Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en
          zou ze een paar dagen later komen.

Toen de man naar zijn hotelkamer ging, zag hij dat er een computer met
          internet-verbinding aanwezig was.
          Dus besloot de man een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar
          verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter.....

De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net
          terug kwam van de begrafenis van haar man.
          Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw.

Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer.
          Op het scherm las hij het volgende bericht:

Beminde echtgenote,

Ik ben goed aangekomen.
          Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via e-mail,
          maar er is hier nu een computer en men kan boodschappen versturen naar
          geliefde personen.
          Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid
          voor jouw aankomst aanstaande vrijdag.
          Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.

p.s. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!

Tot vrijdag schat

Comment

• Hij's goed

Comment

• Grappig, maar niet voor gevoelige zieltjes:

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Van de kaart, ook grappig!

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• [FONT='Arial','sans-serif'] Een boerenknecht rijdt met zijn jeep over het land om de

[FONT='Arial','sans-serif'] afsluitingen te controleren.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Na een paar minuten belt hij met zijn gsm de boer op en zegt :[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Boer, ik heb een probleem. ............Ik heb onderweg een zwaan[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] aangereden en nu zit die vast in de grill van mijn jeep.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Het ding spartelt zo hard dat ik het er niet uitkrijg.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Wat moet ik doen ?[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Achterin de jeep ligt een jachtgeweer", zegt de boer,[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "schiet het af en wanneer het niet meer spartelt trek je het los[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] en gooi je het maar ergens in de bosjes."[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Oké", zegt de knecht en hij haakt in.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Tien minuten later belt hij echter terug naar de boer en zegt[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Boer, ik deed wat je gezegd hebt, ik heb het afgeschoten,[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] losgetrokken en in de kant gesmeten."[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Wat is het probleem dan nu weer ?" snauwt de boer.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Het blauwe licht op zijn moto blijft flikkeren !" [/font]

[/font]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    [FONT='Arial','sans-serif'] Een boerenknecht rijdt met zijn jeep over het land om de

[FONT='Arial','sans-serif'] afsluitingen te controleren.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Na een paar minuten belt hij met zijn gsm de boer op en zegt :[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Boer, ik heb een probleem. ............Ik heb onderweg een zwaan[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] aangereden en nu zit die vast in de grill van mijn jeep.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Het ding spartelt zo hard dat ik het er niet uitkrijg.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Wat moet ik doen ?[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Achterin de jeep ligt een jachtgeweer", zegt de boer,[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "schiet het af en wanneer het niet meer spartelt trek je het los[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] en gooi je het maar ergens in de bosjes."[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Oké", zegt de knecht en hij haakt in.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] Tien minuten later belt hij echter terug naar de boer en zegt[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Boer, ik deed wat je gezegd hebt, ik heb het afgeschoten,[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] losgetrokken en in de kant gesmeten."[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Wat is het probleem dan nu weer ?" snauwt de boer.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif'] "Het blauwe licht op zijn moto blijft flikkeren !" [/font]

[/font]

Zwaantjes horen in het water!!!

Comment

• Een beeld van een vrouw staat aan de kassa van een dierenzaak aan te
                      schuiven met het katteneten dat ze juist gekocht heeft, als haar oog valt
                      op
                      een advertentie : "Beffende kikkers, 12,50 euro/stuk !". Ze denkt even na
                      en
                      zegt stilletjes aan de verkoper "geef mij maar zo ene". Hij geeft haar de
                      kikker, en zegt "goed de gebruiksaanwijzing lezen! Veel plezier ermee !"
                      Thuisgekomen doet ze de doos open en leest de gebruiksaanwijzing :
                      1. Neem een warme douche
                      2. Gebruik een geurende bodymilk
                      3 . Ga naakt op het bed liggen
                      4. Zet de kikker tussen uw benen
                      Ze doet precies wat er staat, maar er gebeurt niets. Allee, hoe komt dat
                      nu?
                      Ik zal eens opnieuw beginnen, en een andere bodymilk gebruiken, misschien
                      was het niet de juiste geur". Ze begint het hele ritueel opnieuw : douche,
                      bodymilk, bloot op bed en kikker tussen haar benen. Maar niks !
                      "Verdorie, wat nu ! Ik heb toch alles gedaan wat ik moest doen. Ik zal
                      eens
                      naar de winkel bellen." "Nondedju" zegt de verkoper "da''s nu al den 3de
                      vandaag die bij wie dat niet gaat" Ik zal eens afkomen. 5 minuten later
                      staat hij bij haar. "Laat mij eens precies zien wat ge allemaal gedaan
                      hebt"
                      vraagt hij..
                      De vrouw volgt opnieuw de aanwijzingen, en legt dus de kikker tussen haar
                      benen, maar niks. De verkoper grijpt de kikker vast, kijkt hem diep in de
                      ogen en zegt hem: "OK vriend, ik zal het nog één keer voordoen...!"

Comment

• tis nen otto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                          Een beeld van een vrouw staat aan de kassa van een dierenzaak aan te
                          schuiven met het katteneten dat ze juist gekocht heeft, als haar oog valt
                          op
                          een advertentie : "Beffende kikkers, 12,50 euro/stuk !". Ze denkt even na
                          en
                          zegt stilletjes aan de verkoper "geef mij maar zo ene". Hij geeft haar de
                          kikker, en zegt "goed de gebruiksaanwijzing lezen! Veel plezier ermee !"
                          Thuisgekomen doet ze de doos open en leest de gebruiksaanwijzing :
                          1. Neem een warme douche
                          2. Gebruik een geurende bodymilk
                          3 . Ga naakt op het bed liggen
                          4. Zet de kikker tussen uw benen
                          Ze doet precies wat er staat, maar er gebeurt niets. Allee, hoe komt dat
                          nu?
                          Ik zal eens opnieuw beginnen, en een andere bodymilk gebruiken, misschien
                          was het niet de juiste geur". Ze begint het hele ritueel opnieuw : douche,
                          bodymilk, bloot op bed en kikker tussen haar benen. Maar niks !
                          "Verdorie, wat nu ! Ik heb toch alles gedaan wat ik moest doen. Ik zal
                          eens
                          naar de winkel bellen." "Nondedju" zegt de verkoper "da''s nu al den 3de
                          vandaag die bij wie dat niet gaat" Ik zal eens afkomen. 5 minuten later
                          staat hij bij haar. "Laat mij eens precies zien wat ge allemaal gedaan
                          hebt"
                          vraagt hij..
                          De vrouw volgt opnieuw de aanwijzingen, en legt dus de kikker tussen haar
                          benen, maar niks. De verkoper grijpt de kikker vast, kijkt hem diep in de
                          ogen en zegt hem: "OK vriend, ik zal het nog één keer voordoen...!"

Comment

• Da laatste tekstje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

zouden ze hier boos voor zijn?

Karel De Gucht zou zeggen: We hebben niet alleen het recht maar ook de morele plicht hen daarop te wijzen

Comment

• Internet, met/zonder mobiel, met/zonder digitale tv. Creëer een totaalbeleving met entertainment. Alsook business internet & telefonie voor bedrijven.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• + YouTube Video

That's my penis.

Comment

• De moderne seksuele voorlichting aan de kinderen van deze tijd
                                    'Papa? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan?'
                                    'Wel goed mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag, luister goed!
                                    Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé.
                                    Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met mama.
                                    Op dat moment heeft mama een paar downloads gedaan van de memoriestick van papa.
                                    Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt.
                                    Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus!!
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Binnenkort terug op vt4
                                      Kijk er alweer naar uit!

+ YouTube Video

Comment

• Vind ik wel leuk, vind ik wel kinky.

Wát een kerel was dat toch!

Comment

• een grofke;

waarom leggen ze pasgeboren marokkanen meteen bij de kippen?

opdat ze zo mogelijk zouden leren pikken

Comment

Working...
                                          X